[wszystkie] przekaźnik świateł AC (autocheck) i nie tylko
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
patrzac na opis na opakowaniu ma, wg opsiu ma 4 obwody pomiarowe po dwie zarowki, plus dodatkowe swiatlo stopu
seitenmarkierungs - sw. pozycyjne przod - (dokladnie obrysowki)
schlusslicht - sw. pozycyjne tyl
abblendlicht - sw. mijania
bremslicht - sw. hamowania
zusatzbremslicht - dodatkowe sw. hamowania
trzeba zerknac w schemat A6
seitenmarkierungs - sw. pozycyjne przod - (dokladnie obrysowki)
schlusslicht - sw. pozycyjne tyl
abblendlicht - sw. mijania
bremslicht - sw. hamowania
zusatzbremslicht - dodatkowe sw. hamowania
trzeba zerknac w schemat A6
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
tez znalazlem taka informacje, lecz sam niewiem, byc moze jest jakas informacja na ekraniku, ale juz niebede tego sprawdzal
np umnie jest info o czest radia, a wcale niema tego w demonstracji pokazanego, tzn po przycisnieciu guzika, byc moze jest jeszcza jakas opcja dodatkowa
moze ktos inny sprobuje i sprawdzi
np umnie jest info o czest radia, a wcale niema tego w demonstracji pokazanego, tzn po przycisnieciu guzika, byc moze jest jeszcza jakas opcja dodatkowa
moze ktos inny sprobuje i sprawdzi
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
no ja tu kiedys dorzucilem 3 piny do wskazan czest radia Audi Gamma, a reszta jest poprostu nieuzywana, wez np normalna kostke zolta czy niebieska, tez w czesci sa zajete, jest to celowe zalozenie, zawsze jest mozliwosc bez wiekszych zmian dolozenie czegos innego w instalacje samochodu
Karol_90 pisze:czy AC o numerach 8A0 919 067 G, 500 201 009 013 jest od R4/R5 czy od V6?
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
tzn zapewne jest to tylko na zaplonie a moze tylko na jalowym, albo moze w specjanych wersjach AC to tylko wystepowalo
jak pewnie wiesz niektore mialy klocki hamulcowe, sam kiedys taka wersje mialem od B3, i co ciekawe jak pod ten sam pin sie wpialem w nastepnym AC od B4 to plyn hamulcowy sie zaswiecil, dzis juz niepamietam jaki to byl pin
np czest radia tez nie zobaczysz, nawet po nacisnieciu Test-u, dopiero jak podlaczysz radyjko Gamma, i tylko te wersje z 90r do 94r
jak pewnie wiesz niektore mialy klocki hamulcowe, sam kiedys taka wersje mialem od B3, i co ciekawe jak pod ten sam pin sie wpialem w nastepnym AC od B4 to plyn hamulcowy sie zaswiecil, dzis juz niepamietam jaki to byl pin
np czest radia tez nie zobaczysz, nawet po nacisnieciu Test-u, dopiero jak podlaczysz radyjko Gamma, i tylko te wersje z 90r do 94r
Za płyn hamulcowy odpowiada pin nr 15.
Teraz czeka mnie skonstruowanie brzęczyka świateł i radia. Tylko muszę rozkminić te przewody. Szara80tkaTdi, może orientujesz się po co do MC szły dwa przewody od świateł i czy ten przewód czerwony z pinu 12 to jest po prostu plus po zapłonie? Bo zastanawia mnie jedna rzecz. Jak jest to rozwiązane, że przy wyłączonym zapłonie(kluczyk siedzi w stacyjce) i otwartych drzwiach gdy radio albo światła są włączone to nie brzęczy, a dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki uruchamiał się brzęczyk?
Teraz czeka mnie skonstruowanie brzęczyka świateł i radia. Tylko muszę rozkminić te przewody. Szara80tkaTdi, może orientujesz się po co do MC szły dwa przewody od świateł i czy ten przewód czerwony z pinu 12 to jest po prostu plus po zapłonie? Bo zastanawia mnie jedna rzecz. Jak jest to rozwiązane, że przy wyłączonym zapłonie(kluczyk siedzi w stacyjce) i otwartych drzwiach gdy radio albo światła są włączone to nie brzęczy, a dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki uruchamiał się brzęczyk?
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
jakis miesiac dwa temu pisalem wlasnie post tutaj o tym brzeczyku i niemoge juz znalesc, masakra
dwa piny masz , bo w b4 masz kontrole nad swiatlami stronami, gdy zostawisz rowniez na kierunku, to i wtedy ci MC zapiszczy
ten pin 12 rowniez potrzebny, te dwa piny od swiatel i krancowka, przekaznik 292 lub 259 i juz masz wszystko do brzeczyka
znajde ten post to podam ci
dwa piny masz , bo w b4 masz kontrole nad swiatlami stronami, gdy zostawisz rowniez na kierunku, to i wtedy ci MC zapiszczy
ten pin 12 rowniez potrzebny, te dwa piny od swiatel i krancowka, przekaznik 292 lub 259 i juz masz wszystko do brzeczyka
znajde ten post to podam ci
Ok w takim razie czekam. A brzęczyk zrobię sobie sam bo mam i przekaźniki i buzery to wyjdzie mi prawie za darmo a za te oryginalne trzeba zapłacić z 20zł.
A co do tego kierunkowskazu to nie wiem jak jest do końca bo u mnie gdy zostawiałem włączony jeden z nich to nie świeciło pozycyjne także i MC nie piszczał.
[ Dodano: 2013-05-06, 13:18 ]
Pewnie chodziło Ci o post z tego tematu:
https://audi80.pl/b4-all-brzeczek-od ... 222,15.htm
A co do tego kierunkowskazu to nie wiem jak jest do końca bo u mnie gdy zostawiałem włączony jeden z nich to nie świeciło pozycyjne także i MC nie piszczał.
[ Dodano: 2013-05-06, 13:18 ]
Pewnie chodziło Ci o post z tego tematu:
https://audi80.pl/b4-all-brzeczek-od ... 222,15.htm
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
nie nie
tam wtamtym temacie dalem post z rysunkiem, ale go niema na forum, wogole troche tematow brakuje, pewnie mieli awarie i poszlo w kosmos
napisze ci tylko ze ztymi przekaznikami 292 czy 259 to wygoda, fakt koszt jest, ale masz wsio orginalne
piny sa opisane, jedynie pod pin od pozycyjnych bodajze 58 dajesz te 57R i 57L, przez diody protownicze i za diodami laczysz, i wtedy ci powstanie pin 58, R to radio, 86s to pin ze stacyjki a tamten co juz nie pamietam to krancowka dzwi kierowcy, wlasciwie wszystkie ci potrzbne piny masz w ori kostce po MC
szczescie znalzlem rysunek na dysku, wiec nie wszystko stracone
a powiem ci ze np dzis po raz kolejny AC sie przydal, co jakis czas mi mrugala kontrola przednich zarowek, az wkoncu nie zgasla, patrze na przednie zarowki i faktycznie jedna zdechla
tam wtamtym temacie dalem post z rysunkiem, ale go niema na forum, wogole troche tematow brakuje, pewnie mieli awarie i poszlo w kosmos
napisze ci tylko ze ztymi przekaznikami 292 czy 259 to wygoda, fakt koszt jest, ale masz wsio orginalne
piny sa opisane, jedynie pod pin od pozycyjnych bodajze 58 dajesz te 57R i 57L, przez diody protownicze i za diodami laczysz, i wtedy ci powstanie pin 58, R to radio, 86s to pin ze stacyjki a tamten co juz nie pamietam to krancowka dzwi kierowcy, wlasciwie wszystkie ci potrzbne piny masz w ori kostce po MC
szczescie znalzlem rysunek na dysku, wiec nie wszystko stracone
a powiem ci ze np dzis po raz kolejny AC sie przydal, co jakis czas mi mrugala kontrola przednich zarowek, az wkoncu nie zgasla, patrze na przednie zarowki i faktycznie jedna zdechla
Dzięki za rysunek pomyślę może kupię ten przekaźnik zamiast robić swój.
Co do AC to dobra rzecz, przydaje się też informacja że się kończy płyn od spryskiwaczy. Moim zdaniem to powinno być w standardzie ze względu na to, że zbiorniczek jest pod błotnikiem i trzeba wróżyć ile jego tam jest. A tak wiadomo kiedy się kończy.
Co do AC to dobra rzecz, przydaje się też informacja że się kończy płyn od spryskiwaczy. Moim zdaniem to powinno być w standardzie ze względu na to, że zbiorniczek jest pod błotnikiem i trzeba wróżyć ile jego tam jest. A tak wiadomo kiedy się kończy.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
a zgadza sie, tez mi juz dwa razy o tym przypominaloKarol_90 pisze:przydaje się też informacja że się kończy płyn od spryskiwaczy
na poczatku lat 80tych elementy elektroniczne byly duzo drozsze niz obecnie, zreszta to byly swieze projekty ktore kosztowaly kupe kasy a ktos przeciez musial za to zaplacic, gdzies mam czasopismo z lat 80tych jak to philips opracowal jakas tam pamiec elektroniczna, dzis oczywiscie smieszna, i jakie to byly ogromne kosztyKarol_90 pisze:Moim zdaniem to powinno być w standardzie
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu