Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80/90 all] Wyświetlacz temperatury pomoc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tomekk666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2009, 11:46
Lokalizacja: Iława

Post autor: tomekk666 » 08 paź 2009, 19:51

Witam, podepnę się pod ten temat, bo ostatnio mam problem z podswietleniem termometru. Otóż chodzi o to, że gdy auto było kupione podświetlenie nie działało wogóle. Postanowiłem sprawdzić dlaczego, okazało się, że nie było żaróweczki. Po wlutowaniu żarówki podświetlenie działa, ale tak detikatnie, że w nocy trzeba się naprawdę wpatrzeć, żeby cokolwiek zobaczyć Co może być przyczyną takiego słabego podświetlenia, za słabej mocy żarówka :?: Z góry dziękuję za wszelką pomoc i sugestię. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 08 paź 2009, 19:59

Tomek no wygląda na to że tak... :-/

Awatar użytkownika
tomekk666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2009, 11:46
Lokalizacja: Iława

Post autor: tomekk666 » 08 paź 2009, 20:08

Dzięki Niki20, czyli moja teoria była trafna. W związku z tym mam prośbę, czy któryś z klubowiczów mógłby napisać jakiej mocy powinna być tam żaróweczka :?:

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 08 paź 2009, 20:46

Najlepiej 1.2W i koniecznie 14V co by się za szybko nie przepaliła. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
tomekk666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2009, 11:46
Lokalizacja: Iława

Post autor: tomekk666 » 08 paź 2009, 20:53

radi88, serdeczne dzięki za szybką odpowiedz, taką właśnie żaróweczkę założe. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 12 paź 2009, 21:25

No i mnie dopadł problem termometru.Sprawa wygląda podobnie jak u Tomka chodź odnosze wrażenie że termometr działa poprawnie w pewnym zakresie temperatur tzn czasami wszystko jest ok świeci i pokazuje jak należy a czasami jest tylko podświetlone pole jakby tło bez cyferek.Innym razem cyfry są ledwo widoczne i tak sobie to wszystko warjuje jak chce :-) gdzie szukać?? kabelki, żaróweczki??

Awatar użytkownika
Fronek22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 07 mar 2009, 02:12
Lokalizacja: Lipsko

Post autor: Fronek22 » 27 gru 2009, 20:02

Panowie chciałem się zabrać za zamontowanie wyswietlacza i czujnika i najpierw chciałem przeprowadzić przewody przez deske pod czujnik, ale za chiny ludowe nie mogę znaleźć którędy mogę go przełożyć i mam prośbę mógłby mi ktoś podpowiedzieć którędy czy muszę wiercić jakieś dziury albo czy muszę domontować całą deskę?? Proszę o szybką pomoc z góry dziękuje

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 27 gru 2009, 22:33

Fronek22, otwory technologiczne masz patrząc od strony silnika za pompą ABS po lewej stronie, taka gumowa zaślepka z trzema cyckami <ok> obcinasz jeden cycek i przekladasz kabel dalej. Patrząc od środka to wychodzi mniej więcej pod skrzynką bezpieczników, więc twardy drut i powodzenia ;-)

Awatar użytkownika
krzyzak2211
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 23 sty 2009, 21:47
Lokalizacja: Malbork

Post autor: krzyzak2211 » 07 sty 2010, 17:00

Witam mam pytanko odnośnie termometru i jego wskazań. . Bardzo mi pomógł opis W DZIALE "ZRÓ TO SAM" DARDAW2 <piwo> dla Ciebie , podłączyłem i działa ale są z nim problemy. Postaram się opisać to jak najdokładniej: po włączeniu zapłonu włącza się termometr podświetla się temperatura w stopniach C, lecz po przejechaniu ok 100-150 metrów zmieniają się wskazania temp. i wyświetla je w F przemiennie z literką E. Co może być przyczyną tej sytuacji? Dodam jeszcze że odłączałem aku i nic nie pomogło bo słyszałem że czasami pomaga. Pozdrawiam i liczę na podpowiedź.

