obserwuj tą aukcję to przekonasz się ze to Ty się mylisz.Skuciok pisze:kolega Solskier napisał że koszt około 600 zł no myślę że się nie mylił
obadaj te linki z allegro:
http://www.allegro.pl/item335764797_zac ... di_s2.html
[B4 1Z] Rezanie Przednich Zacisków Hamulcowych S2 / V6
- Krzysiek18/
- Forum Audi 80
- Posty: 122
- Rejestracja: 18 sty 2008, 14:13
- Lokalizacja: GDANSK
- RaKo
- Forum Audi 80
- Posty: 674
- Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Kraśnik
Solskier, tu masz foty srebrnych kolegi hct mam nadzieje że się nie będzie złościł <ok> http://www.wkupiesila.boo.pl/index.php?topic=81.0
Witam panowie.
Czytam o tych waszych hebelkach i tak myślę, że powinienem również w coś takiego zainwestować...
Furkę kupiłem prawie rok temu i na początku było ok, ale po powrocie ze wspomnianej wcześniej Chorwacji powichrowały mi się tarcze, tak że pod koniec jak hamowałem to ciężko było utrzymać kierownice :mrgreen:, wiec wymieniłem tarcze na nówki -bosch'a i było git do teraz . Pojeździłem może pół roku i sytuacja znów się zaczyna powtarzać.(być może przez ciężką nogę )
Teraz doradźcie co robić? Kupić zestaw dwutłoczkowy, będzie różnica?
Powiedzcie czy nie będzie problemu z podejściem takiego zestawu, czy jarzmo da sie zamotować bez problemów na stare otwory i czy pompa hamulcowa daje radę, bo jakby nie było to na przodzie będą 4 a nie 2 tłoczki :roll:
Dodam, że mam lite tarcze...
Z góry dzięki za info
Czytam o tych waszych hebelkach i tak myślę, że powinienem również w coś takiego zainwestować...
Furkę kupiłem prawie rok temu i na początku było ok, ale po powrocie ze wspomnianej wcześniej Chorwacji powichrowały mi się tarcze, tak że pod koniec jak hamowałem to ciężko było utrzymać kierownice :mrgreen:, wiec wymieniłem tarcze na nówki -bosch'a i było git do teraz . Pojeździłem może pół roku i sytuacja znów się zaczyna powtarzać.(być może przez ciężką nogę )
Teraz doradźcie co robić? Kupić zestaw dwutłoczkowy, będzie różnica?
Powiedzcie czy nie będzie problemu z podejściem takiego zestawu, czy jarzmo da sie zamotować bez problemów na stare otwory i czy pompa hamulcowa daje radę, bo jakby nie było to na przodzie będą 4 a nie 2 tłoczki :roll:
Dodam, że mam lite tarcze...
Z góry dzięki za info
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Jakiejś powalającej różnicy nie będzie w sile hamowania na pewno. Jedynie tarcza nie będzie się "pocić" tak jak lita....Teraz doradźcie co robić? Kupić zestaw dwutłoczkowy, będzie różnica?
Kupisz cały zestaw to będzie pasowało idealnie P&P.Powiedzcie czy nie będzie problemu z podejściem takiego zestawu, czy jarzmo da sie zamotować bez problemów na stare otwory
W dwu tłoczkowych jest taka sama jak u Ciebie. Więc da radevito_82 pisze:czy pompa hamulcowa daje radę
Jak chcesz 4 tłoczki to chyba hamulce Ci się pomyliły bo 4 tłoczkowe to są heble od RS2 Brembo, te o których mowa są 2 tłoczkowe...vito_82 pisze:bo jakby nie było to na przodzie będą 4 a nie 2 tłoczki :roll:
Jako ciekawostkę napiszę od razu dla czego te heble nie hamują lepiej. Raz mniejsza tarcza dwa przeliczając powierzchnie naciskową tłoczków (w dwu tłoczkowych) jest ona mniejsza niż w jedno tłokowym zacisku... jedyna zaleta to wentylowana tarcza nic więcej. Przerabiałem temat hebli w 5 autach które tuningowałem i powiem że G60 są chyba zaadoptowane na siłę do tego auta bo wg mnie są za słabe na tą masę, w MK3 albo Corrado dają radę ale w audi już nie. Nie zmienia to faktu oczywiście że są lepsze od ori hebli ale rewelacji nie ma. Przy wyższych prędkościach płyną tak jak każdy inny seryjny hamulec.
Napisałem że 4 szt tłoczków z przodu... ale po obu stronach,jakby nie patrzeć teraz mam 2szt. (sumując) :mrgreen:....Solskier pisze:Jak chcesz 4 tłoczki to chyba hamulce Ci się pomyliły bo 4 tłoczkowe to są heble od RS2 Brembo, te o których mowa są 2 tłoczkowe...vito_82 pisze:bo jakby nie było to na przodzie będą 4 a nie 2 tłoczki :roll:
Skoro nie ma jakiejś wielkiej poprawy w stosunku do ori hebli to chyba zostanę przy tych co są, kupie nastepne tarcze, tylko jakie :?: Znów Bosch'a , czy może cosik innego:?:
Zastanawia mnie czy powodem szarpania może być luz na prowadnicach zacisku, przymocowanych do jarzma? Z tego co pamiętam to bodajże jak zakładałem tamte nowe tarcze to był tam dość znaczący luz, który krótko mowiąc "olałem", nasmarowałem prowadnicę i finał :roll: . Pytałem dziś w sklepie o te prowadnice, ale gość powiedział, że takie prowadnice są w sprzedaży, ale tylko na tylne zaciski czyli wychodzi na to że na przód jakby co trzeba kupić nowe jarzma.
Mam tez problem (od samego początku od kupna) z twardym pedałem hamulca czyli prawdopodobnie z serwem... bo sprawdzałem i podciśnieniówka daje rade... zastanawia mnie tylko czy to napewno wina serwa i co ewentualnie może to być jak nie to , bo jak postał chwilkę po zgaszeniu i jak wyciągnąłem przewód podciśnieniowy to podciśnienie trzymało a z tego co czytałem w innym temacie to jak serwo pada to nie trzyma podciśnienia :?: :roll: Help koledzy help