Witam,
mam następujące pytanie, czy jest możliwe żeby sam nastawnik ciśnienia gdzieś był nieszczelny? Kończą mi się pomysły, latem kupiłem w aso nowe o-ringi, które uszczelniają połączenie pomiędzy nastawnikiem, a rozdzielaczem. A teraz w chłodniejsze dni znowu cieknie, podmieniłem nawet nastawnik i na drugim to samo... Ktoś ma jakieś pomysły? Może o- ringi są do d**y? Wkurza mnie już zapach paliwa, a no i niebezpieczne to jest bo kapie po podłużnicy 5cm od kolektora wydechowego ...
Pozdrawiam
[B3 2.0 AAD] Cieknie paliwo pod nastawnikiem ciśnienia paliw
-
- Forum Audi 80
- Posty: 148
- Rejestracja: 07 sty 2007, 11:09
- Lokalizacja: Tychy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 148
- Rejestracja: 07 sty 2007, 11:09
- Lokalizacja: Tychy
dzięki koledzy za podpowiedzi, chyba udało mi się to naprawić (od wczoraj nic nie cieknie). Jak to zrobiłem? Wyciągnąłem regulator ciśnienia, i przede wszystkim wyczyściłem papierem wodnym 2000 blaszkę regulatora, która dociska do korpusu rozdzielacza. Było tam trochę nalotu, utlenionego metalu itp. Skręciłem to i jak na razie ani kropelki nie uronił ... Jak pojawi się znowu tam paliwo, to osadzę regulator na amerykańskim preparacie "Indian Head Shellac"- idealnie sprawdza się w w układach paliwowych wysokiego ciśnienia, kupiłem go do naprawy k-jetronica w moim Porsche 924 i rewelacyjnie zdał egzamin. Przed użyciem powstrzymał mnie jednak fakt, że wolę jak jest wszystko oryginalnie- rozbieralne
Pozdrawiam
Dawid
Pozdrawiam
Dawid