Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] wymiana przełacz zesp.z B4 a swiatła awaryjne

Emiliano111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:45

Post autor: Emiliano111 » 02 sty 2014, 19:32

Mam pytanie . Również chciałbym wymienić u siebie pająka na okrągły ponieważ przy włączeniu prawego kierunkowskazu muszę pociągnąć dźwignie do siebie tak jakbym włączał długie światła oraz nie działa mi spryskiwacz szyby . Tzn po wciśnięciu dźwigni nic się nie dzieje . Dodam że wycieraczki działają poprawnie . Moje pytanie brzmi : Jak rozebrać ten kwadratowy pająk ? Z góry dziękuje za pomoc

Awatar użytkownika
Parzo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 16 lut 2011, 23:14
Lokalizacja: 3 Miasto

Post autor: Parzo » 15 sie 2014, 20:15

Hej, sorki ze odgrzewam kotleta. Zachciało mi sie zrobić patent zeby przelacznik z konsoli wyrzucić do kierownicy tak jak w B3. Dużo to zachodu? Jeśli ma to znaczenie to mam b4 avant. co do tylnej wycieraczki i tak nie uzywam, mam wymontowaną :) wiec bez różnicy. :D

kitol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 17 lip 2017, 22:41

Post autor: kitol » 17 lip 2017, 22:51

Witam, posiadam włącznik świateł awaryjnych od b4 i chcę go podłączyć do pająka od b3. Proszę o podpowiedź krok po korku, który przewód gdzie podłączyć. Jeśli chodzi o elektrykę to jestem kompletnie zielony więc proszę o wyrozumiałość. Natomiast jeśli owy temat już istnieje to proszę mnie tam odesłać (szukałem lecz bez skutku).

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4674
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 19 lip 2017, 13:49

Chcesz aby działał równolegle z oryginalnym włącznikiem B3?

Tak piny na włączniku z B3 podłączysz tak:
1 czerwono niebieski z prawej części pająka
2 tutaj musisz rozciąć czerwono-czarny z lewej części pająka i koniec idący do włącznika podłączyć tutaj
3 tutaj musisz rozciąć czerwono-czarny z lewej części pająka i koniec idący do wiązki podłączyć tutaj
4 podłącz do masy (brązowego) z sąsiedniego włącznika
5 czarno-biały z lewej części pająka
6 czarno-zielony z lewej części pająka

Napisałem to na szybko to nie obiecuje że zadziała bez poprawek.

kitol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 17 lip 2017, 22:41

Post autor: kitol » 19 lip 2017, 23:25

Tak szczerze to kompletnie nic nie zrozumiałem.
"... koniec idący do włącznika podłączyć tutaj"
"... i koniec idący do wiązki podłączyć tutaj "

"podłączyć tutaj" czyli gdzie dokładnie ?

Tak jak napisałem wcześniej, jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o elektryke. Trzeba mi trochę jaśniej wytłumaczyć.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4674
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 20 lip 2017, 11:07

kitol pisze: "podłączyć tutaj" czyli gdzie dokładnie ?
pod pin o numerze 2 albo 3.

Masz rysunku jak podłączyć te dwa kable (resztę podłączasz bez przecinania kabla do którego się będziesz podłączał).

Obrazek

Ale skoro nie masz o tym pojęcia to może lepiej tego nie dotykaj.

kitol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 17 lip 2017, 22:41

Post autor: kitol » 20 lip 2017, 23:14

Dziś udało mi się to podłączyć, dzięki wielkie za pomoc ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga