Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 all] pytanie o przełącznik zespolony

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

[b4 all] pytanie o przełącznik zespolony

Post autor: hudy » 15 kwie 2012, 21:07

Witam.panowie potrzebuje szybko odpowiedź.muszę wymienić przełącznik zespolony gdyż znikły mi długie światła.powiedzcie mi czy wystarczy w takim wypadku wymienić tylko tą część przełącznika w której są gałki od świateł (lewa strona ) czy muszę całość kupić.Drugie pytanie czy poduszka ma coś do pająka?? czy pająk z samochodu bez poduchy jest identyczny do tego z poduchą??

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 15 kwie 2012, 21:26

hudy pisze:czy wystarczy w takim wypadku wymienić tylko tą część przełącznika w której są gałki od świateł
Tak.
hudy pisze:czy muszę całość kupić.
Nie, budowa modułowa.
hudy pisze:Drugie pytanie czy poduszka ma coś do pająka?
Nie.
hudy pisze:czy pająk z samochodu bez poduchy jest identyczny do tego z poduchą?
Takie same są.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 15 kwie 2012, 21:33

To samo , wystarczy lewa.

A nie lepiej zobaczyć przed kupnem czy nie wystarczy przeczyścić?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 15 kwie 2012, 21:34

Dzięki Grzesiek.Koleś mi dziś tak namieszał że musiałem zapytać.Gadał coś właśnie o tym że poducha ma znaczenie ale trochę nie dowierzałem bo co ma pająk do poduchy.Aha może wiecie jak się sprawują te zamienniki przełącznika zespolonego bo widzę że za trochę ponad 50zł można już kupić nowy... Jarek pewnie przeczyszczenie by pomogło jednak potrzebuje samochód dość często i nie mam czasu na rozbieranie pająka lub nawet jak bym tylko popsikał czymś do czyszczenia to nie dam rady czekać aż to przeschnie.kupie inny a ten będę reanimował na spokojnie...

Awatar użytkownika
kroliqster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 08 kwie 2011, 11:08
Lokalizacja: Central Europe
Kontakt:

Post autor: kroliqster » 15 kwie 2012, 22:04

roznica z poduszka jest tylko w demontazu kiery, pozatym lepiej kupic nowe bo te pajaki czesto padaja ja juz chyba 3go teraz mam ale sprawdz bo u mnie wystarczylo wpsiknac preparatu kontakt s bez rozbierania a juz mialem kolejny zamawiac

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 15 kwie 2012, 22:09

Mam taki preparat kontaktor 60 czy coś takiego tylko że problem w tym że samochód potrzebuję mieć sprawny a jak popsikam tym specyfikiem to cholera wie kiedy to wyschnie.także wolę kupić inny, swój zreanimować i mieć na podmiankę jak by co...

Awatar użytkownika
kroliqster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 08 kwie 2011, 11:08
Lokalizacja: Central Europe
Kontakt:

Post autor: kroliqster » 15 kwie 2012, 22:13

hudy pisze:Mam taki preparat kontaktor 60 czy coś takiego tylko że problem w tym że samochód potrzebuję mieć sprawny a jak popsikam tym specyfikiem to cholera wie kiedy to wyschnie.także wolę kupić inny, swój zreanimować i mieć na podmiankę jak by co...
ale po co ma ci to schnac ? spryskaj dobrze pajaka tam gdzie masz dostep i tyle pomerdaj troche ta fajcha na sucho niech sie przetrze i ma dzialac taki szprej nie powinien robic zwarcia tylko czyscic styki bynajmniej ja tak zrobilem popsikalem i odrazu dzialalo i lata juz rok czasu

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 15 kwie 2012, 22:32

Nie powinien ale czy na 100% nie zrobi.Zazwyczaj jak coś jest mokre to robi zwarcie.W instrukcji na opakowaniu nic o tym nie pisze...

Awatar użytkownika
kroliqster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 08 kwie 2011, 11:08
Lokalizacja: Central Europe
Kontakt:

Post autor: kroliqster » 15 kwie 2012, 22:53

hudy pisze:Nie powinien ale czy na 100% nie zrobi.Zazwyczaj jak coś jest mokre to robi zwarcie.W instrukcji na opakowaniu nic o tym nie pisze...
nie wiem ja robilem preparatem kontakt s i nic sie nie stalo

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 15 kwie 2012, 23:06

hudy pisze:Zazwyczaj jak coś jest mokre to robi zwarcie.
To zależy co wchodzi w skład preparatu. Np. woda destylowana nie przewodzi prądu. Olej do transformatorów również.

Awatar użytkownika
kroliqster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 08 kwie 2011, 11:08
Lokalizacja: Central Europe
Kontakt:

Post autor: kroliqster » 16 kwie 2012, 17:20

trepek pisze:
hudy pisze:Zazwyczaj jak coś jest mokre to robi zwarcie.
To zależy co wchodzi w skład preparatu. Np. woda destylowana nie przewodzi prądu. Olej do transformatorów również.
zazwyczaj preparaty czysczace styki nie powinny przewodzic pradu to jest chyba logiczne

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 17 kwie 2012, 18:48

kroliqster pisze:zazwyczaj preparaty czysczace styki nie powinny przewodzic pradu to jest chyba logiczne
no tak ale na logikę nikt nie będzie psikał czegoś podłączonego lub podłączał mokre elementy...

Awatar użytkownika
LOQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 07 paź 2008, 14:30
Lokalizacja: Głogów

Post autor: LOQ » 26 wrz 2012, 16:36

Ja psiknąłem kontaktem bo nie miałem długich. Potem sprężonym powietrzem jeszcze, żeby przedmuchać syf i teraz długie już mam ale za to dymi się co jakiś czas zza kiery i wycieraczki czasem same się włączają ;) Muszę go rozebrać i spirytusem wyczyścić.

beast
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 13 lut 2015, 20:00
Lokalizacja: malopolska

Post autor: beast » 18 cze 2015, 10:48

Zeby nie zakładać nowego tematu . Mam pająk z jedną wajchą po prawej czy taki z dwoma bedzie pasował ?? są one kontabiine miedzy sobą (dodam ,że rozkrecalem i czysciłem stary,niestety nie pomogło) Wob3c czego chyba bede zmuszony zakupić nowy.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 18 cze 2015, 10:49

są kompatybilne, jedną kostkę będziesz miał bez niektórych kabelków.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl