Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3, B4, Cabrio, Coupe] demontaż dodatkowych zegarów

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
trevor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 186
Rejestracja: 16 cze 2008, 19:01

[B3, B4, Cabrio, Coupe] demontaż dodatkowych zegarów

Post autor: trevor » 16 cze 2008, 22:09

Witam, czy mógłby ktoś dokładnie wytłumaczyć, lub najlepiej pokazać na foto jak zdemontować zegary dodatkowe znajdujące sie nad popielniczą, a pod pokrętłami nawiewu? Dzisiaj doszedłem do fragmentu, gdzie zdjąłem pokrętła, wykręciłem osłonke taką wąską nad zegarami i... koniec. Dalej nie wiem.. Konkretnie chodzi mi o wymianę diody we wskaźniku ciśnienia i temperatury. Czy jak wstawię czerwone, osiągnę lepszy efekt niż białe? Sporo tych pytań, z góry dzięki za info

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 16 cze 2008, 22:50

Odkręcasz panel od grzania, tam masz dwie śruby co trzymają tą listewkę. Jak to odkręcisz wyciągasz ta listewkę. Następnie z tego co mi wiadomo musisz wyjąc całą konsole. Więc z tyłu pod popielniczką masz śrubę 13mm potem koło ręcznego pod zaślepka masz śrubę 8mm wyciągasz środkową konsole i wtedy masz dostęp do zegarów.

[ Dodano: 2008-06-16, 22:51 ]
tomczax pisze:Czy jak wstawię czerwone, osiągnę lepszy efekt niż białe?
Dużo lepszy.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 17 cze 2008, 08:42

Dołącze się do opisu tym że ostatnio rozbierałem to ustrojstwo i wystarczyło odkręcić jedną śróbkę przy ręcznym i po prostu zsunąć z zaczepów przy nogach(prawej kierowcy i lewej pasażera)

Awatar użytkownika
trevor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 186
Rejestracja: 16 cze 2008, 19:01

Post autor: trevor » 18 cze 2008, 17:37

Udało się! Dzięki za porady. Swoją drogą, mam cabrio (i nie wiem czy tylko w nim) ale u mnie zegary dodatkowo przykrecone byly na 2 śróby do osłonki tunela (po stronie kierowcy i pasażera). Uważam temat za zakończony. Wystarczająco dużo informacji zostało zebranych, żeby poradzić z odkręceniem zegarków ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga