Panowie, bo juz szału dostaje...
czy przekaznik 311 ma wplyw na dzialanie dodatkowych zegarów oraz kontrolki oleju?
wpieniam sie, bo dodatkowe zegary podlaczone tak jak trzeba a nie dzialaja.
jaka jest szansa i mozliwosc uszkodzenia czujnika banki? oraz w jaki sposob mozna ewentualnie uszkodzic wskaznik cisnienia oleju oraz temp oleju. jakie sa objawy padnietego przekaznika 311?
pomocy!
[All]Przekaźnik 311
[All]Przekaźnik 311
Ostatnio zmieniony 02 sie 2013, 21:29 przez Maszu, łącznie zmieniany 1 raz.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
no tak, napisalem to juz wczesniej
brak masy to rowniez jest przerwa w obodzie elektrycznym,
jezeli jestes kabli 100% pewien, to zmierz czujniki jakie maja opornosci na zimnym aucie np dotykajac omomierzem miedzy koncowke czujnika i mase, a potem spawdz to na cieplym jak niema roznicy to znaczy ze czujniki do kitu
brak masy to rowniez jest przerwa w obodzie elektrycznym,
jezeli jestes kabli 100% pewien, to zmierz czujniki jakie maja opornosci na zimnym aucie np dotykajac omomierzem miedzy koncowke czujnika i mase, a potem spawdz to na cieplym jak niema roznicy to znaczy ze czujniki do kitu