Awatar użytkownika
Spietyq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 22 sty 2009, 18:56
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Spietyq » 11 sty 2010, 20:04

Ten sam problem (kompletny wyświetlacz zakupiłem od klubowicza) wczoraj koleszka zamontował Mi wyświetlacz (super opisany wraz z fotkami od kolegi dardaw2) - Darek bardzo dobra robota <piwo> , włączam zapłon temperatura ok np: - 3,5&#186; C, po przejechaniu dokładnie 100m pojawia się temperatura w Fahrenheita np: + 11&#186; F po przejechaniu następnych metrów na wyświetlaczu pojawia się litera E i tak troszkę pojeździłem po mieście zrobiłem ze 3km i tym czasie na przemian pojawiały się raz + 11&#186; F i E, a temperatura w C niestety nie, ale za każdym razem jak wyłączyłem i ponownie włączyłem zapłon wyświetlacz temperaturę w C pokazywał. O co kaman?

Przejechałem 35km i wyświetlacz cały czas pokazywał w &#186; C, odpaliłem auto wracając z powrotem po 300m znowu +11&#186; F co najciekawsze zawsze pokazuje to samo +11&#186; F i E ( E to chyba Error - dedukuje) i tak było do końca jazdy. Gdyby było coś źle podłączone to chyba ogóle nie wyświetlał by w &#186; C. Klubowicz od którego zakupiłem komplecik mówi, że wszystko było ok i pierwsze słyszy o czymś takim bo u siebie się z czymś takim nie spotkał. K...a o co chodzi. Koledzy co jest nie tak. Po h.j Mi gadżet który pokazuje w Fahrenheitach.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 11 sty 2010, 20:26

Jeżeli wykluczymy błędy w polączeniu (koniecznie wszystkie 5 przewodów) to literka E moim skromnym zdaniem oznacza uszkodzenie wewnętrzne wyświetlacza.

Awatar użytkownika
Spietyq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 22 sty 2009, 18:56
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Spietyq » 11 sty 2010, 20:34

Czarek jak myślisz czy odcięcie zapłonu może mieć jakiś wpływ na takie zachowanie ? Posiadam odcięcie zapłonu które było już w aucie i nie bardzo wiem czy na kompie, pompie czy jeszcze inaczej. Po przekręceniu kluczyka nie palą się żadne kontrolki - zapalają się dopiero wówczas kiedy przyciśnę przycisk w pilocie , dopiero wtedy się zapalają kontrolki i auto odpali w innym przypadku nie. Z doświadczenia wiem iż takie rozwiązanie jakie jest zastosowane u mnie NIE MOŻE być zastosowane w aucie z poduszką ponieważ wyłapie ona błąd i rozwiązanie odcięcia musi być inne więc czy ma to jakieś znaczenie?

insectteam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 19 sie 2010, 12:24

Post autor: insectteam » 09 wrz 2010, 13:22

Witam !

Mam do wszystkich małą prośbę - czy ktoś z Was ma może na "wierzchu" termometr i mółby zrobić w miarę dokładne zdjęcia płytki wyświetlacza w celsjuszach ?? Moja prośba wynika z prostej sytuacji - chcę porównać obie płytki i sprawdzić czy da sie przerobić 4A0919272D na wyświetlanie w Celsjuszach bez klimatronica ( skoro da się to przełączać za pomocą klimy to da sie to raczej zrobić i bez tego )

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 10 wrz 2010, 01:59

mysle ze wszystkie sa takie same a przelaczanie polega na podanie masy na 6 pin, kiedys go otwieralem i zastanowilo mnie po co 6 pinow skoro sie uzywa normalnie 5, w klimatyzacjach automatycznych w b3, jest tam taki przelacznik F - C , przelaczaniewarosci czy farenhajty czy celcjusze, a i w etce niema rozgraniczenia

insectteam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 19 sie 2010, 12:24

Post autor: insectteam » 10 wrz 2010, 08:17

troszkę się nie dogadaliśmy - chodziło mi o zdjęcie elektroniki samego wyświetlacza, a nie panel sterujący klimatronika :) ... a z kolei sam wyświetlacz temperatury ma jedynie 5 przewodów więc stąd moje zainteresowanie tematem - ponadto wiele osób nie posiada klimatronika a ich wyświetlacze "wariują" i same przełączają się na F ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl