Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Rezanie Przednich Zacisków Hamulcowych S2 / V6

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 30 mar 2008, 00:15

Skuciok pisze:kolega Solskier napisał że koszt około 600 zł no myślę że się nie mylił

obadaj te linki z allegro:
http://www.allegro.pl/item335764797_zac ... di_s2.html
obserwuj tą aukcję to przekonasz się ze to Ty się mylisz.

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 30 mar 2008, 00:35

ClNEK, pięknie Ci wyszły te zaciski :-) Aż szkoda zakłądać i jeździć w zimie po tych solnych drogach :-( Za kilka lat będą wyglądały znowu jak stare i przerdzewiałe :-(

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 30 mar 2008, 09:44

No, ClNEK naprawde szkoda było je zakładać, wyszły Ci przekozacko, za jakieś 2 -3 tygodnie pomaluje swoje zaciski tylko nadal nie wiem czy na czerwono czy na srebrno, ale chyba wiecej głosów jest za czerwonym kolorem.

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 30 mar 2008, 17:54

Do czerwonego auta pasuje czerwony, ale do ciemnego raczej pakował bym w kolorze nadwozia :-)

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 30 mar 2008, 18:42

minon1, może na tej aukcji to cena będzie z kosmosu,ja dałem za komplet zacisków z jażmami i tarczami w dobrym stanie bo bez rantów i grubości prawie 25mm 200 zł za wszystko <ok>

Awatar użytkownika
Krzysiek18/
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 18 sty 2008, 14:13
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: Krzysiek18/ » 30 mar 2008, 19:13

no to faktycznie tanioszka :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 30 mar 2008, 19:32

To w koncu jaki kolor mam zarzucić? Srebrny? W sumie miałem nowe zaciski tylne jak kupiłem auto i były jeszcze nie zardewiałe to wygladały całkiem przyjemnie :mrgreen: wiec srebrne były by ok. A co do zakupów kolegi RaKo, to faktycznie szczał sezonu. :mrgreen:

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 30 mar 2008, 20:18

RaKo pisze:minon1, może na tej aukcji to cena będzie z kosmosu,ja dałem za komplet zacisków z jażmami i tarczami w dobrym stanie bo bez rantów i grubości prawie 25mm 200 zł za wszystko <ok>
Załatw i mi <piwo>

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 30 mar 2008, 21:51

Tanio było to się nie zastanawiałem :mrgreen: minon1, a załatwisz mi tanie soczewki :?: <ok>

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 30 mar 2008, 23:23

RaKo pisze:Tanio było to się nie zastanawiałem :mrgreen: minon1, a załatwisz mi tanie soczewki :?: <ok>
Pewnie jak swoje skończę to dawaj lampy zespolone i będziemy działać <piwo> <lol>

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 31 mar 2008, 20:47

Solskier, tu masz foty srebrnych kolegi hct mam nadzieje że się nie będzie złościł <ok> http://www.wkupiesila.boo.pl/index.php?topic=81.0

vito_82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 18 maja 2008, 17:49
Lokalizacja: Łódź

Post autor: vito_82 » 11 mar 2009, 18:57

Witam panowie.

Czytam o tych waszych hebelkach i tak myślę, że powinienem również w coś takiego zainwestować...
Furkę kupiłem prawie rok temu i na początku było ok, ale po powrocie ze wspomnianej wcześniej Chorwacji powichrowały mi się tarcze, tak że pod koniec jak hamowałem to ciężko było utrzymać kierownice :mrgreen:, wiec wymieniłem tarcze na nówki -bosch'a i było git do teraz :-/ . Pojeździłem może pół roku i sytuacja znów się zaczyna powtarzać.(być może przez ciężką nogę :-P )

Teraz doradźcie co robić? Kupić zestaw dwutłoczkowy, będzie różnica?
Powiedzcie czy nie będzie problemu z podejściem takiego zestawu, czy jarzmo da sie zamotować bez problemów na stare otwory i czy pompa hamulcowa daje radę, bo jakby nie było to na przodzie będą 4 a nie 2 tłoczki :roll:
Dodam, że mam lite tarcze...
Z góry dzięki za info :-)

