[B4 ABT] Stożek
Ale Stożek i Aluski to podstawa hehe. Ja mam tylko jedno Pytanie Czy DO LPG moge załozyć stożek?
Ostatnio zmieniony 06 lis 2012, 23:02 przez MaXuS, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam wszystkich
Co myślicie o czymś takim
AIRBOX
Ja przyznam szczerze, że po wycince kata i wstawieniu strumienicy w mojej B3 zastanawiam się nad zastosowaniem właśnie takiego stożka, ze względu na to, że jest obudowany i teoretycznie nie łapie ciepłego powietrza od silnika, po drugie nie musiałbym wywalać wielkiego talerza z auta i kombinowaniu nad częściami od golfa tylko wyjąłbym ze środka filtr i na łączeniu rury wstawił to cudo. Tylko teraz pozostaje pytanie czy taki zabieg da coś silniczkowi na plus?
Co myślicie o czymś takim
AIRBOX
Ja przyznam szczerze, że po wycince kata i wstawieniu strumienicy w mojej B3 zastanawiam się nad zastosowaniem właśnie takiego stożka, ze względu na to, że jest obudowany i teoretycznie nie łapie ciepłego powietrza od silnika, po drugie nie musiałbym wywalać wielkiego talerza z auta i kombinowaniu nad częściami od golfa tylko wyjąłbym ze środka filtr i na łączeniu rury wstawił to cudo. Tylko teraz pozostaje pytanie czy taki zabieg da coś silniczkowi na plus?
- homer
- Forum Audi 80
- Posty: 392
- Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
- Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
- Kontakt:
ja u siebie wlasnie zmienilem storzek + oslona na taki zabudowany caly fakt faktem ze izoluje to termicznie ale szalu nie macartyball pisze:Witam wszystkich
Co myślicie o czymś takim
AIRBOX
Ja przyznam szczerze, że po wycince kata i wstawieniu strumienicy w mojej B3 zastanawiam się nad zastosowaniem właśnie takiego stożka, ze względu na to, że jest obudowany i teoretycznie nie łapie ciepłego powietrza od silnika, po drugie nie musiałbym wywalać wielkiego talerza z auta i kombinowaniu nad częściami od golfa tylko wyjąłbym ze środka filtr i na łączeniu rury wstawił to cudo. Tylko teraz pozostaje pytanie czy taki zabieg da coś silniczkowi na plus?
i o jakie laczenie rury ci chodzi??? bo czy bedziesz mial na tyle miejsca pod maska :?:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 66
- Rejestracja: 20 sie 2007, 19:10
- Lokalizacja: Świdnica
ptasior1988 to twoja Audiczka?
Szczerze przyznam że jako auto B3 mi się bardzo podoba ( może nie koniecznie fabryczne z wyglądu a po małych zmianach ) i możliwe że to co jest zrobione w tym samochodzie daje jakiś efekt pod względem osiągów ale nie dało się zrobić tego tak żeby wyglądało to ciut estetyczniej ?
Ja stosując przeróbki w aucie ( nie mylić z tuningiem bo to oznacza dla mnie modyfikacje auta tak by jego osiągi wzrosły i aby jego strona wizualna uległa znacznej poprawie, by przejeżdżając ludzie oglądali się za tobą z podziwem ) kieruje się zasadą "jak mam coś robić to tak by nie popsuć auta wizualnie i oczywiście mechanicznie"
Co muszę przyznać, ŁADNIE wypolerowana pokrywa głowicy to takie małe niebieskie to też filtr powietrza, nie mylę się?
Szczerze przyznam że jako auto B3 mi się bardzo podoba ( może nie koniecznie fabryczne z wyglądu a po małych zmianach ) i możliwe że to co jest zrobione w tym samochodzie daje jakiś efekt pod względem osiągów ale nie dało się zrobić tego tak żeby wyglądało to ciut estetyczniej ?
Ja stosując przeróbki w aucie ( nie mylić z tuningiem bo to oznacza dla mnie modyfikacje auta tak by jego osiągi wzrosły i aby jego strona wizualna uległa znacznej poprawie, by przejeżdżając ludzie oglądali się za tobą z podziwem ) kieruje się zasadą "jak mam coś robić to tak by nie popsuć auta wizualnie i oczywiście mechanicznie"
Co muszę przyznać, ŁADNIE wypolerowana pokrywa głowicy to takie małe niebieskie to też filtr powietrza, nie mylę się?
