[B4 1Z] Rezanie Przednich Zacisków Hamulcowych S2 / V6
-
- Forum Audi 80
- Posty: 74
- Rejestracja: 20 kwie 2007, 12:45
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Niby P&P a jednak u mnie nie dokońca. Mam B4 z 93 roku i co sie okazało przewody hamulcowe są za krótkie . Jedynym wyjściem było zamienienie miejscami odpowietrznika z przewodem i tak na górze mam przedów a w środkowej części odpowietrznik. Musiałem końcową faze odpowietrzania przeprowadzić przez przedwód. Jeszcze nie próbowałem czy działa bo głowice mam w robocie.
Czy przewód może być zamieniony miescami z odpowietrznikiem, czy siła hamowania będzie sie tak samo rozkładać na tłoczki?
Czy przewód może być zamieniony miescami z odpowietrznikiem, czy siła hamowania będzie sie tak samo rozkładać na tłoczki?
ciekawe czy bede miał ten sam problem. zaciski mam od 2.8 juz wypiaskowane i pomalowane. jutro bede chciał je zakładać i okaże sie jak z przewodami.lukaszwaniek pisze:Niby P&P a jednak u mnie nie dokońca. Mam B4 z 93 roku i co sie okazało przewody hamulcowe są za krótkie
wg etosa w 1z jesli dobrze patrzę wychodzi ze sa długości 160mm a w 2.8 215mm. wiec te 5.5cm to dużo.
teraz pytanie czy jak zakupie przewody od 2.8 to beda pasowały? chodzi mi o gwinty na przewodach.
mój błąd po dokładnym sprawdzeniu to 215mm sa z tyłu z przodu natomiast wychodzi że 160mm powinny być w obu przypadkach. dłuższe natomiast sa w RS2.
dla pewnosci jesli ktoś ma etke niech sprawdzi bo ja mam ETOSA. chociaż to prawie to samo.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 298
- Rejestracja: 01 lut 2007, 18:05
musisz zmienic zaciski. tarcze i klocki.
koszty jakie ja poniosłem to :
200zł zaciski od 2.8
100zł używane tarcze od 2.8
210 zł klocki ferodo
do tego troche płynu hamulcowego
piaskowanie zacisków miałem gratis
farba do zacisków 25zł
ewentualnie drugie przewody elastyczne do zacisków ale to juz grosze okolo 30zł
troche pracy przy zmianie
ja zaraz wedruje zmieniać w swojej niuni. mam tylko nadzieje ze przewody beda wystarczajacej dlugości bo w innym przypadku do przeszczepu dzisiaj nie dojdzie a na tygodniu nie mam szans zeby to zrobić(brak czasu)
koszty jakie ja poniosłem to :
200zł zaciski od 2.8
100zł używane tarcze od 2.8
210 zł klocki ferodo
do tego troche płynu hamulcowego
piaskowanie zacisków miałem gratis
farba do zacisków 25zł
ewentualnie drugie przewody elastyczne do zacisków ale to juz grosze okolo 30zł
troche pracy przy zmianie
ja zaraz wedruje zmieniać w swojej niuni. mam tylko nadzieje ze przewody beda wystarczajacej dlugości bo w innym przypadku do przeszczepu dzisiaj nie dojdzie a na tygodniu nie mam szans zeby to zrobić(brak czasu)
lukaszwaniek, nie zamieniaj miejscami odpowietrznika z przewodem poniewaz bardzo to komplikuje sprawe odpowietrzenia zacisku, zacisk jest zrobiony tak ze odpowietrznik ma w najwyzszym punkcie jak zamienisz z przewodem to nie bedzie spelnial swojej roli, zainwestuj te kilka groszy wiecej i kup dluzsze przewody.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 74
- Rejestracja: 20 kwie 2007, 12:45
- Lokalizacja: Ruda Śląska
-
- Forum Audi 80
- Posty: 413
- Rejestracja: 07 mar 2008, 12:53
- Lokalizacja: z kontowni
-
- Forum Audi 80
- Posty: 74
- Rejestracja: 20 kwie 2007, 12:45
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Mam pytanie czy te zaciski będą pasować do AAZ i jakie tarcze do nich trzeba dokupić. Wogóle czy jest sens je kupować, chodzi mi o stan techniczny?