Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.8 AAH] Problem z licznikiem UN4

ODPOWIEDZ
piotrek125
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 23 sie 2017, 01:07
Lokalizacja: Kutno

[B4 2.8 AAH] Problem z licznikiem UN4

Post autor: piotrek125 » 20 sty 2018, 00:20

Cześć:)
Od jakiegoś czasu walczę z licznikiem i nie mogę dojść co go boli...

Na samym początku coś źle pokazywał stan paliwa i chyba też temperaturę. Temperaturę pokazywał 80 po nagrzaniu ale był wymieniany czujnik więc może i czujnik jest winny natomiast ze wskazaniem paliwa jest gorzej. Pokazywał przeważnie 1/4 zbiornika lub blisko rezerwy.

Wymieniłem stabilizator na KA7810 przylutowany został na plecach i się zaczeło.. wskazówka dochodzi do maksimum.

Wrzuciłem znowu ten, który był oryginalnie i dzieję się to samo co na tym KA7810, leci na maksa ale jak włączy sie światła wskazówka spada na rezerwę i tak w kółko.

Ma ktoś pomysł co by mu pomogło. Przejście między nóżkami stablizatora a kolejnymi punktami na ścieżce jest.


Z góry dzięki za podpowiedzi !
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 20 sty 2018, 18:48

Poprzedni własciciel go boli. Wiazka do sprawdzenia.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 20 sty 2018, 21:37

Przelutowanie całej płytki + sprawdzenie ścieżek. Dodatkowo wyczyszczenie blaszek od małych zegarów. Niestety wiek robi swoje i niektóre elementy się utleniają, śniedzieją i chochliki gotowe.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

dirtydiana
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53

Post autor: dirtydiana » 20 sty 2018, 22:24

Jak byś potrzebował części to mam wskaźnik paliwa i temp do UN4 z wersji 6 cylindrowej. Ogólnie mam całę zegary bo kupiłem na podmianę obrotomierza bo też mi wariował

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 20 sty 2018, 22:26

Wskaźniki cieczy i paliwa są wszystkie jednakowe bez względu na ilość cylindrów. Ale zanim je zmienisz zrób co napisałem wyżej. Szkoda pakować się w koszty.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

piotrek125
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 23 sie 2017, 01:07
Lokalizacja: Kutno

Post autor: piotrek125 » 21 sty 2018, 00:26

Przelutowałem pół płytki bo nie bardzo chciała mi zejść część z prędkościomierzem...a bałem się żeby nie połamać

Dodatkowo zauważyłem, że część z obrotomierzem jest VDO a reszta UN4

I po podpięciu tylko niebieskiej kostki objaw jest trochę inny wskazówka poziomu paliwa idzie na 1/4 zbiornika, później spada


EDIT:


Po podmiance licznika dzieję się to samo. Czyżby manetka:)?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga