[b3 80] Stacyjka wkłąd czy kostka ??
[B4 1.9 AAZ] Kostka stacyjki
Witam wszystkich. Jestem nowy w tym klubie, ale audiczke mam już trzy lata. Opisze Wam mój problem. Od czasu kiedy kupiłem auto miałem problem z kostka stacyjki. Wyglądało to tak że w upalne dni gdy wnętrze było nagradzane od słońca nie mogłem zapalić. Po wymianie kostki na miesiąc było dobrze pozniej znowu to samo. Kupiłem droższa kostkę i było ponad pół roku dobrze aż do następnego lata i znowu to samo. Kupiłem używana oryginalną kostkę i było dobrze póki nie pękła. Teraz mam zamówione w internecie i znowu ta sama sytuacja. Zamontowanie dodatkowy przewód do wzbudzania rozrusznika i jest ok tylko że jest on pod maską i spotykam bezpośrednio z akumulatorem. Chciałbym zamontować przycisk we wnętrzu ale nie wiem które przewody trzeba połączyć. Mam schemat ale nie jestem w tym dobry i nie chce nic spalić. Wytłumaczy ktoś jak to zrobić?
Ja swego czasu wymieniłem dwie kostki, bo auto nie chciało zapalić. Okazało się, że poprzedni właściciel założył jakąś antywłamaniówkę. Przekaźnik tej instalacji musiał dostać jakiegoś zimnego lutu i głupiał po nagrzaniu auta. Objawy to brak kontrolek na liczniku, odcięty komputer silnika, tylko rozrusznik działał.
Znajomy elektryk mi to odłączył i od roku mam spokój. Nie wiem gdzie dokładnie odłączył, ale skutecznie.
Znajomy elektryk mi to odłączył i od roku mam spokój. Nie wiem gdzie dokładnie odłączył, ale skutecznie.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
A jak upewnić się właśnie że to nie inna przyczyna? Znajomy elektryk też mówił że to dziwne że ciągle kostka ciągle pada. To on doradził mi ten przycisk. Miał pomoc założyć to niestety wyjechał do anglii.mareki pisze:Ja swego czasu wymieniłem dwie kostki, bo auto nie chciało zapalić. Okazało się, że poprzedni właściciel założył jakąś antywłamaniówkę. Przekaźnik tej instalacji musiał dostać jakiegoś zimnego lutu i głupiał po nagrzaniu auta. Objawy to brak kontrolek na liczniku, odcięty komputer silnika, tylko rozrusznik działał.
Znajomy elektryk mi to odłączył i od roku mam spokój. Nie wiem gdzie dokładnie odłączył, ale skutecznie.
[ Dodano: 2014-06-15, 08:02 ]
Szara80tkaTdi pisze:zrob ten jeden jeszcze wyjatek i wrzuc ori uzywke z jakiejs 80tki
Miałem nowa oryginalną dałem za nią ponad 140 zł i nie wytrzymala
[ Dodano: 2014-06-15, 08:02 ]
Szara80tkaTdi pisze:zrob ten jeden jeszcze wyjatek i wrzuc ori uzywke z jakiejs 80tki
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
ja to jeszcze mysle ze ci sie stacyjka konczy, sam mechanizm, jest tam taka jakby pletwa, i wyglada na to ze on pod katem napiera na kostke stacyjki i temu, byc moze szybciej siada sama juz kostka, sa tematy na forum o tej stacyjce ale to juz grubsza robota
sam pobor cewki rozrusznika tez sprawdze z ciekawosci ale to jutro, bo dzis niedziela,
nie jest to trudne i kazdy to moze z latwoscia sprawdzic, w skrzynce bezpiecznikow w miejscu nr 8 jest przekaznik lub zworka, zaleznie od wersji auta, na czerwono zaznaczylem miejsce wlozenia amperomierza zamiast zworki czy przekaznikana, na czas pomiaru warto tez odlaczyc prad z pompy paliwa aby auto nie zdazylo zapalic a pomiar byl w miare dlugi
albo nawet jesli ma sie wersje auta ze zworką, to bez wyjmowania tej zworki podajac plus przez amperomierz z aku na te zworke, tylko aby auto nie bylo na biegu bo ci odjedzie
sam pobor cewki rozrusznika tez sprawdze z ciekawosci ale to jutro, bo dzis niedziela,
nie jest to trudne i kazdy to moze z latwoscia sprawdzic, w skrzynce bezpiecznikow w miejscu nr 8 jest przekaznik lub zworka, zaleznie od wersji auta, na czerwono zaznaczylem miejsce wlozenia amperomierza zamiast zworki czy przekaznikana, na czas pomiaru warto tez odlaczyc prad z pompy paliwa aby auto nie zdazylo zapalic a pomiar byl w miare dlugi
albo nawet jesli ma sie wersje auta ze zworką, to bez wyjmowania tej zworki podajac plus przez amperomierz z aku na te zworke, tylko aby auto nie bylo na biegu bo ci odjedzie
ja osobiscie nie wierze w nowe orginalne, ze sa super jak te z lat produkcji, nizej foto filtra z wspolczesnego auta, przeczytaj kraj produkcjistino5 pisze:Miałem nowa oryginalną
Elrktromagnes nowy boscha wymieniany w tym roku.Jarewa pisze:Masz padnięty rozrusznik w sensie elektromagnes. Sprawdzałeś elektromagnes zapotrzebowanie na prąd przy rozruchu??
[ Dodano: 2014-06-15, 13:47 ]
Stacyjki też wymieniana. Jak pierwsza kostka mi padła to się okazało że moja stacyjki ma większe to co w kostkę wchodzi. Był problem żeby to kupić więc wymieniłem cały wkład.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
imo niema nic do tego, gdyby tak bylo, to bys auta wcale nie zapalil
jest taki przy stacjce czerwono-czarny przewod z tych cienkich, co odpowiada za podanie plusa na rozrusznik, tyle ze to i tak na dluzsza mete ci nie rozwiaze sprawy, tam w stacyjce masz cos zle zlozone niespasowane i za jakis czas znow czeka cie wymiana
jest taki przy stacjce czerwono-czarny przewod z tych cienkich, co odpowiada za podanie plusa na rozrusznik, tyle ze to i tak na dluzsza mete ci nie rozwiaze sprawy, tam w stacyjce masz cos zle zlozone niespasowane i za jakis czas znow czeka cie wymiana
Chyba bez wizyty u elektryka tego nie rozgryze.
[ Dodano: 2014-06-16, 12:44 ]
Kupiłem kostke na szrocie pali za każdym razem. To chyba wyklucza inne przyczyny takie jak rozrusznik i zimny lut od alarmu. To ostatnia kostka która kupiłem jak padnie to od razu robię przycisk jak będzie trzeba to omine całkiem stacyjke!
[ Dodano: 2014-06-20, 15:41 ]
Koledzy długo się nie nacieszylem! Znowu to samo! Ale jest postęp jak wyciągne przekazania ten od granicą świec co jest to pali bez problemu. O co tu może chodzić?
[ Dodano: 2014-06-20, 15:43 ]
Na tym moim przekaźniku jest numer 211. I co gorsza nigdzie nie ma go.
[ Dodano: 2014-06-20, 15:55 ]
W skrzynce jest on na pozycji 10
[ Dodano: 2014-06-20, 15:55 ]
W skrzynce jest on na pozycji 10
[ Dodano: 2014-06-20, 16:14 ]
Pozatym po przekreceniu kluczyka na rozruch prąd idzie dwoma przewodami od stacyjki. Są to wyjścia 50 i 50b nie wiem dlaczego tak.
[ Dodano: 2014-06-20, 20:20 ]
I jeszcze jedno po przekręceniu stacyjki na rozruch chodzi ta pompka od płynu chlodniczego.
[ Dodano: 2014-06-21, 09:32 ]
Przeszukałem to forum i znalazłem podobne tematy. Sprawdziłem masę do silnika, przewód od świec żarowych i wszystko ok. Co tam może jeszcze zwarcie robić? Macie jakieś pomysły?
[ Dodano: 2014-06-21, 19:19 ]
Wizyta u elektryka! Okazało się że zamontowany immobilajzer firmy CEL 5068 nie puszczał czasami prądu na rozrusznik. Dobrze że obwód blokujący cewke na pompie był sprawny bo by nie zapaliła nawet na krótko. Elektryk wymontowal to całkiem i dołożył przełącznik od odcięcia pompy tak w razie co. 5 godzin to robił bezpieczniki wszystko na wierzchu było skasował 300 zł.
[ Dodano: 2014-06-16, 12:44 ]
Kupiłem kostke na szrocie pali za każdym razem. To chyba wyklucza inne przyczyny takie jak rozrusznik i zimny lut od alarmu. To ostatnia kostka która kupiłem jak padnie to od razu robię przycisk jak będzie trzeba to omine całkiem stacyjke!
[ Dodano: 2014-06-20, 15:41 ]
Koledzy długo się nie nacieszylem! Znowu to samo! Ale jest postęp jak wyciągne przekazania ten od granicą świec co jest to pali bez problemu. O co tu może chodzić?
[ Dodano: 2014-06-20, 15:43 ]
Na tym moim przekaźniku jest numer 211. I co gorsza nigdzie nie ma go.
[ Dodano: 2014-06-20, 15:55 ]
W skrzynce jest on na pozycji 10
[ Dodano: 2014-06-20, 15:55 ]
W skrzynce jest on na pozycji 10
[ Dodano: 2014-06-20, 16:14 ]
Pozatym po przekreceniu kluczyka na rozruch prąd idzie dwoma przewodami od stacyjki. Są to wyjścia 50 i 50b nie wiem dlaczego tak.
[ Dodano: 2014-06-20, 20:20 ]
I jeszcze jedno po przekręceniu stacyjki na rozruch chodzi ta pompka od płynu chlodniczego.
[ Dodano: 2014-06-21, 09:32 ]
Przeszukałem to forum i znalazłem podobne tematy. Sprawdziłem masę do silnika, przewód od świec żarowych i wszystko ok. Co tam może jeszcze zwarcie robić? Macie jakieś pomysły?
[ Dodano: 2014-06-21, 19:19 ]
Wizyta u elektryka! Okazało się że zamontowany immobilajzer firmy CEL 5068 nie puszczał czasami prądu na rozrusznik. Dobrze że obwód blokujący cewke na pompie był sprawny bo by nie zapaliła nawet na krótko. Elektryk wymontowal to całkiem i dołożył przełącznik od odcięcia pompy tak w razie co. 5 godzin to robił bezpieczniki wszystko na wierzchu było skasował 300 zł.