Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4]Licznik

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ClNEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 20 sty 2007, 15:11
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ClNEK » 10 lis 2007, 15:33

nie bedzie, trzeba przerabiac, bylo juz mnustwo na ten temat, wystarczy poszukac

Awatar użytkownika
pacza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 06 lis 2007, 21:54
Lokalizacja: Zabrze

[80S B3 SF] Padły zegary

Post autor: pacza » 10 lis 2007, 18:50

Witam

Wczoraj chcialem włączyć podgrzewanie tylnej szyby. Przycisk świecił się cąły czas, jak go wcisnąłem, to zaczął mrugać i po chwili przestały działać mi zegary, kontrolki i poświetlenie przycisków. Wszyskie bezpieczniki są ok. Jak włącze światła, to zegary są podświetlone.
Czy są gdzieś jeszcze jakieś bezpieczniki? Może ktoś z was miał podobna sytuację, lub wie jak to rozwiązać?

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 10 lis 2007, 19:01

nie pasuje...temat wałkowany milion razy...

zamykam

Awatar użytkownika
jasiekddd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 01 lis 2007, 14:02
Lokalizacja: Biała Podl

Post autor: jasiekddd » 12 lis 2007, 17:14

zegary maja jeszcze dodatkowy bezpiecznik. nr 14 albo 15 bodajze nie pamietam. sprawdź dobrze

Awatar użytkownika
pacza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 06 lis 2007, 21:54
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: pacza » 23 lis 2007, 14:48

Zegary już naprawione. Wyczyściłem gniazda bezpieczników i wszystko odżyło.
A ja już zdązyłem rozebrać całą tapicerkę :|

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

[b4 1.9 tdi 1z]problem z licznikiem

Post autor: hudy » 03 gru 2007, 20:52

witam.panowie dzis kupiłem całe liczniki z obrotomierzem.chciałem je sprawdzić jak działaja i podpiołem zamiast mojego licznika.w tym co kupiłem nie było kilku żarówek ale nic w ich miejsce nie zakładałem i teraz moje pytanie:

1 - po przekręceniu kluczyka zegarek świeci normalnie ale jak włącze światła to zegarek gaśnie.czemu tak szie dzieje i jak to naprawić??
2 - nie swieci sie podswietlanie zegarów.kontrolki swiecą a zegary nie. czy moze miec na to wpływ to ze w kilku miejscach brakowało żarówek oraz powiedcie mi czy moze miec na to wpływ to ze nie podłączyłem do licznika tego kabla zakonczonego żarówką ( po co wogóle ten kabel z żarówka tam jest) podłączyłem te 3 wtyczki niebieska, zółtą i białą ale tej żarówki nie.

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 03 gru 2007, 22:15

Żaróweczka do sygnalizowania postojóweki.

Uszkodzony potencjometr od natężenia oświetlania - raczej.

Wyciągnij obrotek wsadź do siebie i będzie git

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 03 gru 2007, 22:22

raczej :mrgreen: czyli nie jestes pewny?? a ten potencjometr w którym miejscu sie znajduje?? bo ja chciałem przełożyć z mojego licznika do tego który kupiłem tylko prędkosciomierz bo jest z anglika więc przełoże najwyżej jeszcze potencjometr ale gdzie one jest :mrgreen: a jak przełoże sam prędkościomierz to nie bedzie działało?? chciałbym uniknąć lutowania...

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 04 gru 2007, 09:05

hudy, Przełuż sam obrotek, też chciałem zrobić w ten sposób co Ty, też miałem angola ale zapomniałem ze w angolu były ikonki w innych miejscach. Nie wiem jak jest u Ciebie ale jak tak samo to szkoda sie bawić, przełuż sam obrotek wg mnie to jest najpewniejsze rozwiązanie.

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 04 gru 2007, 10:22

odpisałem Ci na maila,
po prostu uszkodzona ścieżka lub potencjometr... ot cała filozofia

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 04 gru 2007, 20:27

miałes cobra racje walnieta była ściezka.zlutowałem ja i teraz zegarek już mi nie gaśnie ale świeci sie tylko połowe licznika (prędkosciomierz i wskaźnik paliwa) a reszta pozostała w ciemnosci.nie wiem już co to moze byc.wiecej sciezek nie widze by były przepalone a potencjometr wymieniłem ze starego licznika.mysle ze bede musiał jednak założyc piny do starej płyty i dopiero to złożyć.mam tylko jedno pytanie co do tej instrukcji jak to zrobic w dzile download.na ostatnich dwuch rysunkach jest by połączyć drucikiem dwa punkty oznaczone dwoma strzałkami ale jest przed tym jeszcze jedno zdjecie gdzie strzałka jest skierowana na dzire od żarówki co trzeba tam zrobić??

aha i panowie jeszcze jedno jak nazywają sie fachowo te piny które trzeba wlutować,bo jesli dobrze wiem to one mają różne nazwy i jakij sa długości.chyba ze lepiej wylutowac z tej starej zepsutej płyty??jak myslicie??

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 04 gru 2007, 23:32

zamontuj sprawne żarówki a będzie świecić cała płyta <mikolaj> , albo sprawdź czy cieżka od podświetlenia nie jest pęknięta (na samym środku płyty, poniżej wyświetlacz od MC), ale gdybyś się uparł lutować to:
konektorki=piny=złączki (radzę Ci je wylutowac z nowej płyty)
2 punkty łączysz jak pokazałem na zdjęciu, a w to miejsce na żarówkę trzeba zamontować żarówke <ok>

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 05 gru 2007, 23:02

ok jutro sie za to zabiore.mam nadzieje ze nic nie zepsuje.aha mam jeszcze dwa pytania:

1 - wspomniałem juz o tym ze z tyłu licznika do jednego z otworów żarówek była podłączona żarówka na kablu.ten kabel wchodzi gdzies głęboko pod kierownice.
minon1 twierdził że jest to zarówka od sygnalizatora postojówek.zainteresowałem sie tym bardziej i okazało sie ze jest to zarówka sygnalizujaca air bag. czemu jest to tak podłączone??

2 - druga sprawa dotyczy tej kontrolki postojówek. czy ona jest oznaczona jedynką z dwoma strzałkami?? nie mam pod nia zadnej żarówki.czy jak wstawie w jej miejsce żarówke to ta kontrolka bedzie działac normalnie??

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 06 gru 2007, 13:09

" <-1->" oznacza kierunki przyczepy (jeżeli masz ori instalację haka)
ale w to miejsce w autach włoskich montowane były kontrolki włączonych świateł...

Może ABS był jakiś dorabiany, albo coś?

Viper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 71
Rejestracja: 10 cze 2007, 12:10
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Viper » 06 gru 2007, 15:58

ABS wcale nie musiał być dorabiany. U mnie też kabel z żarówką od ABS-u biegnie gdzieś z głębi auta. Podobno tak ma być.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl