[B3] Znowu zegar...
[B3] Znowu zegar...
Witam. Po raz kolejny mam problem z zegarami. Zaczelo sie od tego że ojciec dłubiąc w kablach w bagażniku usiłując zrobić podświetlenie tablicy rejestracyjnej spowodował że wyłączyło sie podswietlenie na zapłonie zegarów (na włączonych swiatłach juz wszystko dzialalo) wyjmując zegary (chcąć zmienic zarowke lampki swiatel dlugich) spowodował że zgasło również podswietlenie na zapalonych swiatlach) nie dziala tez licznik - nic zadnych znakow zycia. Zgasło w momencie gdy wyciagal zegary i chyba wyciagal ta niebieska kośc. Bardzo proszę o jakies pomysly co moglo sie w momencie wyjmowania zegarow zepsuc? Bezpieczniki sprawdzone.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
jeszcze sie nie spotkalem z tym aby od dlugich sie przepalila9imar9 pisze:zmienic zarowke lampki swiatel dlugich
wogle jak zaduzo razy sie wyjmuje licznik to go szlak trafi, tzn popekaja sciezki, i nawet nie znajdziesz pekniecia, jezeli ten pan powoduje zwarcia, to rownie dobrze mogl cos wyszarpnac, a na odleglosc trudno zgadnac jakie sa zniszczenia
szkoda ... kolejne autko jest dewastowane
kolejne autko jest raczej RATOWANE. Gdy go zakupiłem cała instalacja była jak z kosmosu wszędzie ktoś dlubal,moze dlatego że to składak, żadne światla z tylu nie działały ale już to ogarnelismy. Licznik też, okazało się że poszedł bezpiecznik i wszystko smiga. Czytałem że właśnie gdy wyjmuje się licznik na włączonym podswietleniu to na 90% padnie bezpiecznik. Oświetlenie kontrolek na zapłonie to też była wina bezpiecznika, gdzie tu dewastacja?
A żarówka od kontrolki długich była pewnie wykręcona przez pana od którego kupowałem to auto aby ukryć że włączają się sane podczas jazdy, zespolony do wymiany.
A żarówka od kontrolki długich była pewnie wykręcona przez pana od którego kupowałem to auto aby ukryć że włączają się sane podczas jazdy, zespolony do wymiany.