Witam kolegów i proszę o jakieś wskazówki.Zachciało mi się licznika z siedmioma zegarami.
Miałem cztery z cyfrowym timerkiem i analogowym wskazaniem przebiegu.Kupiłem z cyfrowymi kilometrami,wyświetlaczem temperatury bez komputera.Po przełożeniu jest oki z tym że miga kontrolka klocków i świeci ABS,na starych zegarach nie ma problemu.Auto nie łączy się z Vag,ma tylko kody migowe.
Na audimani coś mi tam podpowiedziano ale nie wytłumaczono że tak powiem-może ktoś wie jak to ogryźć?
Z góry dziękuję.
[C4 2,3 AAR] problem po wymianie zegarów.
Więc jest tak.Przełożony pin 13 czerwonej kostki w miejsce 19 które było wolne.
Autko odpalone a na liczniku bez zmian.Włącznik ABS-u wyłączył ABS i po czterech mrugnięciach znikła kontrolka hamulców.Pięknie.-aleeeeeeee
Po ponownym odpaleniu trzeba znowu pstryknąć ABS-em aby kontrolki zgasły :roll:
Silnik pracuje-wyciągam wtykę jednego klocka i włącza się kontrolka + trzy sygnały dźwiękowe.Niby oki.
Ale to coś nie hallo żeby za każdym odpaleniem wyłączać ABS :roll:
Autko odpalone a na liczniku bez zmian.Włącznik ABS-u wyłączył ABS i po czterech mrugnięciach znikła kontrolka hamulców.Pięknie.-aleeeeeeee
Po ponownym odpaleniu trzeba znowu pstryknąć ABS-em aby kontrolki zgasły :roll:
Silnik pracuje-wyciągam wtykę jednego klocka i włącza się kontrolka + trzy sygnały dźwiękowe.Niby oki.
Ale to coś nie hallo żeby za każdym odpaleniem wyłączać ABS :roll:
Tutaj nie ma problemu bo wkładając poprzednie zegary wszystko gra.
Dzisiaj sprawdziłem i jest tak że pokazywanie kontrolki jest odwrotnością pracy ABS-u.Czyli jak świeci to jest a jak zgaśnie to nie ma.
Ale tak-uznajmy że przekładka pinów była trafna.Teraz niby trzeba zmienić biegunowość na wejściu kontrolki w zegarach.Jeśl sygnał do kontrolki jest "+" to przekażnikiem trzeba zrobić żeby był "-".Czyli zasilanie kontrolki trzeba wpiąć w cewkę przekażnika aby włączać go lub wyłączać.A przekażnik ma stykami podawać odpowiedni biegun który potrzeba,-z tym że na audimani był kiedyś schemat którego gdzieś wcięlo,-przydał by się bo ponoć mogą wystąpić przepięcia i należy gdzieś w tą rzeźbę wpiąć diody aby tego uniknąć i nie popalić zagarków.
Dzisiaj sprawdziłem i jest tak że pokazywanie kontrolki jest odwrotnością pracy ABS-u.Czyli jak świeci to jest a jak zgaśnie to nie ma.
Ale tak-uznajmy że przekładka pinów była trafna.Teraz niby trzeba zmienić biegunowość na wejściu kontrolki w zegarach.Jeśl sygnał do kontrolki jest "+" to przekażnikiem trzeba zrobić żeby był "-".Czyli zasilanie kontrolki trzeba wpiąć w cewkę przekażnika aby włączać go lub wyłączać.A przekażnik ma stykami podawać odpowiedni biegun który potrzeba,-z tym że na audimani był kiedyś schemat którego gdzieś wcięlo,-przydał by się bo ponoć mogą wystąpić przepięcia i należy gdzieś w tą rzeźbę wpiąć diody aby tego uniknąć i nie popalić zagarków.