Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Pomoc z podpięciem sygnału spalania

ODPOWIEDZ
nemonic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 20 lip 2015, 15:13

[B4 2.0 ABT] Pomoc z podpięciem sygnału spalania

Post autor: nemonic » 09 wrz 2015, 18:48

Witam.
Mam problem z podpięciem sygnału spalania. Na BC wyświetla się tylko czas jazdy oraz ilosc kilometrów na ile mi starczy paliwa w baku. Testowałem dwa moduły (jeden BC i jeden MC/BC) kilka liczników i na każdym z nich sytuacja wygląda tak samo. Co do żółtego przewodu który odpowiada za sygnał spalania. Poprowadziłem go z komputera jednak sygnał ten powinien się znajdować w pinie 31 (Sterownik Motronic) a w moim przypadku żółty przewód wpięty jest w numer 32 (Dołączone zdjęcie). Mierzyłem na nim napięcie i wynosi odpowiednio 0,2V na wolnych obrotach, 0.54V przy 3 tys. oraz 0,87V przy 4 tys. Co może być nie tak?

[ Dodano: 2015-09-09, 18:48 ]
No i zrobiłem. Tak jak myślałem problem był nie w sygnale spalania a prędkości. (Poprawność sygnału spalania sprawdza się w trzymając na manetce reset i w dol na zapłonie, brak F znaczy ze jest ok.) Otóż rozwiązanie jest dość niecodzienne... Odcięcie niebiesko-białego kabla z niebieskiej kostki. Tego pod którego podpina się wyświetlacz temperatury zewnętrznej. Ten kabel chyba ma iść do tempomatu którego nie mam... Czy może on tak pozostać ?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4734
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 09 wrz 2015, 21:10

nemonic pisze:Odcięcie niebiesko-białego kabla z niebieskiej kostki. Tego pod którego podpina się wyświetlacz temperatury zewnętrznej. Ten kabel chyba ma iść do tempomatu którego nie mam... Czy może on tak pozostać ?
Pewnie jest zwarty gdzieś do masy (np. przy radiu). Czasem idzie też do sterownika silnika. Niektóre sterowniki np. nie zmniejszają obrotów biegu jałowego tak szybko jak wrzuci się na luz przy dużej prędkości. W TDI też jest ważny. Musisz zobaczyć czy coś się zmieni podczas jazdy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl