[B3/b4]naprawa włączników
[80 B4] przełącznik zespolony
Witam
Mam pytanko czy ktoś z was rozbierał przełącznik zespolony w b4 ?????? ------ właśnie skończyły ni sie długie światła i spryskiwacz . może ktoś posiada jakieś zdjęcia abo opis tego ustrojstwa ??????
wielkie dzięki za kazdą pomoc
pozdrawiam
Mam pytanko czy ktoś z was rozbierał przełącznik zespolony w b4 ?????? ------ właśnie skończyły ni sie długie światła i spryskiwacz . może ktoś posiada jakieś zdjęcia abo opis tego ustrojstwa ??????
wielkie dzięki za kazdą pomoc
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 30 gru 2006, 15:02 przez piotra_s, łącznie zmieniany 3 razy.
Kolego
Ja rozbierałem i czyściłem (manetkę wycieraczek) i wszystko było OK, nie miałem z tym żadnych problemów.
Jak to zrobić:
Zdejmujesz kierownicę i osłonę drążka (górną)
Aby zdjąć dolną osłonę drążka kierownicy i przełącznik musisz wsadzić od dołu z prawej strony pod skosem na godz 10-11 klucz imbusowy (chyba 6) i poluzować zacisk... jesli masz problemy z trafieniem w dziurkę to obracaj tą osłonę w prawo i lewo jednocześnie ją do siebie ciągnąc, zejdzie
rozbierasz pająka na 2 częsci (światła i wycieraczki)
Rozbierasz to co trzeba, czyścisz styki, ewentualnie wyciągasz wtopione sprężynki, smarujesz wszystko smarem, żeby gładko smigało po prowadnicy, składasz do kupy.
to wszystko
Ja rozbierałem i czyściłem (manetkę wycieraczek) i wszystko było OK, nie miałem z tym żadnych problemów.
Jak to zrobić:
Zdejmujesz kierownicę i osłonę drążka (górną)
Aby zdjąć dolną osłonę drążka kierownicy i przełącznik musisz wsadzić od dołu z prawej strony pod skosem na godz 10-11 klucz imbusowy (chyba 6) i poluzować zacisk... jesli masz problemy z trafieniem w dziurkę to obracaj tą osłonę w prawo i lewo jednocześnie ją do siebie ciągnąc, zejdzie
rozbierasz pająka na 2 częsci (światła i wycieraczki)
Rozbierasz to co trzeba, czyścisz styki, ewentualnie wyciągasz wtopione sprężynki, smarujesz wszystko smarem, żeby gładko smigało po prowadnicy, składasz do kupy.
to wszystko
Nie
Musisz zdjąć kierownicę, przecież to napisałem
Musisz dlatego że dolna osłona trzyma się na pierścieniu który możesz zdjąć tylko po uprzednim zdjęciu kiery... tak samo jak nie zdejmiesz podkładki, zanim nie odkręcisz nakrętki
P.S. żeby zdjąć górną osłonę to musisz wykręcić 2 wkręty wkręcane od dołu (z lewej i prawej strony)
Musisz zdjąć kierownicę, przecież to napisałem
Musisz dlatego że dolna osłona trzyma się na pierścieniu który możesz zdjąć tylko po uprzednim zdjęciu kiery... tak samo jak nie zdejmiesz podkładki, zanim nie odkręcisz nakrętki
P.S. żeby zdjąć górną osłonę to musisz wykręcić 2 wkręty wkręcane od dołu (z lewej i prawej strony)
[B3/b4]naprawa włączników
Mam problem tego typu, że niestety nie działają mi żaróweczki we włącznikach podgrzewania tylnej szyby i przeciwmgielnych (te górne), jak włącze ogrzewanie - trójkącik działa, jak włączę przeciwmgielne - trójkącik działa. Problem w tym że żarówki podświetlające jaki to jest przycisk się nie świecą wogóle (tak jakby nie łączyło coś), jak to można zrobić bez zepsucia włączników, zmienić żarówki, dolutować żarówkę, może nie kontaktuje? Już sam nie wiem. Prośba o pomoc
Ostatnio zmieniony 17 sty 2007, 13:23 przez a.milewski.mm, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 138
- Rejestracja: 13 sty 2007, 15:46
- Lokalizacja: Olsztyn