Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT+LPG] 140km/h to prędkość maksymalna?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Dubik28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 sty 2009, 21:04

Post autor: Dubik28 » 22 sty 2009, 22:15

a moje wcześniejsze pytanie?

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 22 sty 2009, 22:28

To 6 stopni to przyspieszenie zapłonu, czyli zapłon ma nastąpić 6 stopni przed GMP (górnym martwym punktem) ;-)

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 23 sty 2009, 08:26

Dubik28 pisze:6 stopni czyli o tyle ma być przekręcony zapłon? dobrze rozumiem? chcem się dowiedzieć żeby powiedzieć dla mechanika jak będzie ustawiał
Hehe, jak powiesz mechanikowi, że kąt zapłonu ma być ustawiony na 6 stopni, a on nie będzie wiedział o co chodzi to jak najszybciej zmień mechanika :mrgreen: .

Awatar użytkownika
maniac537
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 01 maja 2008, 18:46
Lokalizacja: Koneck (Kuj-Pom)

Post autor: maniac537 » 23 sty 2009, 11:44

Mam pytanie można skasować błędy bez VAG-a??
Jak można to w jaki sposób??
maniac573

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 23 sty 2009, 12:06

Odłączając na długo akumulator, np. na 2h. Później autko trzeba zapalić i musi pochodzić na wolnych obrotach na benzynie do włączenia wentylatora.

Awatar użytkownika
maniac537
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 01 maja 2008, 18:46
Lokalizacja: Koneck (Kuj-Pom)

Post autor: maniac537 » 26 sty 2009, 17:51

Mam pytanie czy brak łącznika dolotu może wpłynąć na ograniczenie predkości maksymalnej oraz zwiększenie złużycia gazu??
Obrazek
A może skrzynia jest krótka i wiecej nie wyciągnie się(oznaczenie skrzyni to:CGT)

Oraz co to może być znalazłem to w katalizatorze??
Obrazek
maniac573

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 26 sty 2009, 17:53

1. nie
2. więcej czyli ile?
3. :shock:

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 26 sty 2009, 18:00

maniac537 pisze:czy brak łącznika dolotu może wpłynąć na ograniczenie predkości maksymalnej oraz zwiększenie złużycia gazu?
W zasadzie nie powinno. Natomiast akurat w naszych autkach przy prawidłowo dobranym mikserze i dobrze wyregulowanej instalacji nie ma potrzeby modyfikowania wlotu powietrza do filtra.
maniac537 pisze:co to może być znalazłem to w katalizatorze??
Nie mam pojęcia, poza tym zdjęcie jest bardzo kiepskiej jakości, bez skali porównawczej (wielkość) nawet trudno zgadywać co to może być. Jedyne z czym mi się to kojarzy to pociski pistoletowe.
Nie używaj podwójnych pytajników, to wbrew regulaminowi, wystarczy jeden.

Awatar użytkownika
maniac537
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 01 maja 2008, 18:46
Lokalizacja: Koneck (Kuj-Pom)

Post autor: maniac537 » 26 sty 2009, 18:38

Żeby osiągnąć 140km/h ma wielkie problemy.

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Wygląda to jak obudowa sondy, według mnie.
maniac573

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 26 sty 2009, 20:15

maniac537 pisze:Wygląda to jak obudowa sondy, według mnie.
O widzisz teraz rzeczywiście widać jak to wygląda. Faktycznie może to być część zewnętrznego płaszcza sondy.

Awatar użytkownika
maniac537
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 01 maja 2008, 18:46
Lokalizacja: Koneck (Kuj-Pom)

Post autor: maniac537 » 26 sty 2009, 21:36

To oznacza że sonda jest do wymiany? A niska prędkość maksymalna i większe zużycie gazu jest spowodowane tą sondą?Szukałem na forum ale nie mogłem znaleźć jak powinien wyglądać wykres z sondy, bo mam możliwość zrobienia print screna z programu Bingo jak sonda chodzi.
maniac573

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 26 sty 2009, 21:41

Wykres ma latać góra dół praktycznie od 0,00V do 0,85V z dość dużą częstotliwością - im wyższe obroty tym większa częstotliwość. Poza tym amplituda sygnału nie powinna się zawężać ze wzrostem obrotów, jeśli już to naprawdę bardzo nieznacznie. Zbocza sygnału mają być niemal pionowe.
Zużyta lub uszkodzona sonda oczywiście może być przyczyną zwiększonego spalania i słabych osiągów i najczęściej tak jest.
Coś mi się zdaje, że miałeś źle ustawioną mieszankę i wysoka temperatura spalin przepaliła Ci po prostu płaszcz sondy, chyba, że ktoś grzebał przy sondzie/kolektorze i ją mechanicznie uszkodził.

Awatar użytkownika
maniac537
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 01 maja 2008, 18:46
Lokalizacja: Koneck (Kuj-Pom)

Post autor: maniac537 » 27 sty 2009, 10:21

A jaką byście polecili sondę? Najlepiej żeby była tania i dobra, chociaż to w parze nie chodzi.
maniac573

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 27 sty 2009, 11:46

maniac537 pisze:A jaką byście polecili sondę?
Michał nie bądź leń, użyj szukajki. Temat wiele razy poruszany. Ja wstawiłem NGK uniwersalną i jestem happy. Typ podawałem gdzieś na forum.

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 27 sty 2009, 12:48

Danek pisze:maniac537 napisał/a:
A jaką byście polecili sondę?
Michał nie bądź leń, użyj szukajki. Temat wiele razy poruszany. Ja wstawiłem NGK uniwersalną i jestem happy. Typ podawałem gdzieś na forum.
aby ułatwic nieco Koledze maniac537 sprawę podam link do tematu, w którym Danek podaje oznaczenie tej właśnie sondy uniwersalnej :-)
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=12 ... =oza624-e3

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga