1. Jak to jest: czy w ABT (bieda edition) z zegarkiem są wszystkie potrzebne piny i tym podobne, żeby podłączyć kompletne zegary VDO z obrotomierzem. Nie mam umiejętności ani możliwości, żeby babrać się z jakimś lutowaniem czy innymi przeróbkami. Interesuje mnie, czy da się to zrobić na zasadzie plug n play.

2. Jakie w zasadzie trzeba znaleźć zegary do ABT, żeby głupot nie wskazywały i j/w dało się podłączyć? Słyszałem coś o tym, że musi być od 4-cylindrowego silnika i koniecznie benzyna, bo diesel wiadomo inaczej wyskalowany. Byłbym super wdzięczny, jakby ktoś znał ich kody OE.
3. Teraz pytanie trochę po bandzie, ale zastanawiam się czy da się jakoś prosto i bez uszkadzania niczego cofnąć licznik, żeby stan zgadzał mi się z aktualnym. Na aukcjach zazwyczaj są takie z dużo wyższym przebiegiem, a ja wolałbym jednak mieć zgodny.
4. Jakby się teoretycznie trafił taki z wiarygodnie wyższym przebiegiem, to czy w ogóle jest sens to legalizować? Można przyjąć, że te 20k w roku samochód zrobi.
5. Ostatnia rzecz taka ciekawostkowa... możliwe, że coś było kiedyś kombinowane z autem, jeżeli zegary świecą na pomarańczowo, a oświetlenie przycisków jest czerwone? Słyszałem taką anegdotę gdzieś na forum którymś, że w niektórych wersjach były pomarańczowe lub czerwone oświetlenia, ale jak jedne do drugich nie pasują, no to być może coś jest nie tego? Czy to po prostu projektanci auta popatrzyli na jedne i drugie i stwierdzili "dobra, bedzie, kto to zauważy"? XD