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 11 mar 2009, 20:55

Wszystko daje rady, polecam taką modyfikację, w stosunku do zwykłych tarcz ABT'a czuć bardzo dużą różnicę na plus. Koniec problemów ze śmierdzącymi hamulcami po ostrzejszej jeździe. Wszystko (przynajmniej u mnie) spasowało i było że tak powiem plug-n-play.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 13 mar 2009, 09:02

Teraz doradźcie co robić? Kupić zestaw dwutłoczkowy, będzie różnica?
Jakiejś powalającej różnicy nie będzie w sile hamowania na pewno. Jedynie tarcza nie będzie się "pocić" tak jak lita....
Powiedzcie czy nie będzie problemu z podejściem takiego zestawu, czy jarzmo da sie zamotować bez problemów na stare otwory
Kupisz cały zestaw to będzie pasowało idealnie P&P.
vito_82 pisze:czy pompa hamulcowa daje radę
W dwu tłoczkowych jest taka sama jak u Ciebie. Więc da rade :-P
vito_82 pisze:bo jakby nie było to na przodzie będą 4 a nie 2 tłoczki :roll:
Jak chcesz 4 tłoczki to chyba hamulce Ci się pomyliły bo 4 tłoczkowe to są heble od RS2 Brembo, te o których mowa są 2 tłoczkowe...

Jako ciekawostkę napiszę od razu dla czego te heble nie hamują lepiej. Raz mniejsza tarcza dwa przeliczając powierzchnie naciskową tłoczków (w dwu tłoczkowych) jest ona mniejsza niż w jedno tłokowym zacisku... jedyna zaleta to wentylowana tarcza nic więcej. Przerabiałem temat hebli w 5 autach które tuningowałem i powiem że G60 są chyba zaadoptowane na siłę do tego auta bo wg mnie są za słabe na tą masę, w MK3 albo Corrado dają radę ale w audi już nie. Nie zmienia to faktu oczywiście że są lepsze od ori hebli ale rewelacji nie ma. Przy wyższych prędkościach płyną tak jak każdy inny seryjny hamulec.

vito_82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 18 maja 2008, 17:49
Lokalizacja: Łódź

Post autor: vito_82 » 14 mar 2009, 18:52

Solskier pisze:
vito_82 pisze:bo jakby nie było to na przodzie będą 4 a nie 2 tłoczki :roll:
Jak chcesz 4 tłoczki to chyba hamulce Ci się pomyliły bo 4 tłoczkowe to są heble od RS2 Brembo, te o których mowa są 2 tłoczkowe...
Napisałem że 4 szt tłoczków z przodu... ale po obu stronach,jakby nie patrzeć teraz mam 2szt. (sumując) ;-) :mrgreen:....

Skoro nie ma jakiejś wielkiej poprawy w stosunku do ori hebli to chyba zostanę przy tych co są, kupie nastepne tarcze, tylko jakie :?: Znów Bosch'a , czy może cosik innego:?:

Zastanawia mnie czy powodem szarpania może być luz na prowadnicach zacisku, przymocowanych do jarzma? Z tego co pamiętam to bodajże jak zakładałem tamte nowe tarcze to był tam dość znaczący luz, który krótko mowiąc "olałem", nasmarowałem prowadnicę i finał :roll: . Pytałem dziś w sklepie o te prowadnice, ale gość powiedział, że takie prowadnice są w sprzedaży, ale tylko na tylne zaciski :-/ czyli wychodzi na to że na przód jakby co trzeba kupić nowe jarzma.

Mam tez problem (od samego początku od kupna) z twardym pedałem hamulca czyli prawdopodobnie z serwem... bo sprawdzałem i podciśnieniówka daje rade... zastanawia mnie tylko czy to napewno wina serwa i co ewentualnie może to być jak nie to , bo jak postał chwilkę po zgaszeniu i jak wyciągnąłem przewód podciśnieniowy to podciśnienie trzymało a z tego co czytałem w innym temacie to jak serwo pada to nie trzyma podciśnienia :?: :roll: Help koledzy help <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl