[B4 2.6 ABC] Korekcja licznika
Widzę że nie doczytałeś do końca mojego postu gdzie zaznaczam że nie sprzedaje auta. Ciekawe co ty byś zrobił gdybyś mial oryginalny przebieg 200 tysięcy i zepsuł by ci się licznik a na przeglądach teraz spisują przebiegi i w 2015r. Masz przebieg 200 tys. A kupiłeś nowy licznik na którym jest nabite 500 tys, założył i na przeglądzie w 2016r masz 500 tys. Skąd wzięło ci się 300 tys za rok ? Każdy chyba dąży do tego żeby mieć jak najbardziej oryginalny przebieg
Akurat do v-ki jest bardzo mało liczników, jak są to albo z przebiegiem dużo wyższym albo rozwalone np. szybka.Laczek pisze:Właśnie bym szukał licznika z zbliżonym przebiegiem. Proste i bez kombinowania - tym bardziej że tych liczników jest spora ilość.
Nie znam dobrego elektronika. Już nie potrzeba mi bo udało mi się odmówić licznik bo jeszcze nie został wysłany.Jarewa pisze:Znasz dobrego elektronika? bo chyba znalazłem metodę przecież krokowca idzie podłączyć pod inny sterownik żeby wybił do tyłu co prawda nie w pięć sekund ale krócej niż do przodu:P
Teraz szukam albo ze zbliżonym przebiegiem do 220tys. albo VDO. Jak ktoś by miał to dawać znać.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8396
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Wiec rozebrałem i stwierdzam że nie ma mechanicznej możliwości cofnąć licznika tylko jak pisałem wyżej na stole lub jak ktoś sprytny i dobry elektronik to może wysterować krokowca innym sterownikiem do tyłu ale to obliczał kolega wyżej czas trwania. Ale więcej niż ściągniecie płytki elektronicznej nic nie da bo zatrzymuje nas wskazówka którą nie możemy zdjąć.
Tutaj właśnie nieszczęsna wskazówka która wychodzi z ośką nie ma możliwości by tą ośkę włożyć s powrotem na swoje miejsce tak jak było, ja próbowałem rozwijać całe uzwojenia wtedy dzieli się obudowa i ukazuje magnes nawet po takim drastycznym włożeniu mało co daje bo nie bedziemy solidnie nawinąć s powrotem uzwojenia i skalibrować (próbowałem) tylko wymiana na nowy.
Z ciekawości na trybiki dlaczego UN4 nie ma problemu z nie nabijaniem jak vdo
A nawet mając już same cyfry na zewnątrz nie jesteś wstanie ułożyć bo to jest nie rozbieralne bo tryby 10 są w środku. Wiec tylko krecenie.
I w sumie wyszło ze jeżeli ktoś chce kupić audi80 z w miarę prawdziwym przebiegiem niech szuka z licznikiem un4 sprawnym jest większa szansa ze nie cofnięty.
Tutaj właśnie nieszczęsna wskazówka która wychodzi z ośką nie ma możliwości by tą ośkę włożyć s powrotem na swoje miejsce tak jak było, ja próbowałem rozwijać całe uzwojenia wtedy dzieli się obudowa i ukazuje magnes nawet po takim drastycznym włożeniu mało co daje bo nie bedziemy solidnie nawinąć s powrotem uzwojenia i skalibrować (próbowałem) tylko wymiana na nowy.
Z ciekawości na trybiki dlaczego UN4 nie ma problemu z nie nabijaniem jak vdo
A nawet mając już same cyfry na zewnątrz nie jesteś wstanie ułożyć bo to jest nie rozbieralne bo tryby 10 są w środku. Wiec tylko krecenie.
I w sumie wyszło ze jeżeli ktoś chce kupić audi80 z w miarę prawdziwym przebiegiem niech szuka z licznikiem un4 sprawnym jest większa szansa ze nie cofnięty.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4734
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Dzięki za pokazanie zdjęć. Co do cofania pewnie bym zrobił sterownik na mikrokontrolerze, który by kręcił silniczkiem krokowym w miarę szybko.
EDIT: Widzę nawet gotowiec można kupić w dobrych pieniądzach: https://sklep.avt.pl/avt1314.html
EDIT 2: chyba ten sterownik będzie tu miał zastosowanie bo silniczek z licznka ma 6 kabli więc to pewnie silnik krokowy unipolarny: https://sklep.avt.pl/avt1525.html co pewnie daje więsze możliwości regulacji prędkości
Kiedyś miałem licznik do którego chyba się ktoś dobierał by ściągnięta była to osłona wskazówki. Co ciekawe licznik był w pełni sprawny.
EDIT: Widzę nawet gotowiec można kupić w dobrych pieniądzach: https://sklep.avt.pl/avt1314.html
EDIT 2: chyba ten sterownik będzie tu miał zastosowanie bo silniczek z licznka ma 6 kabli więc to pewnie silnik krokowy unipolarny: https://sklep.avt.pl/avt1525.html co pewnie daje więsze możliwości regulacji prędkości
Kiedyś miałem licznik do którego chyba się ktoś dobierał by ściągnięta była to osłona wskazówki. Co ciekawe licznik był w pełni sprawny.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8396
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Na pewno to UN4? jakoś nie mogę się dopatrzeć na zdjęciu kołka blokującego na 20 a to główna różnica.maciek889 pisze:Kiedyś miałem licznik do którego chyba się ktoś dobierał by ściągnięta była to osłona wskazówki. Co ciekawe licznik był w pełni sprawny.
Krokowce nie są silnikami szybko obrotowymi co by i tak przełożyło sie na czas.maciek889 pisze:Co do cofania pewnie bym zrobił sterownik na mikrokontrolerze, który by kręcił silniczkiem krokowym w miarę szybko.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4734
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Zdjęcia słabej jakości i nie widać. Tutaj inne ujęcie. Co ciekawe po jakimś czasie używanie licznika dwójka na początku trochę się opuściła.Jarewa pisze:Na pewno to UN4? jakoś nie mogę się dopatrzeć na zdjęciu kołka blokującego na 20 a to główna różnica.maciek889 pisze:Kiedyś miałem licznik do którego chyba się ktoś dobierał by ściągnięta była to osłona wskazówki. Co ciekawe licznik był w pełni sprawny.