To małe niebieskie to filtr do odmy, przy seryjnym filtrze powietrza odma była połączona rurką z obudową filtra <ok> a przy instalacji stożka trzeba założyć właśnie taki filtr.cartyball pisze:to takie małe niebieskie to też filtr powietrza, nie mylę się?
http://moto.allegro.pl/search.php?strin ... &country=1
<ok>
- el_scorpion
- Forum Audi 80
- Posty: 117
- Rejestracja: 09 lis 2007, 18:58
- Lokalizacja: Elbląg / Gdańsk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 66
- Rejestracja: 20 sie 2007, 19:10
- Lokalizacja: Świdnica
ptasior1988 no nie powiem ładnie wygląda ten motorek
W tej chwili jestem po wymianie kata na strumienice łuskową w obudowie kata i co mogę napisać. Odczucia z jazdy - rewelacja - autko szybciej wkręca się na obroty, ma lepsze przyśpieszenie, co do bajerów typu mniejsze spalanie się nie wypowiadam bo to można zmierzyć dłużej eksploatując autko. Faktem jest że silnik troszkę sie wyciszył.
W autku muszę jeszcze wymienić alternator i pompę wodną bo nieziemsko to ryczy podczas jazdy. Po tych małych poprawkach zamierzam wrzucić stożek. Ciekaw jestem czy rzeczywiście oprócz wyglądu i dźwięku daje to jakiś plus jeśli chodzi o moc autka i moment.
Chciałbym aby jakiś posiadacz stożka tak obiektywnie wypowiedział się na ten temat bez żadnych złośliwości.
W tej chwili jestem po wymianie kata na strumienice łuskową w obudowie kata i co mogę napisać. Odczucia z jazdy - rewelacja - autko szybciej wkręca się na obroty, ma lepsze przyśpieszenie, co do bajerów typu mniejsze spalanie się nie wypowiadam bo to można zmierzyć dłużej eksploatując autko. Faktem jest że silnik troszkę sie wyciszył.
W autku muszę jeszcze wymienić alternator i pompę wodną bo nieziemsko to ryczy podczas jazdy. Po tych małych poprawkach zamierzam wrzucić stożek. Ciekaw jestem czy rzeczywiście oprócz wyglądu i dźwięku daje to jakiś plus jeśli chodzi o moc autka i moment.
Chciałbym aby jakiś posiadacz stożka tak obiektywnie wypowiedział się na ten temat bez żadnych złośliwości.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 66
- Rejestracja: 20 sie 2007, 19:10
- Lokalizacja: Świdnica
-
- Forum Audi 80
- Posty: 66
- Rejestracja: 20 sie 2007, 19:10
- Lokalizacja: Świdnica
Siemanko
Dzisiaj z kumplem zrezaliśmy taki oto filtr jak na poniższym zdjęciu :> dzwiek rewelacyjny, co do osiągów podchodziłem bardzo sceptycznie, ale: przed zmianą filtra jechaliśmy w 3ech, czas od 80 do 120 - 23s na 4 biegu (i tak lipa 8-) ), a po modyfikacji - jechaliśmy w 2ch, ten czas wyniósł 16s :shock: :mrgreen: i czuc ze auto jest dynamiczniejsze <ok> a mam lpg jeszcze jutro będę izolował od ciepłego z silnika :>
pozdro 8-)
Dzisiaj z kumplem zrezaliśmy taki oto filtr jak na poniższym zdjęciu :> dzwiek rewelacyjny, co do osiągów podchodziłem bardzo sceptycznie, ale: przed zmianą filtra jechaliśmy w 3ech, czas od 80 do 120 - 23s na 4 biegu (i tak lipa 8-) ), a po modyfikacji - jechaliśmy w 2ch, ten czas wyniósł 16s :shock: :mrgreen: i czuc ze auto jest dynamiczniejsze <ok> a mam lpg jeszcze jutro będę izolował od ciepłego z silnika :>
pozdro 8-)