[B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
no bo na obrazku z etki jak wół widać taki jak ten drugi.
Jeszcze nie mogę namierzyć gdzie go wkręcić.
Na obrazku z etki nie widać dokładnie tego miejsca.
Ten od ciśnienia to spoko. Widać jasno i wyraźnie. Ale ten temperatury nie mogę namierzyć miejsca. Tam jakaś zaślepka powinna być czy coś?
Ludki. Kto ma NG i zegary dodatkowe i mi by sprawdził jaki czujnik ma i pstrykną foto miejsca wkręcenia?
[ Dodano: 2011-04-16, 22:38 ]
dobra. Nikt nie pomógł tylko dzięki kris0181 doszedłem o co chodzi z tymi czujnikami.
Do NG idzie ten drugi czujnik. Z kolei np do ABK idzie ten pierwszy.
Więc:
https://audi80.pl/kupie-zamienie-czu ... htm#599495
Jeszcze nie mogę namierzyć gdzie go wkręcić.
Na obrazku z etki nie widać dokładnie tego miejsca.
Ten od ciśnienia to spoko. Widać jasno i wyraźnie. Ale ten temperatury nie mogę namierzyć miejsca. Tam jakaś zaślepka powinna być czy coś?
Ludki. Kto ma NG i zegary dodatkowe i mi by sprawdził jaki czujnik ma i pstrykną foto miejsca wkręcenia?
[ Dodano: 2011-04-16, 22:38 ]
dobra. Nikt nie pomógł tylko dzięki kris0181 doszedłem o co chodzi z tymi czujnikami.
Do NG idzie ten drugi czujnik. Z kolei np do ABK idzie ten pierwszy.
Więc:
https://audi80.pl/kupie-zamienie-czu ... htm#599495
WItam
Też planuję zamontowac takie zegarki tylko mam mały problem z tymi czujnikami jakie mam dokładnie kupić żeby to działało jak należy ?
Jeśli ktoś ma takie zegary na sprzedaż ( działające oczywiście ) to chętnie odkupie
jak cos to PW
Wy też tak macie ze nie widzicie zdjęć z instalacji tych zegarów ?
Też planuję zamontowac takie zegarki tylko mam mały problem z tymi czujnikami jakie mam dokładnie kupić żeby to działało jak należy ?
Jeśli ktoś ma takie zegary na sprzedaż ( działające oczywiście ) to chętnie odkupie
jak cos to PW
Wy też tak macie ze nie widzicie zdjęć z instalacji tych zegarów ?
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
o zegary piszcie do tomkom1. On coś ostatnio miał ostatnio do sprzedania (dział Ogłoszenia).
Czujniki może też zorganizuje.
Nie wiem jak to w 1Z ale w benzynowych jest po prostu wkręcenie czujników tam gdzie są zaślepki i czujniki ciśnienia do kontrolki oleju.
W 1Z trzeba chyba coś kombinowąć tak jak autor wątku (Solskier).
Czujniki może też zorganizuje.
Nie wiem jak to w 1Z ale w benzynowych jest po prostu wkręcenie czujników tam gdzie są zaślepki i czujniki ciśnienia do kontrolki oleju.
W 1Z trzeba chyba coś kombinowąć tak jak autor wątku (Solskier).
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
No i zamoncone czujniki.
tomkom1, dziękować za czujnik ciśnienia.
kris0181 nie dość że pokazał na swoim aucie gdzie zamoncić czujnik temperatury i jaki ma być to mi jeszcze taki załatwił.
Dziękować chłopaki!!!
tomkom1 to ma do mnie cierpliwość. Pod koniec roboty myślałem że mnie już rozszarpie. ufff. przeżyłem. hehehehe
Dobra teraz pytania.
Jakie powinno być wskazania temperatury oleju przy normalnej jeździe np 30 min. po mieście i jakie ciśnienie na jałowym i np podczas jazdy na 2tyś obrotów?
tomkom1, dziękować za czujnik ciśnienia.
kris0181 nie dość że pokazał na swoim aucie gdzie zamoncić czujnik temperatury i jaki ma być to mi jeszcze taki załatwił.
Dziękować chłopaki!!!
tomkom1 to ma do mnie cierpliwość. Pod koniec roboty myślałem że mnie już rozszarpie. ufff. przeżyłem. hehehehe
Dobra teraz pytania.
Jakie powinno być wskazania temperatury oleju przy normalnej jeździe np 30 min. po mieście i jakie ciśnienie na jałowym i np podczas jazdy na 2tyś obrotów?
Zależy jeśli masz chłodniczkę oleju jak np. u mnie więcej jak 70 stopni nawetMIODEK pisze:Jak na blacie osiągnie 90* to i olej ma podobnie.
przy najmocniejszym użytkowaniu silnika nie przekroczy. Przy jałowym powinno być 2 BAR
idealnie, ale jest lekka tolerancja. Przy 2000 obrotów jak się nie mylę to 4 BAR wskazuje.