Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z]Mruga kontrolka płynu chłodzącego, chłodnica zimna

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 kwie 2010, 09:09

diablo228 pisze:mam klime :-P i co teraz?
Wiedziałem ,bo cuda jakieś opisywałeś w sensie chłodnica zimna a dolny przewód chłodnicy ciepły . Trzeba było tak od razu ,ja też mam ,i też chłodnica zimna :shock: od klimy :mrgreen: bo tej od płynu nie ma jak pomacać ;-)

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 01 kwie 2010, 21:35

hee no dotykałem tą od klimy :mrgreen: a z tyłu dostałem sie przez wentylator, wiec musze ten termostat wymienic a przy okazji sprawdze czy wentylatory mi działają, a chłodnice czym przepłukać bo niewiem co tam kiedyś mogło być lane

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 kwie 2010, 22:53

diablo228 pisze:a chłodnice czym przepłukać bo niewiem co tam kiedyś mogło być lane
Nie ma potrzeby przepłukiwać bo za wiele tam nie wypłukasz ,ale jak koniecznie chcesz to szlaufem z sieci wodociągowej ;-)

Awatar użytkownika
arekkrosno
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 259
Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
Lokalizacja: Krosno

Post autor: arekkrosno » 06 kwie 2010, 13:21

killer0123 pisze:Ta kontrolka miga również gdy jest za wysoka temperatura cieczy chłodzącej. Miałem taki przypadek gdy padł mi czujnik temperatury (ten szary).
To prawda. Wyciągnąłem wtyczkę z czujnika przy zbiorniczku wyrównawczym zwarłem stykii nic. Wymiana czujnika temp. na używany oryginał dopiero dało rezultat. Chodzi o czujnik z tyłu bloku silnika ten, który odpowiada za podawanie temperatury na zegary. Teraz pokazuje 90 a nie 110 i kontrolka już nie mryga. Wniosek: Kontrolka mryga także jak jest za wysoka temperatura na zegarze

Co do obiegu cieczy to termostat otworzył się dopiero po przejażdżce pod górkę gdzie mu trochę przycisnąłem i chłodnica zrobiła się ciepła, tak że kamień z serca.

Wątek można zamknąć dzięki chłopaki

Awatar użytkownika
kamilo7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 08 cze 2009, 08:49
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: kamilo7 » 09 lut 2013, 12:05

Dokładnie jak kolega arekkrosno pisze.
Nie posiadam czujnika poziomu płynu a również migała mi kontrolka ,jakieś 3 miesiące po wymianie czujnika z ori na zamiennik.
Wróciłem do ori i problem zniknął.

Awatar użytkownika
mateuszz117
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 01 wrz 2011, 08:49
Lokalizacja: bełchatów

Post autor: mateuszz117 » 26 sty 2015, 19:19

witam.mam tez problem z migajaca kontrolka od cieczy chlodzacej..zapala auto to kilka sekund jej nie ma,potem sie zapala i miga caly czas..temp utrzymuje sie 80-82 stopnie, ogrzewanie dziala, weze od chlodnicy oba cieple,,,zwieralem i rozwieralem te kabelki przy tym czujniku na spodzie zbiorniczka wyrownawczego i dalej nic...podsunieto mi pomysl ze to moze zimne luty w liczniku dalem inny na podmianke tez to samo,,plyn ok, nie ubywa ani nic,,co jeszcze moge sprawdzic zeby zrobic to??;(pomozcie

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5477
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 26 sty 2015, 19:59

Czujnik Szary zmień

Awatar użytkownika
mateuszz117
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 01 wrz 2011, 08:49
Lokalizacja: bełchatów

Post autor: mateuszz117 » 26 sty 2015, 20:42

no wlasnie juz doszedlem do tego,,,odpoale wtyczke z niego i nie miga,,,ale jak go wyjac?? drogi on jest>jakiej firmy kupic tej EPS moze>?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5477
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 26 sty 2015, 21:09

Tak, EPS sa dobre i tez mam taki i dobrze wskazuje.
Musisz wyjąć zawleczkę, ale wtedy zleci CI troche płynu. Z czujnikiem bedziesz miał też nowy oring.
Obrazek

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 sty 2015, 10:06

Panowie powiem tak nie trzeba od razu kupować nowego ;-) o ile dobrze pokazuje oczywiście.
Opiszę Wam paten który ostatnio mi się przydarzył i też zaczęła na trasie mrugać kontrolka, se myślę coś się zesrało, zatrzymałem się patrzę pod maskę i wygląda wsio git więc pojechałem dalej do domu.
Rano wyciągam czujnik i uderzyłem nim o schody tą metalową częścią, dlaczego o schody? bo akurat były pod ręką :mrgreen: zakładam czujnik i kontrolka już nie mruga <ok> do dnia dzisiejszego a minął z tydzień albo lepiej.

kopiec16
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 04 lis 2014, 16:52
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: kopiec16 » 27 sty 2015, 15:56

U mnie kontrolka od płynu chłodzącego zgasła dopiero po odcięciu czujnika poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym.
Samochód normalnie pracuje temperaturę pokazuje ok. 92*C , wentylator się włącza.

Awatar użytkownika
darekmalickiwp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 181
Rejestracja: 26 kwie 2014, 20:00
Imię: Darek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Wilkołaz woj. lubelskie

Post autor: darekmalickiwp » 27 sty 2015, 18:56

Świetny patent z tymi schodami. Ja czasami do naprawy biorę 5-cio kg młotek. Wizualny i psychologiczny efekt murowany. Nawet naprawa lepiej idzie. <hura> <hura> <hura>

Awatar użytkownika
DaMaGe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 353
Rejestracja: 16 paź 2013, 12:26
Lokalizacja: BĘDZIN

Post autor: DaMaGe » 27 sty 2015, 19:47

ile tego płynu wypływa po wyjęciu czujnika ??

Awatar użytkownika
YaCooL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 10 lut 2010, 19:29
Lokalizacja: FG

Post autor: YaCooL » 27 sty 2015, 20:31

To zależy jak szybki jesteś

jak się dobrze przygotujesz i zrobisz szybką podmiankę to płynu stracisz niewiele
Pamiętaj żeby robić to na zimnym (inaczej trochę parzy) i żeby nie było ciśnienia w układzie

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 28 sty 2015, 08:52

DaMaGe pisze:le tego płynu wypływa po wyjęciu czujnika ??
mi uciekło z łyżeczkę do herbaty <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl