Witam.
Mam kolejny problem otóż auto po odpaleniu wchodzi na obroty około 900-1100 i gdy się nagrzeje to spada na 400obr/min czego może to być przyczyna, nie jestem mechanikiem ale wydaje mi się że spada tak z tych obrotów bo ssanie przestaje chodzić.. ale mowie nie jestem mechanikiem
Pozdrawiam i proszę o rady
[80 B4 2.0E ABK LPG] Bardzo niskie obroty
400 obr/min to za mało wskazówka obrotomierza powinna zatrzymać się na 850 obr/min czyli mniej więcej 1mm nad ostatnią kreską przed 1000 obr/min.A jak zachowuje się silnik trzęsie, nierówno pracuje nie chce wkręcać się na obroty po dodaniu gazu :?: Na pierwszy ogień zajrzyj pod maskę i sprawdź szczelność układu dolotowego czy wszystkie węże całe nie ma pęknięć itd.
- Polus6C
- Forum Audi 80
- Kontakt:
Niebieski czujnik to znaczy od czego on ?? bo jeśli od temperatury to został wymieniony...
A co do objawów... nic się nie dzieje takiego po prostu trzyma niskie obroty... no jak np jest letni silnik to potrafi sobie zgasnąć jeśli wcisnę sprzęgło przy około 2000 obr... to z rozpędu mu spadają te obroty tak nisko ze gaśnie...
Jak by to ująć po prostu nic mu nie dolega tylko te niskie obroty a z tymi przelotami to sprawdzę.
Co do gaśnięcia... dziś miałem tak że jechałem wdusiłem sprzęgło... obroty spadły do 0 zaświeciły się kontrolki na około 2-3 sekundy już miałem z biegu odpalać kiedy nagle cudnym zrządzeniem obroty wskoczyły na 400 i a kontrolki zgasły i auto jak gdyby nic jechało dalej.
A co do objawów... nic się nie dzieje takiego po prostu trzyma niskie obroty... no jak np jest letni silnik to potrafi sobie zgasnąć jeśli wcisnę sprzęgło przy około 2000 obr... to z rozpędu mu spadają te obroty tak nisko ze gaśnie...
Jak by to ująć po prostu nic mu nie dolega tylko te niskie obroty a z tymi przelotami to sprawdzę.