Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4] Licznik VDO z 2.6 do 2.0

ODPOWIEDZ
pesik789
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 03 wrz 2009, 21:41
Lokalizacja: Biała Podlaska

[80 B4] Licznik VDO z 2.6 do 2.0

Post autor: pesik789 » 21 maja 2011, 19:40

Witam.
Zakupiłem licznik VDO z Audi 2.6 który jest z komputerem i chce go podłączyć do swojej 2.0
Licznik z 2.6 ma wejście z tyłu na trzy kostki ( niebieska, biała, zółta ) wszystkie 3 kostki są szerokie. Problem tkwi w tym ze w mojej Audi wychodzą trochę inne kostki niebieska i zółta pasują lecz biała kostka jest mniejsza i nie pasuje do licznika. Licznik na dwóch kostkach działa wszystko mierzy podświetla i bije kilometry. Jednak w licznik nie działa poprawnie bo biała kostka jest nie podłączona i na tym wyświetlaczu u góry cały czas gdy samochód chodzi świecie się duża kontrolka z kapiącym olejem. No i oprócz tego nie wiem czy inne kontrolki działaja prawidłowo ;/ Gdy kluczyk się przekręci świeci sie na tym wiekszym wyświetlaczu takie kółko które przekreśla duży X i kontrolka od akumulatora tylko tyle;/ Może wie ktoś co zrobić ?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 21 maja 2011, 20:21

To złącze białe szerokie to do Auto Checka. Nie masz zapewne instalacji pod Auto Check, albo ją sobie zrezasz, albo przełóż środek od starego licznika.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 21 maja 2011, 20:40

pesik789, A obrotek z v6 dobrze ci wskazuje w 4zyl?
Ostatnio zmieniony 21 maja 2011, 21:04 przez andi77, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 21 maja 2011, 20:46

andi77 pisze:pesik789, A obrotek z v6 dobrze ci wskazuje 4zyl?
Właśnie. Bo słyszałem że taki SWAP nie podchodzi.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 maja 2011, 20:49

Labiel pisze:
andi77 pisze:pesik789, A obrotek z v6 dobrze ci wskazuje 4zyl?
Właśnie. Bo słyszałem że taki SWAP nie podchodzi.
Dziki miał przy V6 obrotomierz z R4 i bez problemu obroty wychodziły poza skalę.
albo przełóż środek od starego licznika.
...i sprzedaj wyjętego auto checka to inwestycja w zegary trochę się zwróci.

I kolego pesik789, założyłeś temat w niewłaściwym dziale. Tutaj wrzuca się instrukcje gotowych przeróbek i napraw.
Ostatnio zmieniony 21 maja 2011, 20:55 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 21 maja 2011, 20:51

Jak go podregulował to pewnie tak :roll:

pesik789
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 03 wrz 2009, 21:41
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: pesik789 » 21 maja 2011, 21:20

Labiel pisze:
andi77 pisze:pesik789, A obrotek z v6 dobrze ci wskazuje 4zyl?
Właśnie. Bo słyszałem że taki SWAP nie podchodzi.
Jeśli chodzi o obroty to zaniżał licznik ale podniosłem trochę wskazówkę i jest ok
pawelrybak15 pisze:To złącze białe szerokie to do Auto Checka. Nie masz zapewne instalacji pod Auto Check, albo ją sobie zrezasz, albo przełóż środek od starego licznika.
No póki co to mam założony środek od starego ;)
Ale tak myślałem zamontować ten od 2.6 ;)
Zobaczymy czas pokaże co się zrobi :)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 maja 2011, 21:58

pesik789 pisze:
Labiel pisze:
andi77 pisze:pesik789, A obrotek z v6 dobrze ci wskazuje 4zyl?
Właśnie. Bo słyszałem że taki SWAP nie podchodzi.
Jeśli chodzi o obroty to zaniżał licznik ale podniosłem trochę wskazówkę i jest ok

Porównywałeś odczyty z jakimś rzetelnym źródłem informacji o obrotach (VAG lub soft od instalacji LPG)? Bo sądzę że im większe obroty tym bardziej będzie przekłamywał.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 22 maja 2011, 06:16

pesik789 pisze:Jeśli chodzi o obroty to zaniżał licznik ale podniosłem trochę wskazówkę i jest ok
Po tym zabiegu z pewnością nie jest ok :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl