Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 VDO] Urwany kabelek

ODPOWIEDZ
Tokash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 15 cze 2014, 23:38

[B3 VDO] Urwany kabelek

Post autor: Tokash » 13 lip 2014, 01:47

Chciałbym dowiedzieć się za co jest odpowiedzialny urwany kabelek? Czy da się go jakoś wszczepić z powrotem? Obrazek

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 13 lip 2014, 09:07

Zajrzyj do kostki może jest miejsce gdzie był. Przejrzałem schematy i nie ma na żadnym brązowo-szarego dochodzącego do żółtej kostki. Może była tu jakaś kontrolka z żarówką na kablu.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 13 lip 2014, 11:15

jak reczny zaciagniesz to masz info w liczniku?

Tokash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 15 cze 2014, 23:38

Post autor: Tokash » 13 lip 2014, 23:53

Świeci ręczny od pierwszego ząbka, rozebrałem dzisiaj kostkę i wygląda to tak:
Obrazek Obrazek

Dokładny kolor kabla to biało brązowy, problemy z zegarami są takie że nie nalicza kilometrów (ale to chyba nie idzie po tych kablach?) i nie zaskakuje podświetlenie (ale to zależy od tego przełączników zespolonych, bo tam coś nie łączy). Brakuje mi trochę czasu żeby się za te dwie usterki zabrać a ten kabelek mnie bardzo nurtuje...

Chyba że kable są po prostu dosztukowane i nie jest to oryginalny kolor, bo jak zagłębiłem się w niektóre rozwiązania jakie poprzedni właściciel praktykował to nic mnie już nie zdziwi.
Ale z czasem doprowadzę beczkę do stanu salonowego :)

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 14 lip 2014, 00:39

napisalem o tym recznym bo wlasnie wg zdjecia z pierwszego postu kolory mi wyglada,y na brazowo-bialy a w zoltej kostce idzie to od recznego , ale tu na tych fotkach widac ze juz to jest zajete i nawet widac ze niamsz zadnego pinu bez kabla , wiec ten kabelek co ci tam wisi jest wlasnorecznie dolozony cos tam mial sygnalizowac, ale poprzedni wlasciciel nie skonczyl swojej rzezby po prostu

Tokash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 15 cze 2014, 23:38

Post autor: Tokash » 14 lip 2014, 10:24

No to dziekuje bardzo za pomoc ! Ale chyba jak bede mial troche czasu poszukam do jakiego miejsc dochodzi ten kabelek :-)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 14 lip 2014, 18:24

Masz może fabryczny hak?

Tokash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 15 cze 2014, 23:38

Post autor: Tokash » 14 lip 2014, 22:44

Haku brak.
Moja osiemdziesiąteczka to dokładnie: sedan, 1.8 SF, jedynym dodatkiem jest wspomaganie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl