Cześć:)
Od jakiegoś czasu walczę z licznikiem i nie mogę dojść co go boli...
Na samym początku coś źle pokazywał stan paliwa i chyba też temperaturę. Temperaturę pokazywał 80 po nagrzaniu ale był wymieniany czujnik więc może i czujnik jest winny natomiast ze wskazaniem paliwa jest gorzej. Pokazywał przeważnie 1/4 zbiornika lub blisko rezerwy.
Wymieniłem stabilizator na KA7810 przylutowany został na plecach i się zaczeło.. wskazówka dochodzi do maksimum.
Wrzuciłem znowu ten, który był oryginalnie i dzieję się to samo co na tym KA7810, leci na maksa ale jak włączy sie światła wskazówka spada na rezerwę i tak w kółko.
Ma ktoś pomysł co by mu pomogło. Przejście między nóżkami stablizatora a kolejnymi punktami na ścieżce jest.
Z góry dzięki za podpowiedzi !
Pozdrawiam
[B4 2.8 AAH] Problem z licznikiem UN4
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 23 sie 2017, 01:07
- Lokalizacja: Kutno
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Przelutowanie całej płytki + sprawdzenie ścieżek. Dodatkowo wyczyszczenie blaszek od małych zegarów. Niestety wiek robi swoje i niektóre elementy się utleniają, śniedzieją i chochliki gotowe.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Wskaźniki cieczy i paliwa są wszystkie jednakowe bez względu na ilość cylindrów. Ale zanim je zmienisz zrób co napisałem wyżej. Szkoda pakować się w koszty.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 23 sie 2017, 01:07
- Lokalizacja: Kutno
Przelutowałem pół płytki bo nie bardzo chciała mi zejść część z prędkościomierzem...a bałem się żeby nie połamać
Dodatkowo zauważyłem, że część z obrotomierzem jest VDO a reszta UN4
I po podpięciu tylko niebieskiej kostki objaw jest trochę inny wskazówka poziomu paliwa idzie na 1/4 zbiornika, później spada
EDIT:
Po podmiance licznika dzieję się to samo. Czyżby manetka:)?
Dodatkowo zauważyłem, że część z obrotomierzem jest VDO a reszta UN4
I po podpięciu tylko niebieskiej kostki objaw jest trochę inny wskazówka poziomu paliwa idzie na 1/4 zbiornika, później spada
EDIT:
Po podmiance licznika dzieję się to samo. Czyżby manetka:)?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga