Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 All] Odpalenie bez podłączonego licznika?

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 06 lut 2013, 21:32

Obroty sczytuje, ponieważ po odpięciu wyskakuje błąd G40.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 06 lut 2013, 21:35

FranoF1 pisze:Obroty sczytuje, ponieważ po odpięciu wyskakuje błąd G40.
G40 powinno być ZAWSZE jak diagnozujemy na zapłonie.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 lut 2013, 22:49

G40 powinno być ZAWSZE jak diagnozujemy na zapłonie.
Zależy od silnika i modelu. W nowszych nie zawsze.

Czy dobrze czytam silnik 1.8 20vt? Czy immo OFF?

To już wiem skąd to pytanie o licznik :-P

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 06 lut 2013, 23:28

Jarewa pisze:Zależy od silnika i modelu. W nowszych nie zawsze.
Rozmawiamy o AWT, a tutaj tak jest. Nie napisałem że we wszystkich autach jakie sa.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 07 lut 2013, 00:21

G40 sprawny, dobrze szczytuje, także podmieniony z innego 20vt.
Immo wyłączone, i tak niema nic do tego, bo silnik nie chce odpalić, jedynie na nowym ECU bedzie zgaszać silnik.

Awatar użytkownika
paw1131
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 09 maja 2011, 12:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: paw1131 » 07 lut 2013, 00:27

Paliwo dochodzi do listwy?

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 07 lut 2013, 00:31

Paliwo się leje, świece mokre od benzyny.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 07 lut 2013, 09:16

Sprawdź jeszcze raz dokładnie masę cewek do silnika, to chyba PIN4.

Więcej opcji nie ma, stawiam na ECU, szkoda, że nie masz na podmianę.

Kostka przy przepustnicy podpięta?

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 07 lut 2013, 09:21

Ecu zamówione, na dniach będę podmienial.
Masa na cewkach jest, w innym wypadku by tez nie było iskry na pierwszym cylindrze :-/
Dzięki chłopaki za chęci :-)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 07 lut 2013, 09:23

FranoF1 pisze:Masa na cewkach jest, w innym wypadku by tez nie było iskry na pierwszym cylindrze :-/
Dzięki chłopaki za chęci :-)
Czasami zdarzają się tzw. prądy błądzące, może coś nie łączyło delikatnie, ale skoro jest to jest.

No cóż, powodzenia ;-)

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 07 lut 2013, 15:44

Brak kompresji i 4 pokrzywione zawory ssące. Przeskoczył rozrząd i taki o to jego skutki...

Co teraz? Powymieniać zawory czy kupić całą głowice?

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 07 lut 2013, 17:16

O fuck why ??

Oddaj głowice do generalnego remontu o ile nie jest uszkodzona. A jak zmieniasz to tylka na ta z AEB ze względu na wieksze kanału.

Współczuje :oops:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 07 lut 2013, 18:40

Szkoda, ale znając Ciebie wyjdziesz z tym na plus.

Ja bym również proponował głowicę od AEB.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 07 lut 2013, 19:15

Przykre ale prawdziwe, przeskoczyło o kilka zębów... całe szczęście nie odpalił :->
Robie na ori głowicy.
Kiedyś i tak zawita drugi motor.

Obrazek

Awatar użytkownika
paw1131
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 09 maja 2011, 12:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: paw1131 » 08 lut 2013, 19:26

Coś od początku mi tutaj śmierdziało.

A jednak rozrząd. Wiesz dlaczego pasek przeskoczył, był za słabo napięty?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl