Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4] potrzebny opis i schemat stacyjki

Awatar użytkownika
barti06
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 09 lis 2009, 16:58
Lokalizacja: garwolin/mazowieckie

[80 b4] potrzebny opis i schemat stacyjki

Post autor: barti06 » 09 sie 2010, 17:33

Witam. Potrzebuję opis i schemat stacyjki do prawidłowego podłączenia alarmu w mojej 80-tce. Pomóżcie.

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 10 sie 2010, 20:28

Cześć barti06, spróbuj tutaj poszukać może uda ci się coś podglądnąć. https://audi80.pl/najczesciej-zadawa ... t+stacyjka

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 10 sie 2010, 21:12

Tutaj masz schemat kostki stacyjki:
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig05.pdf
Czarny - plus po zapłonie
czarno-żółty - też plus po zapłonie ale odłączany podczas pracy rozrusznika
czerwono-czarny - rozrusznik

[ Dodano: 2010-08-10, 21:13 ]
Jeszcze tutaj komuś opisywałem jak podłączyć alarm z odcięciem: https://audi80.pl/b3-b4opis-instalac ... htm#443541

Awatar użytkownika
barti06
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 09 lis 2009, 16:58
Lokalizacja: garwolin/mazowieckie

Post autor: barti06 » 11 sie 2010, 17:42

najbardziej mi zależy na opisie który kabel w kostce stacyjki odpowiada oznaczeniom ACC, ON, ZAPŁON, START. nie chcę podłączać tego metodą prób i błędów bo może się to skończyć jakimś małym zwarciem. wiec jeśli ktoś wie to proszę o pomoc

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 11 sie 2010, 19:54

barti06 pisze:ACC, ON, ZAPŁON, START
Nie machnąłeś się o jedną pozycję tzn. zapłon? Najlepiej wrzuć tu instrukcję bo popatrzyłem w tych co mam na dysku to sobie tak producenci nazywają dwa końce kabla po przecięciu przewodu rozrusznika, ten idący ze stacyjki: START a drugi koniec: ZAPŁON, jak w tej instrukcji: http://img62.imageshack.us/i/img043g.jpg/
To tak na czarno-żółtym masz ACC
ON na czarnym
a start na czerwono-czarnym

Tak z ciekawości to co za urządzenie podłączasz, alarm czy odpalane z pilota?

Awatar użytkownika
barti06
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 09 lis 2009, 16:58
Lokalizacja: garwolin/mazowieckie

Post autor: barti06 » 11 sie 2010, 21:53

podłączam alarm a jak podłącze go tak jak w instrukcji i dokupię moduł domykania szyb no to sam rozumiesz będzie fajny bajer jak zamknę autko z pilota a szyby się same domnkną. Ale żeby tak było muszę wiedzieć które to kabelki ACC ZAPŁON itd. :-)

Awatar użytkownika
Karol_90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 27 mar 2010, 19:59
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Karol_90 » 03 wrz 2013, 12:15

Koledzy chcę zamontować odpalanie z pilota ale nie wiem dokładnie który kabel gdzie podłączyć. Na schemacie modułu odpalania są opisane przewody:
12V
ACC
IGN 1
IGN 2
START

12V to stały +, START to rozumiem że wyjście na rozrusznik, ACC plus po zapłonie odłączany podczas pracy rozrusznika, ale o co chodzi z tymi dwoma IGN ?

Jeśli ktoś wie pod który kabel w B4 trzeba się podłączyć czy przeciąć to proszę o odpowiedź.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 03 wrz 2013, 12:30

Mógłbyś dać instrukcje? Albo napisać jak się nazywa ten moduł?
Karol_90 pisze:Jeśli ktoś wie pod który kabel w B4 trzeba się podłączyć czy przeciąć to proszę o odpowiedź.
Tutaj nie musisz nic przecinać bo przecinanie jest do zabezpieczania antykradzieżowego. Przy module odpalania podłączasz się bez przecinania.
masz opis kabli stacyjki
czerwono-czarny - wyjście rozrusznika
czarny - zasilanie stałe (tu podłącz IGN)
czarno - żółty linia X (tu podłącz ACC)

Pewnie masz dwa IGN jakby trzeba było podać plus na zapłon w dwóch miejscach. W audi 80 masz jedno więc najlepiej podłącz oba dal lepszego zasilania

Awatar użytkownika
Karol_90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 27 mar 2010, 19:59
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Karol_90 » 03 wrz 2013, 23:47

Instrukcji nie ma jest tylko schemat:

Obrazek

czyli z tego co napisałeś to podłączam 12V i oba IGN pod czarny przewód, czarno-żółty do ACC i czerwono-czarny na START?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 wrz 2013, 00:00

Karol_90 pisze:czyli z tego co napisałeś to podłączam 12V i oba IGN pod czarny przewód, czarno-żółty do ACC i czerwono-czarny na START?
tak, oprócz 12V, ten podłączasz pod czerwony.
Wcześniej źle się wyraziłem czarny kabel to jest zapłon. A czerwony to stały plus.

Awatar użytkownika
Karol_90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 27 mar 2010, 19:59
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Karol_90 » 04 wrz 2013, 12:00

No to teraz już wiem wszystko. Wielkie dzięki za odpowiedź :-)

Awatar użytkownika
krisf1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 13 lip 2012, 00:19
Lokalizacja: Kłodzko/Dolnośląskie

Post autor: krisf1 » 20 cze 2017, 14:06

Czy wie ktoś który kabel, albo czy w ogóle występuje przewód będący minusem po zapłonie, ponieważ chcę podłączyć kable od krańcówek elektrycznych szyb. ;)

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 20 cze 2017, 15:14

Chodzi ci o krańcówkę drzwi idącą do modułu szyb? Chyba będziesz musiał sobie zrobić ten minus na przekaźniku. Możesz nie podłączać tego to szyby po zgaszeniu będą działały przez kilka minut.

A najlepiej by było podpiąć wejście sygnału krańcówki pod prawdziwą krańcówkę.

Awatar użytkownika
krisf1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 13 lip 2012, 00:19
Lokalizacja: Kłodzko/Dolnośląskie

Post autor: krisf1 » 20 cze 2017, 17:12

tak, ale udało mi się znaleźć jakiś przewód idący do licznika, na którym masa pojawiała się po przekręceniu licznika, a znikała po wyjęciu, także jakoś sobie poradziłem, bo w kostce nie ma takiego przewodu. :D

grucha205
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 15 gru 2017, 14:18
Lokalizacja: Kietrz

Post autor: grucha205 » 15 gru 2017, 14:28

Koledzy pomóżcie.
Ostatnio byłem zmuszony wymienić nagrzewnicę w mojej B4, co wiązało się ze zdjęciem deski, zegarów itp itd.
Operacja przebiegła oczywiście pomyślnie. W końcu jest ciepło :)
Ale, oczywiście jak zwykle musi być jakieś ale...
Poskładałem wszystko jak należy, ale niestety na zegarach nie pojawia się napięcie.
Tak jakby w ogóle do zegarów nie dochodził prąd bo po przekręceniu stacyjki nie działa ani podświetlenie, ani nie świecą kontrolki ani nie działają zegary (prędkościomierz, poziom paliwa i temp. silnika, zegarek za to działa jak należy (jego zasilanie jest stałe)). Nie działa grzanie świec, a lampka podświetlająca wnętrze nie gaśnie po przekręceniu stacyjki. Auto normalnie odpala i jeździ.

Domyślam się, że poluzował się jakiś przewód odpowiedzialny za podanie "plusa" po stacyjce.
Możecie pomóc który to może być kabelek? Znacznie ułatwi mi to szukanie przyczyny.

Z góry dzięki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl