[2.0 ABT] Brak mocy, dużo pali i nagrzewa się bardzo szybko
[2.0 ABT] Brak mocy, dużo pali i nagrzewa się bardzo szybko
Mam problem z moim ABT po naprawie poszła mi UPG i po naprawie u znajomego silnik stracił dużo na mocy, po daniu mu gazu na zimnym silniku dusi go i potrafi nawet zgasnąć, czasem podczas jazdy jest zero przyspieszenia dopiero po czasie coś sie ruszy. Przy okazji wymiany UPG zostały zrobione: UPG, uszczelki pod kolekotry, pokrywe zaworów, pasek rozrządu z napinaczem, paski od alternatora i pomp, wymieniony olej z filtrem. W innym warsztacie jeszcze planowanie głowicy i wymiana uszczelniaczy po zaworami. Spróbuję dziasiaj sprawdzic pasek czy jest zalożony na znaki jak należy i przeliczę ząbki na starym pasku do porównania. Dodam że jak odpowietrzałem układ chłodzący czasem coś dziwnie klekotało w silniku ( może zawory ) wczesniej tego nie było. Co jeszcze mogę sam sprawdzić ?? Pozdro
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Sprawdziłem znaki I bardzo duzo im brakuje da zgrania się
Jest ustawione na kole pasowym
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b48 ... 34929.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6ed ... 3e8bc.html
Jest ustawione na kole pasowym
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b48 ... 34929.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6ed ... 3e8bc.html
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
tu masz jak koleżance przeskoczył rozrząd 20-abt-kilkukrotnie-przeskoczyl-rozrzad ... 64453.htmlkuba1990 pisze: To silnik ABT jest bezkolizyjny
Wielkie dzięki krzychu przekręciłem jeszcze parę razy I wyszło mi że jest przesunięty o półtora ząbka w lewo względem strzałki a niebieskim punktem pomiędzy O T . Jak myślicie koledzy czy przesunąć o ząbek czy o dwa, przerobiłem stare zdjęcie żeby było wiadomo o co chodzi.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/977 ... 0e12f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/977 ... 0e12f.html
Ustaw wał na znak, poluzuj napinacz, zsuń pasek z górnego koła, niech ktoś trzyma pasek napięty żeby nie przestawił sie na dolnym kole a Ty w tym czasie przestaw górne koło na znak i nasuń pasek. Później ewentualna korekta zapłonu i będzie śmigać.
Znaki na obudowie ze względu na odkształcenia plastyku nie zawsze sie idealnie zgadzają, więc jak ustawisz wał na znak, sprawdź czy znak na kole zamachowym też pasuje. Na kole zamachowym masz kreskę i "zero", do ustawienia rozrządu patrz na "zero".
Znaki na obudowie ze względu na odkształcenia plastyku nie zawsze sie idealnie zgadzają, więc jak ustawisz wał na znak, sprawdź czy znak na kole zamachowym też pasuje. Na kole zamachowym masz kreskę i "zero", do ustawienia rozrządu patrz na "zero".