[B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D
Więc tak troszeczkę od świeżę temat <ok>
A rozchodzi mi się o podłączenie zegarów starego typu - wszystko jest podłączone prócz czujników -po przekręceniu kluczyka zegar ciśnienia oleju wychyla się maksymalnie zegar temperatury jedynie podniesie się z jakieś 3mm , po podłączeniu czujnika (bańka) zero reakcji zegara ciśnienia oleju dalej sie wychyla na maxa . jak to ustrojstwo podłączyć ? czyżby czujnik walnięty? <osohozi>
i jeszcze pytanie czy ten czujnik będzie dobry ? http://www.allegro.pl/item706120060_nowy_czujnik_cisnienia_oleju_uaz_469b.html
Nie chodzi mi o kwestie gwintu bo to jest do zrezania...
A rozchodzi mi się o podłączenie zegarów starego typu - wszystko jest podłączone prócz czujników -po przekręceniu kluczyka zegar ciśnienia oleju wychyla się maksymalnie zegar temperatury jedynie podniesie się z jakieś 3mm , po podłączeniu czujnika (bańka) zero reakcji zegara ciśnienia oleju dalej sie wychyla na maxa . jak to ustrojstwo podłączyć ? czyżby czujnik walnięty? <osohozi>
i jeszcze pytanie czy ten czujnik będzie dobry ? http://www.allegro.pl/item706120060_nowy_czujnik_cisnienia_oleju_uaz_469b.html
Nie chodzi mi o kwestie gwintu bo to jest do zrezania...
ale wskaźnik wychylony jet także bez podłączonego czujnika... <osohozi>
po podłączeniu zero reakcji- po podłączeniu wskaźnika pod styk od kontrolki ciśnienia oleju , po przekręceniu kluczyka (zapłon) wskaźnik pokazuje "0" po odpaleniu wskazówka wychyla się na maksa po za 5 bar. po zgaszeniu silnika trzyma kilka sekund po chwili powoli opada. czyli chyba będzie walnięty czujnik .
Mam jeszcze pytanie co jest to popsucia w takim czujniku da rade to naprawić czy szukać nowego czujnika. :-x
po podłączeniu zero reakcji- po podłączeniu wskaźnika pod styk od kontrolki ciśnienia oleju , po przekręceniu kluczyka (zapłon) wskaźnik pokazuje "0" po odpaleniu wskazówka wychyla się na maksa po za 5 bar. po zgaszeniu silnika trzyma kilka sekund po chwili powoli opada. czyli chyba będzie walnięty czujnik .
Mam jeszcze pytanie co jest to popsucia w takim czujniku da rade to naprawić czy szukać nowego czujnika. :-x
Witam, kiedyś przeglądałem ten wątek i troszkę napaliłem się na takie zegary. Ostatnio znalazłem ładny komplecik wraz z tunelem i oryginalną wiązką, a to, że miałem trochę wolnej kasy to zakupiłem bez większego zastanawiania (i tu chyba był błąd). Mianowicie chodzi o to, że w opisie było napisane "..pasują do a6 i golfa..", no to sobie pomyślałem, że jak do golfa to do mojej b3 też będą pasowały bez problemu, a dopiero teraz dokładniej wczytałem się w temat i widzę, że różne problemy są z podłączeniem tego gadżetu.
Jak myślicie, będzie wszystko śmigało w mojej (B3 1.6TD '90) jeżeli jest tam wszystko oryginalne..? :roll:
Jak myślicie, będzie wszystko śmigało w mojej (B3 1.6TD '90) jeżeli jest tam wszystko oryginalne..? :roll:
Witam ja mam problemik z woltomierzem. Mam audi 100 c4 i kupilem sobie zegary te dlugi 7 wskaznikow chce uruchomic woltomierz. Kupilem zegary z zegarkiem cisnieniem oleju i temp a chce wrzucic sobie woltomierz zamiast temperatury. Teraz mam pytanie jak podlaczyc ten woltomierz ma 2 dziury na bolce i jednego bolca po srodku jak podlaczam w dolna i gorna ta skazuweczka malo co drgnie moze do 6v a jak mam w dolnej dziurce i dotkne bolca to wskaznik wychyla sie na maksa jak to podlaczyc zeby to zadzialalo?
Podłącze się pod temat bo też się szykuję do instalacji zegarków.
Dzisiaj zaglądałem pod maskę w swoim ABT i spoglądając w stronę filtra oleju widzę, że w podstawę filtra są wkręcone dwa czujniki oba jedno pinowe, jeden jest u góry drugi zaś jest wkręcony od spodu.
Jeden z czujników to na pewno od ciśnienia oleju, a drugi od czego?
BTW. poszukuję czujnika tz. bańki 035 919 561 (0-5/0,3 BAR) jak by ktoś miał ori używkę na sprzedaż proszę o kontakt.
Dzisiaj zaglądałem pod maskę w swoim ABT i spoglądając w stronę filtra oleju widzę, że w podstawę filtra są wkręcone dwa czujniki oba jedno pinowe, jeden jest u góry drugi zaś jest wkręcony od spodu.
Jeden z czujników to na pewno od ciśnienia oleju, a drugi od czego?
BTW. poszukuję czujnika tz. bańki 035 919 561 (0-5/0,3 BAR) jak by ktoś miał ori używkę na sprzedaż proszę o kontakt.
Szukam kogoś z okolic Wrocławia kto się podejmie zamontowania zegarów dodatkowych i czujników w ABT oczywiście odpłatnie.
Ze wzglegu ze nie mam mozliwosci podlaczycz wszystkich czujnikow narazie bede chcial podlaczyc tylko voltomierze i tutaj mam takie pytanie a mianowicie
z zaroweczek wychodzi mi brazowy kabel i szaro-czerwony
z voltomierza wychodzi brazowy i granatowo-czarny
i tu teraz jest takie pytanie jak podlacze woltomierz to cisnienie oleju mi sie wychyla na maxa i tak zostaje ?? czym to jest spowodowane ?
[ Dodano: 2010-03-14, 19:24 ]
Poradzilem sobie z voltomierzem
Szukam czujnikow do ABT pod cisnienie i temperature lub jakeis inne rozwiazania
Ze wzglegu ze nie mam mozliwosci podlaczycz wszystkich czujnikow narazie bede chcial podlaczyc tylko voltomierze i tutaj mam takie pytanie a mianowicie
z zaroweczek wychodzi mi brazowy kabel i szaro-czerwony
z voltomierza wychodzi brazowy i granatowo-czarny
i tu teraz jest takie pytanie jak podlacze woltomierz to cisnienie oleju mi sie wychyla na maxa i tak zostaje ?? czym to jest spowodowane ?
[ Dodano: 2010-03-14, 19:24 ]
Poradzilem sobie z voltomierzem
Szukam czujnikow do ABT pod cisnienie i temperature lub jakeis inne rozwiazania
jugo007, Ja juz dokladnie nie pamietam jak u mnie bylo ale w 98% wychylanie sie wskaznika cisnienia oleju jest powodem braku Banki tak ze mozesz byc spokojny.Jak go zalozysz wszystko bedzie dzialac poprawnie.
[ Dodano: 2010-03-22, 07:25 ]
deFF, Czujnika cisnienia nie pomoge ci znalesc ale jesli chodzi o czujnik temp oleju to ja kupilem za niecale 17zl powiedz w sklepiej ze chcesz taki czujnik i dadza ci bez problemu bo ja mam zalozony czujnik temp wody ktory jest wyskalowany do max120stopni ale zapewniam wszystkich ze temperatura oleju w ABT nie przekracza 90stopni ani na trasie przy 120km/h ani w miescie gdy stoimy w korkach.
[ Dodano: 2010-03-22, 07:29 ]
LeeOne, Gorny czujnik jest od cisnienia oleju w silniku a ten ktory masz na dole jest od temp oleju dziala tylko jak sie przegrzeje olej mniej wiecej okolo 120stpni wtedy on uruchamia nam ta sama kontrolke od oleju ktora nam sie swieci jesli spadnie nam cisnienie w silniku:D
[ Dodano: 2010-03-22, 07:30 ]
radi88, W nowych typach zegarow niepotrzeba zadnego wzmacniacza poprostu podlaczasz zegary pod czujniki i gdziesz pod prad wszystko jest juz wbudowane w plytce:D
[ Dodano: 2010-03-22, 07:25 ]
deFF, Czujnika cisnienia nie pomoge ci znalesc ale jesli chodzi o czujnik temp oleju to ja kupilem za niecale 17zl powiedz w sklepiej ze chcesz taki czujnik i dadza ci bez problemu bo ja mam zalozony czujnik temp wody ktory jest wyskalowany do max120stopni ale zapewniam wszystkich ze temperatura oleju w ABT nie przekracza 90stopni ani na trasie przy 120km/h ani w miescie gdy stoimy w korkach.
[ Dodano: 2010-03-22, 07:29 ]
LeeOne, Gorny czujnik jest od cisnienia oleju w silniku a ten ktory masz na dole jest od temp oleju dziala tylko jak sie przegrzeje olej mniej wiecej okolo 120stpni wtedy on uruchamia nam ta sama kontrolke od oleju ktora nam sie swieci jesli spadnie nam cisnienie w silniku:D
[ Dodano: 2010-03-22, 07:30 ]
radi88, W nowych typach zegarow niepotrzeba zadnego wzmacniacza poprostu podlaczasz zegary pod czujniki i gdziesz pod prad wszystko jest juz wbudowane w plytce:D
Mam pytanie.Zegary z b4 są jakby jedną całością i posiadają z tyłu jedną wtyczkę.Ale zegary np. z b3 czy tam z s2 każdy jest oddzielny i każdy zegar ma osobna wtyczkę.Pytanie jak teraz podłączyć te oddzielne zegary w miejsce tych które mają tylko jedną wtyczkę?Na początku tematu była podjęta taka dyskusja lecz bez rozwiązania.Zgóry dziękuje za odpowiedź.