Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT] Licznik z obrotomierzem

michal84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 194
Rejestracja: 20 kwie 2011, 19:45
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: michal84 » 23 sty 2013, 10:02

duża różnica jest w smd a zwykłych ledach?
nie wiem bo nie mialem montowane zwykle ledy, a jezeli chodzi o roznice podswietlnia miedzy smd a zwyklymi zaroweczkami( punktowe swiecenie) to nie widze roznicy, nawet w przypadku oryginalnego podswietlenia jak sie dobrze przyjrzymy ( predkosciomierz ) nie jest do konca tak samo podswietlony jak obrotomierz
robiłeś coś dodatkowego żeby rozproszyć światło?
nic nie robilem, tylko to co zauwazylem podczas montazu ( dioda smd posiada 3 mikro diody,nie wiem jak to sie fachowo nazywa ) ze dioda nie swiecila pelnym oswietleniem ( w diodzie palily sie 2 z 3 mikro diody ) nie wiem moze trafilem na pare sztuk felernych , co skutkowalo punktowym swieceniem, ale po odpowiednim przekreceni zapala sie tak jak powinna
Możesz zalikować takimi co masz i jesteś zadowolony?
ogolnie jestem zadowolony

Awatar użytkownika
Yorker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 23 paź 2012, 20:45
Lokalizacja: Złotów

Post autor: Yorker » 25 sty 2013, 00:27

U siebie zrobiłem taki sam swap licznika i teraz mam pytanie licznik przyszedł mi z termometrem a gdy podłączyłem wszystko on nie działa bo nie ma poprowadzonej instalacji, więc jak się dobrać do niego żeby go uruchomić i żeby nie przekłamywał.

michal84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 194
Rejestracja: 20 kwie 2011, 19:45
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: michal84 » 25 sty 2013, 04:57

więc jak się dobrać do niego żeby go uruchomić i żeby nie przekłamywał.

https://audi80.pl/29348.htm?sid=f145 ... 5bae282ae2

Buyek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 08 maja 2013, 21:25

Post autor: Buyek » 14 maja 2013, 21:50

Witam szanownych klubowiczów :)

Odświeżę trochę temacik. Nie znalazłem odpowiedzi na forum więc podczepię się tutaj. Zakupiłem nowe (używane) kompletne zegary do mojej B4 2.0 ABT. Zakupiony licznik pochodzi z B3 najprawdopodobniej 1.8. Z samą przekładką oczywiście problemów nie było jednak obrotek nie działa. Bezpiecznik 12 sprawny, kostka i gniazdo czujnika prędkości na skrzyni sprawdzone, przedmuchane (było trochę mokro). Jakieś pomysły z Waszej strony. Oryginalnie miałem oczywiście zegarek, ale jak padł prędkościomierz to pomyślałem, że zaszaleję. Jak na razie to słabe te szaleństwo. Może to jakiś drobiazg i uda się obrotka jakoś ożywić a jeśli nie to zmuszony będę powrócić do zegarka.

parcelan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 paź 2011, 15:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: parcelan » 11 wrz 2013, 11:12

Witajcie.
Z tymi licznikami to nie jest tak łatwo. Ja w swoim ABT gdzie oryginalnie był "budzik" wstawiłem już 2 komplet liczników z obrotomierzem i dalej mam jeden i ten sam problem. Na biegu jałowym silnika wskazówka leży. Podejrzewam że to może być wina albo samego czujnika ( w co wątpie bo reszta działa dosyc popranie) chodzi mi o czujnik halla, albo krokomierza który liczy ilość obrotów na min. Gdybym dostał cały schemat tego obrotomierza od czujnika po licznik to może by sie coś wyjaśniło. bo w tym przypadku nie wiem czy licznik sam w sobie ma takie coś czy jest to udzielny moduł. Albo 3 możliwość 2 razy trafiłem na wadliwy licznik.
Proszę o pomoc i pozdrawiam wszystkich
Łukasz

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl