[B4 ABK] Audi nie chce odpalic na benzynie
audi ciezko odpala na benzynie i gasnie
wezyk jakis zorganizuje bo nie ma go tam wgl...
Ale powiedz dlaczego jak odepne ta wtyczke z filtra powietrza ( to jest czujnik ilosci powietrza ?? ) i odepne gume z przepustnicy to auto chodzi na PB dobrze... tylko tak jak pisalem... przejechalem z 5 km i tak miedzy 2-3 tys silnik ma mula tak jakby nie palil na wszystkie gary dopiero jak wcisne pedal w podloge to on jakos poszarpie poszarpie i wskoczy na wyzszy zakres obrotow.
A jezeli jest wszystko podlaczone to na PB tylko zagada i zaraz zgasnie tak jakby komp cos zle odczytywal... a gaz chodzi lecz nie zawsze... i zauwazylem ze jak dam gazu i puszcze to obroty spadaja do ok 500 pozniej wskocza na 1200 i dopiero kolo 900 takie plywanie i czasami jak np zawracam ze wstecznym to przy zmienie biegu potrafi prawie do 2tys wskoczyc na LPG
i z tego co czlowiek mi mowil to jest uszczelka pod kolektorem wydechowym do wymiany bo pierdzi ,a nawet prz redukcji potrafi robic WRC ;p
Ale powiedz dlaczego jak odepne ta wtyczke z filtra powietrza ( to jest czujnik ilosci powietrza ?? ) i odepne gume z przepustnicy to auto chodzi na PB dobrze... tylko tak jak pisalem... przejechalem z 5 km i tak miedzy 2-3 tys silnik ma mula tak jakby nie palil na wszystkie gary dopiero jak wcisne pedal w podloge to on jakos poszarpie poszarpie i wskoczy na wyzszy zakres obrotow.
A jezeli jest wszystko podlaczone to na PB tylko zagada i zaraz zgasnie tak jakby komp cos zle odczytywal... a gaz chodzi lecz nie zawsze... i zauwazylem ze jak dam gazu i puszcze to obroty spadaja do ok 500 pozniej wskocza na 1200 i dopiero kolo 900 takie plywanie i czasami jak np zawracam ze wstecznym to przy zmienie biegu potrafi prawie do 2tys wskoczyc na LPG
i z tego co czlowiek mi mowil to jest uszczelka pod kolektorem wydechowym do wymiany bo pierdzi ,a nawet prz redukcji potrafi robic WRC ;p
Ostatnio zmieniony 29 lis 2012, 21:11 przez Przemo031, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
no właśnie ten przepływomierz tu masz temat przeczytaj audi-80-b4-abk-nie-boj-sie-swojego-prze ... 15251.html
W przepływomierzu masz potencjometr ktury uchyla klapkę doboru powietrza i raczej nic koło niej tam nie kombinuj bo możesz jeszcze źle sobie zrobić, sprawdź ewentualnie tą całą skrzynkę co jest w niej filtr powietrza bo może masz to jakiąś uszkodzoną, i następna rzecz jak odpinałeś tą kostke od przepływki to masz teraz błąd w komputerze i jest on do skasowania a poza tym to ja bym się na twoim miejscu skusił na podpięcie VAGiem być może że coś tam trzeba by pousówać nastawić może poprzedni właściciel tym sie nigdy nie przejmował.
No narazie sie ogarniam i mysle ze kolo 10 zawitam w garazu i zobacz ze koledzy radza tak Ty inaczej ;p ja narazie jestem sklonny go otworzyc w jakis sposob ( delikatny ) bo z tego co widze wystrzal byl na 90 % poniewaz poprzedni wlasciciel wymienial obudowe filtra powietrza... i kilka innych rzeczy ktore mogly powodowac wystrzal...
[ Dodano: 2012-11-30, 08:51 ]
A tak jak pisalem po odpieciu tej wtyczki z przeplywomierza auto chodzilo ladnie na benzynie... a teraz ledwo odpala...
[ Dodano: 2012-11-30, 17:37 ]
Rozebralem w dosc prostu sposob i zobaczylem ze ta blaszka w srodku chodzi ciezko i tez widzialem ze byla caly czas otwarta prawie na maxa przy demontazu... dzis sobie schnie i jutro mam zamiar ja zamontowac... Napisze co i jak czy cos pomoglo czy nadal lipa
Milego wieczoru Panowie
[ Dodano: 2012-11-30, 08:51 ]
A tak jak pisalem po odpieciu tej wtyczki z przeplywomierza auto chodzilo ladnie na benzynie... a teraz ledwo odpala...
[ Dodano: 2012-11-30, 17:37 ]
Rozebralem w dosc prostu sposob i zobaczylem ze ta blaszka w srodku chodzi ciezko i tez widzialem ze byla caly czas otwarta prawie na maxa przy demontazu... dzis sobie schnie i jutro mam zamiar ja zamontowac... Napisze co i jak czy cos pomoglo czy nadal lipa
Milego wieczoru Panowie
A wiec tak zalozylem i wnioski sa takie...
Auto wczesniej na gazie jak schodzilo z obrotow potrafilo zejsc do ok 500 a teraz za kazdym razem trzyma obrotu 900-1000 wiec jest lepiej lecz na benzynie auto nie pali... zapali i zgasnie albo wgl nie zapali...
Czy moze to byc czujnik polozenia walu?? i czy jest on uszkodzony to na gazie palilby normalnie ?? bo domyslam sie za gaz ma swoj komputer nawet nie podlaczony pod czujnik walu... Dobrze mysle ?
Auto wczesniej na gazie jak schodzilo z obrotow potrafilo zejsc do ok 500 a teraz za kazdym razem trzyma obrotu 900-1000 wiec jest lepiej lecz na benzynie auto nie pali... zapali i zgasnie albo wgl nie zapali...
Czy moze to byc czujnik polozenia walu?? i czy jest on uszkodzony to na gazie palilby normalnie ?? bo domyslam sie za gaz ma swoj komputer nawet nie podlaczony pod czujnik walu... Dobrze mysle ?
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
o czujniku znalazlem inny temat i stad wiedzialem ze jest w B4 ten czujnik.
Dzis nie odpalilem wgl na benzynie... 0 reakcji a kilka dni temu jak odpalalem to byl poprostu moment ze odpalila na 1200 obrotow i za sekunde auto juz nie pracowalo... i pozniej nie chcialo odpalac... brak wgl reakcji na pedal gazu... wczesniej zauwazylem ze jak tak wlasnie na chwile odpalala na te 3 sekundy to lepiej jej szlo z pedalem w podlodze...
Dzis nie odpalilem wgl na benzynie... 0 reakcji a kilka dni temu jak odpalalem to byl poprostu moment ze odpalila na 1200 obrotow i za sekunde auto juz nie pracowalo... i pozniej nie chcialo odpalac... brak wgl reakcji na pedal gazu... wczesniej zauwazylem ze jak tak wlasnie na chwile odpalala na te 3 sekundy to lepiej jej szlo z pedalem w podlodze...
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM