Witam.
[1.8. JV] (chyba tak to trzeba napisać ale nie wiem ]
[B3]
Mam problem.
Zapala sie kontrolka oleju nawet gdy sciagne przewod z czujnika to i tak sie zapala i piszczy. A dzieje sie tak przewaznie przy 2,5 tys obr/min. Mial ktos moze podobny problem i moglby mi pomoc w tym? dodam ze uzywam oleju elfa (od kad kupilem audi czyli od niedzieli i od razu takie cos sie dzialo) , a dlatego elfa poniewaz sprzedajacy taki zalewal. Prosze o pomoc :]
[B3 B4]Zapala się kontolka oleju
[B3 B4]Zapala się kontolka oleju
Ostatnio zmieniony 05 sie 2012, 11:43 przez JSP_92r, łącznie zmieniany 2 razy.
ja tam nie znam się za bardzo na elektryce...ale wydaje mi się ,że tak ma być tzn chodzi mi o to odłączanie kabli od czujnika...jak odłączysz to świeci....a poza tym to może być jeszcze czujnik zwalony,albo po prostu zużyty sinik....i tyle...można wlać jakiś gęstszy olej i zobaczyć czy dalej jest tak samo...jeżeli tak no to lipa...
januszbin pisze:ja tam nie znam się za bardzo na elektryce...ale wydaje mi się ,że tak ma być tzn chodzi mi o to odłączanie kabli od czujnika...jak odłączysz to świeci....a poza tym to może być jeszcze czujnik zwalony,albo po prostu zużyty sinik....i tyle...można wlać jakiś gęstszy olej i zobaczyć czy dalej jest tak samo...jeżeli tak no to lipa...
tzn jest tak ze jak sie odlaczy to jest tak samo jakby byl podlaczony nie ma roznicy i dalej swieci powyzej tych 2tys obr/min. Jakby silnik byl zuzyty to by bylo slychac jakies grzechoty itd a tu wszystko ladnie rowno chodzi, tylko ta kontolka swieci nie wiadomo czego. Olej Elf zalany podobno jest dobry czytalem na innych forach ze niektorym swiecila ta kontolka na oleju lotos i zmieniali na elfa i nie swiecila w niektorych przypadkach
[ Dodano: 2012-08-05, 11:26 ]