Dzień dobry wszystkim
Sprawa wygląda następująco. Zaczęło mi wyrzucać bezpiecznik nr 14. Nie było podświetlenia zegarów, nawiewów oraz tablicy rejestracyjnej.
Po poszukiwaniach elektryk doszedł do tego, że zwarcie robi żółta kostka na zegarach ("Panie, tak iskrzyć zaczęło jak wyjmowałem, że sąsiady myślały, że sylwestra już świętuję").
Zegary już posiadały komputer pokładowy, który poniekąd i tak miał swoje osobne życie. Doszliśmy do wniosku, że lepiej kupić nowy zegar niż bawić się w ratowanie tego, ponieważ poprzedni właściciel zaczął w nim rzeźbić żywicą, taśmami itp. itd.
I teraz pytanie, na co zwrócić uwagę przy kupnie nowego zegara?
Rozumiem, że jak zegary były w benzynie to szukać tylko i wyłącznie z benzyny.
Czy pojemność silnika ma znaczenie?
No i skoro wcześniej miałem komputer to czy 'nowa' wersja bez komputera będzie działać i da się podłączyć bez problemu?
I jeszcze ostatnie, od czego są te jakby zaślepki w środkowej części na dole podpisane L1, L2, L3 itd? (załącznik)
Widziałem na allegro, że w różnych zegarach różne 'eLki' są zasłonięte a w innych w tym miejscu są te plastikowe 'kółka'.
Z góry dziękuję za odpowiedzi!
[B4 2.0 ABK] Wymiana zegarów - stary zegar z komputerem pokł
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
DonBaleo, na większość twoich pytań odpowiedzi już są na forum wystarczyło poszukać
kontrolki zwykle cos sygnalizują a skoro czegoś nie masz to i kontrolki też ci raczej nie trzeba i na odwrót.DonBaleo pisze:Widziałem na allegro, że w różnych zegarach różne 'eLki' są zasłonięte a w innych w tym miejscu są te plastikowe 'kółka'.
ma, szukaj od 4-5 cyl.DonBaleo pisze:Czy pojemność silnika ma znaczenie?
będzie, poza funkcjami których nie będziesz miał w nowym licznikuDonBaleo pisze:No i skoro wcześniej miałem komputer to czy 'nowa' wersja bez komputera będzie działać i da się podłączyć bez problemu?
jakie zaslepki?DonBaleo pisze:I jeszcze ostatnie, od czego są te jakby zaślepki w środkowej części na dole podpisane L1, L2, L3 itd? (załącznik)
jakie zaslepki?[/quote]DonBaleo pisze:I jeszcze ostatnie, od czego są te jakby zaślepki w środkowej części na dole podpisane L1, L2, L3 itd? (załącznik)
Chodziło mi o kontrolki, o których powiedziałeś wcześniej Jestem zielony jeśli chodzi o rzeczy związane z elektryką więc wybacz za okaleczenie słownictwa, nawet głupi nie sprawdziłem, że to są żaróweczki, a tam gdzie ich nie ma to miejsce na inne, których nie potrzebuję.
Tak czy inaczej dzięki za odpowiedź
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok