Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1,8s JN] Wskaznik obrotow

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

[b3 1,8s JN] Wskaznik obrotow

Post autor: bartek18150 » 14 sty 2008, 00:50

Witam!! ;-)

Moj problem polega na tym, ze obrotomiez w mojej b3 swiruje od dluzszego czasu :cry: . Lecz nastal piekny czas kiedy mam chwile aby zabrac sie za niego. Podczas odpalenia nawet nie drgnie z miejsca (nie zawsze) zaczyna wskazywac dopiero po nagrzaniu silnika. Czesto lubi rowniez na obrotach jalowych wskazywac np 3tys obrotow, lub przy wchodzeniu na wyzsze obroty opadac calkowice lub zanizac. Alternator widac ze byl wymieniany, wyglada na nowy, choc nie wiem kiedy i jaki, poniewaz byl wymieniany jeszcze w ojczystym kraju :lol: conajmniej rok temu. Na postoju slychac jak by intensywne ladowanie akumulatora (jakby jeczenie alternatora). Spedzilem wiele czasu na szukajce i nic konkretnego nie znalazlem <osohozi> prosze wiec Was o pomoc :roll:

Awatar użytkownika
Omen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 23 mar 2007, 07:06
Lokalizacja: RJS

Post autor: Omen » 14 sty 2008, 07:04

Może lektura tych tematów w czymś pomoże :arrow:
viewtopic.php?t=3461&highlight=obrotomierza
Audi 80 Klub Polska :: Zobacz temat - [B3 1.8 PM] Problem z obrotomierzem
viewtopic.php?t=1646&highlight=obrotomierza
Audi 80 Klub Polska :: Zobacz temat - [80 b4 2.0]Obrotomierz...
viewtopic.php?t=3129&highlight=obrotomierza
Audi 80 Klub Polska :: Zobacz temat - [80 B3 1,6] niedziała obrotomierz
viewtopic.php?t=538&highlight=obrotomierza
Audi 80 Klub Polska :: Zobacz temat - [80 B4 2.0 ABhttp://audi80.pl/viewtopic.php?t=422&highlight=obrotomierza
Audi 80 Klub Polska :: Zobacz temat - [80 B4]wariujacy obrotomierzK] Problemy z obrotomierzem

Pozdr. Adam

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 14 sty 2008, 07:05

Wyciąg i rozbierz licznik popraw wszystki luty na płycie głównej i posprawdzaj czy masa w liczniku jest prawidłowa. Na forum jest gdzieś opis kostek od licznika poszukaj i posprawdzaj czy wszystko jest ok. Temat o ile mnie pamięć nie myli był już poruszany także przejżyj forum być może znajdziesz jeszcze jakieś podpowiedzi. Ja jednak sądze że to będzie wina zimnych lutów. Pozdrawiam.

Arczizioom

Post autor: Arczizioom » 14 sty 2008, 09:15

Tak jak napisał poprzednik najprawdopodobniej będzie to wina zimnych lutów.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 14 sty 2008, 15:24

Dzieki koledzy ;-) wlasnie zabieram sie za robote, wieczorkiem zdam relacje :-P



Zrobione :-D rozebralem zegar i szystko wygladalo jak z fabryki!! Jednak mysle skoro mam odrazu dostep wiec przelece wszystkie scieszki lutownica i tak uczynilem. Ku mojemu zdziwieniu obroty dzialaja bez zarzutu!! prubowalem juz na trasie i wsio OK!!! Jednak nie moglo byc tak pieknie :cry: spalila mi sie zarowka podswietlania :evil: eh i znow wyciagaj wszystko..... :-?

a tak nawiasem pytajac, jaka firme czujnikow polecacie? (chodzi o czujnik temp. zegara) wczesniej zakupiony (nie pamietam firmy) zacza robic cuda i cieknie z niego plyn!!!

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 15 sty 2008, 07:09

bartek18150 pisze:a tak nawiasem pytajac, jaka firme czujnikow polecacie? (chodzi o czujnik temp. zegara) wczesniej zakupiony (nie pamietam firmy) zacza robic cuda i cieknie z niego plyn!!!
Najlepiej założyć "łorginała" <ok> To fajnie że ci się udało z tym obrotkiem.

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 15 sty 2008, 09:05

fajnie, ale jeszcze fajniej by było gdyby kolega czytał regulamin i korzystał z wyszukiwarki, bo jak widać temat obrotomierzy był często przerabiany

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 15 sty 2008, 19:35

Jestem swiadomy tego ze temat byl juz poruszany, lecz czytajac inne posty (dlugi czas szukalem na szukajce) nie odnalazlem zblizonych problemow do mojego, wiec postanowilem napisac nowy, ale ogromnie przepraszam za powielanie tematu :oops:

Awatar użytkownika
koko666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 275
Rejestracja: 28 wrz 2007, 19:21
Lokalizacja: Szczawnica

Post autor: koko666 » 16 sty 2008, 00:16

nie rozumiem jednej rzeczy....jak slyszysz ze na postoju alternator ci laduje? dwa ze niewiele on ma wspolnego z obrotomierzem.
jak to nie zegary to szukaj problemu w okolicy cewki zaplonowej (nie wiem czy masz gaznik czy wtrysk...)
Było: Audi 80 SC, b2 86r, 1,8, niezniszczalne
Audi 80 b4 93r, 2,8 V6 AAH w sedanie
Audi 80 b3, 88r, 1,8 rowniez niezniszczalne
Jest: Audi 80 b4. 93r, 2,0

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 16 sty 2008, 18:05

nie rozumiem jednej rzeczy....jak slyszysz ze na postoju alternator ci laduje? dwa ze niewiele on ma wspolnego z obrotomierzem.
jak to nie zegary to szukaj problemu w okolicy cewki zaplonowej (nie wiem czy masz gaznik czy wtrysk...)
sylychac poprostu jego prace, ale to mniejsza z tym, wlanie nie oretowalem sie kompletnie z kad jest pobierany syngal. Z tego co wyczytalem wczesniej na forum (w szukajce) wynikalo ze pobierny jest on z alternatorw, dlatego o nim wspomnialem. Juz naprawilem usterke, byla to wina zimnych lutow (choc wcale nie bylo ich widac!!) poprawilem wszystkie sciezki lutownica i smiga jak nowka. Silnik JN jest to pelny wtrysk mechaniczny.

Ps: Bylem dzisiaj w sklepie w sprawie orginalnego czujnika, kosztuje on min. 120zl :cry: znacie koledzy moze jakis dobry zamiennik?

Awatar użytkownika
koko666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 275
Rejestracja: 28 wrz 2007, 19:21
Lokalizacja: Szczawnica

Post autor: koko666 » 17 sty 2008, 00:53

tak moze troche odbiegajac od tematu mysle ze to co slyszysz na postoju to pracujace wentylatory chlodnicy :mrgreen: ale wazne ze naprawiles...
Było: Audi 80 SC, b2 86r, 1,8, niezniszczalne
Audi 80 b4 93r, 2,8 V6 AAH w sedanie
Audi 80 b3, 88r, 1,8 rowniez niezniszczalne
Jest: Audi 80 b4. 93r, 2,0

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga