Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.8 AAH] Jak pozbyć się bledów AC na wyswietlaczu

Awatar użytkownika
Miniekzgr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 27 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Gryfino

[B4 2.8 AAH] Jak pozbyć się bledów AC na wyswietlaczu

Post autor: Miniekzgr » 21 sty 2020, 15:30

Panowie jak w temacie.Nie miałem u siebie ACBC .Dołożyłem całe zegary z ACBC ,podpiolem zólty kabelek do czarnej kostki,wtyczke do manetki.I wyskakuja mi błedy od AC.Dodam,ze nie chce mieć wszystkich kontrolek ,nie zalezy mi na tym.Kolejna rzecz do liczy mi zasieg,czas od zapalenia ale nie pokazuje spalanie(chwilowego i sredniego)
Co trzeba zrobić zeby ominać AC no i te spalanie zrobić?
Audi A8 D3 4.2TDI 09'

Audi 80 2.8 avant quattro
VW mk1 GTD 83'

VW Beetle Cabrio

Audi 80 b4 2.0ABT

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 21 sty 2020, 15:38

odpowiednie piny AC masować.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
Miniekzgr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 27 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Miniekzgr » 21 sty 2020, 15:47

Leo pisze:odpowiednie piny AC masować.
A podpowiesz które?
Audi A8 D3 4.2TDI 09'

Audi 80 2.8 avant quattro
VW mk1 GTD 83'

VW Beetle Cabrio

Audi 80 b4 2.0ABT

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 21 sty 2020, 15:59

nie podpowiem bo nie pamiętam, na forum jest link z dokładaniem AC/BC do audi , tam rozpiska pinów jest na 100%. Powodzenia!
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 21 sty 2020, 16:40

https://audi80.pl/topics74/b4-1zrez ... t12677.htm
Miniekzgr pisze:Kolejna rzecz do liczy mi zasieg,czas od zapalenia ale nie pokazuje spalanie(chwilowego i sredniego)
A jeździłeś czy na postoju sprawdzałeś?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4658
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 21 sty 2020, 18:13

Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
Miniekzgr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 27 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Miniekzgr » 21 sty 2020, 21:09

krzych900 pisze:https://audi80.pl/topics74/b4-1zrez ... t12677.htm
Miniekzgr pisze:Kolejna rzecz do liczy mi zasieg,czas od zapalenia ale nie pokazuje spalanie(chwilowego i sredniego)
A jeździłeś czy na postoju sprawdzałeś?
To już ogarnięte :-) Ale Check dalej nic

[ Dodano: 2020-01-21, 21:09 ]
maciek889 pisze:Tu masz wszystko co potrzebne: http://www.mediafire.com/download/ejcge ... 0_B3B4.pdf
Mam to.Wg tego robiłem,ale nie ma nic napisane jak ominać AC
Audi A8 D3 4.2TDI 09'

Audi 80 2.8 avant quattro
VW mk1 GTD 83'

VW Beetle Cabrio

Audi 80 b4 2.0ABT

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4658
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 21 sty 2020, 21:28

Miniekzgr pisze: Mam to.Wg tego robiłem,ale nie ma nic napisane jak ominać AC
Masz opis pinów. Później bierzesz pin od ostrzeżenia które chcesz zgasić i łączysz z masą.
Nie dotyczy kontrolki ciśnienia oleju bo tutaj sprawa jest bardziej skomplikowana (ale jak podłączysz poprawnie czujniki cisnienia oleju z kostki MC to nie powinna się zapalać).
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 21 sty 2020, 21:31

Ale co chcesz ominąć? Jeśli kontrolę żarówek to pin 18 i 25 do masy. Płyn w spryskiwaczu to 16 do masy

Awatar użytkownika
Miniekzgr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 27 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Miniekzgr » 21 sty 2020, 22:57

Chcę ominac kontrolke oleju albo jakoś ją podłaczyć zeby zgasła zaraz po przekreceniu kluczyka bo teraz miga i zapiszczy dwa razy i pali się cały czas.
Audi A8 D3 4.2TDI 09'

Audi 80 2.8 avant quattro
VW mk1 GTD 83'

VW Beetle Cabrio

Audi 80 b4 2.0ABT

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 21 sty 2020, 23:35

No to musisz podłączyć piny od mc do ac. 7 z tej czarnej 14-to pinowej do 19 od ac, a 4 do 17. Wszystko w tym jest co maciek889 dał linka

Awatar użytkownika
Miniekzgr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 27 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Miniekzgr » 22 sty 2020, 00:04

krzych900 pisze:No to musisz podłączyć piny od mc do ac. 7 z tej czarnej 14-to pinowej do 19 od ac, a 4 do 17. Wszystko w tym jest co maciek889 dał linka
Ok.Ale tam w AC we wtyczce nie ma żadnych numerów.Ahh dobra już rozumiem! Wezmę stara wtyczke zeby wygodniej bylo
Audi A8 D3 4.2TDI 09'

Audi 80 2.8 avant quattro
VW mk1 GTD 83'

VW Beetle Cabrio

Audi 80 b4 2.0ABT

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4658
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 22 sty 2020, 00:28

Miniekzgr pisze:Chcę ominac kontrolke oleju albo jakoś ją podłaczyć zeby zgasła zaraz po przekreceniu kluczyka bo teraz miga i zapiszczy dwa razy i pali się cały czas.
Musisz podłączyć do czujników jak Dominik napisał. Bo jak oszukasz że czujniki pokazują prawidłowe ciśnienie to przed odpaleniem będzie piszczeć, bo będzie widzieć ciśnienie na zgaszonym silniku i uzna to za usterkę czujników ciśnienia.

[ Dodano: 2020-01-22, 00:28 ]
Numeracje masz na 8 stronie PDFa a na czarnej (poprawka białej) małej wtyczce MC jest numeracja możliwe że tylko trzeba zdjąć obudowę wtyczki.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2020, 13:01 przez maciek889, łącznie zmieniany 1 raz.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
Miniekzgr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 27 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Miniekzgr » 22 sty 2020, 00:39

maciek889 pisze:
Miniekzgr pisze:Chcę ominac kontrolke oleju albo jakoś ją podłaczyć zeby zgasła zaraz po przekreceniu kluczyka bo teraz miga i zapiszczy dwa razy i pali się cały czas.
Musisz podłączyć do czujników jak Dominik napisał. Bo jak oszukasz że czujniki pokazują prawidłowe ciśnienie to przed odpaleniem będzie piszczeć, bo będzie widzieć ciśnienie na zgaszonym silniku i uzna to za usterkę czujników ciśnienia.

[ Dodano: 2020-01-22, 00:28 ]
Numeracje masz na 8 stronie PDFa a na czarnej małej wtyczce MC jest numeracja możliwe że tylko trzeba zdjąć obudowę wtyczki.
No ok ale ori wtyczka 14pinowa która miałem w aucie jest biała.A teraz wpięta w licznik mam czarna 10pinowa.więc czarna zostawiam w spokoju a lacze piny z ta od Ac z biała 14pinowa?
Audi A8 D3 4.2TDI 09'

Audi 80 2.8 avant quattro
VW mk1 GTD 83'

VW Beetle Cabrio

Audi 80 b4 2.0ABT

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 22 sty 2020, 10:55

Tak, w tej 14 pinowej masz sygnał ciśnienia oleju. I podłączasz do 26 pinowej od AC. Ta czarna 10 pinowa jest od manetki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga