Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK]95st.po wymianie termostatu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 12 kwie 2010, 06:02

jeżeli masz walnięty korek to będzie za duże ciśnienie w układnie/albo za małe ( w Twoim przypadku jest za duże) Czyli tak jak już pisałem najprawdopodobniej to wina korka. Jeżeli jeździsz i w chłodnicę wieje mniej powietrza to bedzie ciut wyzsza temp. a jak wyjedziesz w trasę (szybciej jedziesz -wiecej powietrza przepływa przez chłodnicę )to temp trochę spada. Pozdrawiam :lol:

cielakoer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 27 paź 2009, 15:54
Lokalizacja: sopot

Post autor: cielakoer » 13 kwie 2010, 10:42

Ok prawdopodobnie problem rozwiązany.
1 powod to pęknięty kruciec od nagrzewnicy gdzie zasysało powietrze i zapowietrzało układ i termostat nie otwierał się w pełni.
2 własnie ten walnięty korek.

Dzieki za pomoc!!

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 13 kwie 2010, 20:11

cielakoer pisze:Dzieki za pomoc!!
Proszę bardzo :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl