[B4] Kontrolki w Audi
Szeryff88, niestety nikt tu nie jest jasnowidzem. Układ kontrolek może być różny w różnych wersjach silników i wyposażenia. Najlepiej wyjmij zegary, zobacz, gdzie masz żarówki (bo nie wszystkie kontrolki są aktywne i mają żarówkę). Możesz wyjąć daną żarówkę i poświecić przez dziurkę latarką i się dowiesz jakie mają funkcje.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ta się świeci (właściwie miga) gratis do kontrolki od ładowania. Dwa razy to zaobserwowałem raz jak pękł pasek, drugi raz wysiadł regulator łodowania. W samochodach, w których pompa wody i alternator nie są napędzane wspólnym paskiem na pewno te kontrolki nie są sprzężone ze sobą.denis44 pisze:gdy nie ma ładowania to świeci się kontrolka akumulatora, a nie ta od płynu.....aldi pisze:To ja jeszcze dodam, że kontrolka się włączy, gdy pęknie pasek napędzający alternator i pampę wody (albo po prostu zginie ładowanie).
[ Dodano: 2009-06-26, 01:56 ]
U mnie ta funkcja jakoś nie działa kilka razy przy odpowietrzaniu zagotowałem wodę do wskaźnikowych 110-120ºC i lampka się nie odezwała.bunio pisze:Nie tylko poziom płynu.
Nadmierna temperatura również tylko wtedy jeszcze zapiszczy brzęczyk.
jak padł mi pasek w benzynie to świeciła tylko kontrolka od ACU, od płynu świeciła tylko gdy zleciał płyn ( w TDI na pewno mruga też gdy płyn przekroczy 120).....Ta się świeci (właściwie miga) gratis do kontrolki od ładowania. Dwa razy to zaobserwowałem raz jak pękł pasek, drugi raz wysiadł regulator łodowania. W samochodach, w których pompa wody i alternator nie są napędzane wspólnym paskiem na pewno te kontrolki nie są sprzężone ze sobą.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
U mnie nie ma czujnika poziomu płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym, widać musieli do czegoś „podczepić” tę kontrolkę.
Zrobiłem nawet eksperyment odłączyłem wzbudzenie od alternatora i zwarłem go z masą, aby zasymulować zerwanie paska. Odpaliłem silnik i podłączałem wzbudzenie, telefon wciśnięty w kierownicę nagrywał, jakie kontrolki się zapalały. Dodatkowo do zapala się jeszcze kontrolka od układu hamulcowego.
Film > http://aldi666.wrzuta.pl/film/4r3mltJ8TNF/kontrol
Zrobiłem nawet eksperyment odłączyłem wzbudzenie od alternatora i zwarłem go z masą, aby zasymulować zerwanie paska. Odpaliłem silnik i podłączałem wzbudzenie, telefon wciśnięty w kierownicę nagrywał, jakie kontrolki się zapalały. Dodatkowo do zapala się jeszcze kontrolka od układu hamulcowego.
Film > http://aldi666.wrzuta.pl/film/4r3mltJ8TNF/kontrol