Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT] Czujniki temperatury

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
78konrad

Post autor: 78konrad » 10 sie 2007, 01:49

no i po problemie


dzisiaj w nocy moje b4 zmieniło właściciela

[ Dodano: 2007-08-10, 01:49 ]
szkoda, że bez mojej wiedzy

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 10 sie 2007, 08:25

uuuu :( , przykro.

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 10 sie 2007, 08:28

No szkoda autka...
PS : No ale przynajmniej nie masz już problemu z wentylatorami... :->

Awatar użytkownika
zjawa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 05 lut 2007, 11:58
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: zjawa » 10 sie 2007, 18:01

Szczerze współczuję :-( Miałeś AC?

Online
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 10 sie 2007, 23:47

78konrad, Ukradli Ci ? Miałeś jakieś zabezpieczenia ? Jakie ? O której ukradli ? Skąd ? Opisz to troszke, może ktoś cos gdzieś zauważy, pomoże.

bombel48
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 11 sie 2007, 09:35

[80 B4 1.6 ADA]Znowu ta nieszczęsna temperatura.

Post autor: bombel48 » 11 sie 2007, 10:44

Witam wszystkich maniaków audi.Cieszę się,że do Was dołączyłem.Dowiedziałem się o tym forum całkiem przypadkowo,spotkałem miłego Pana(również posiadacza audi 80) pogadaliśmy,wymieniliśmy poglądy,on polecił mi to forum no i jestem.
Moją kariera z audi zaczęła się od modelu b3 1.8 gaźnik 89 rok produkcji.Wiernie służyła przez 7 lat.Niezawodna,wygodna(no tylko z przodu,z tyłu za kanapą zbiornik więc trochę ciasnawo) no i tem kolor-platynowy metalik.Nadal o niej myślę i ją wspominam.No ale jak to w" życiu bywa to i dzieci przybywa" nadszedł czas na coś większego oczywiście audi.Od 2 lat posiadam audi 80 avant 1.6 ADA 1995 r.Wiem,że to za słaby motor zgadzam się.Ale w pewnym wieku człowiek rezygnuje z prędkości a stawia na jakośc .I tym się kierowałem.Kupiłem moją księżniczkę (srebrny metalik) troszeczkę skażona jest ( zagazowana) ale spisuje się super.
Tyle,że moja miłośc ostatnio coś zaczeła chorowac a dokładnie to na benzynie szczególnie rano szarpie,kicha prycha.I tak jest zanim nie złapie 50 stopni temperatury.Wymieniłem świece,przewody,przeczyściłem przepływomierz,wymieniłem sondę(skuteczna spowiedź po podłączeniu do komputera)Wszystko jest już ok.Tyle,że temperatura zaczeła rosnąc.Komputer wskazuje,że wentylator włącza się przy 101 stopni,termostat otwiera się przy 98.Dodam,że są to wskazania po podłączeniu do kompa.Wskaźnik temp.jest na 100.Jak jadę spada do 95(zarówno na benzynie jak i gazie)Wskaźniki na desce trochę oszukują(paliwo,obrotomierz) no ale wskazania na kompie nie.Czy taka jest temperatura robocza silnika?Czy lepiej zabrac się za termostat i czujnik włączania wentylatorów?Poradźcie coś dobrego.Sorki za rozpisanie ale o audi mogę gadac wiecznie.Pozdrawiam wszystkich.
Ostatnio zmieniony 11 sie 2007, 15:22 przez bombel48, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mtworus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 13 mar 2007, 13:40
Lokalizacja: Oświęcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » 11 sie 2007, 12:47

może to zegary coś szwankują.....

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 11 sie 2007, 13:46

Bombel48 proponuje Ci w pierwszej kolejności zmianę termostatu. On jest najważniejszy i ma duży wpływ na trwałośc auta. Jeżeli założysz nowy termostat to dopiero wtedy możesz czuć się bezpiecznym i bawić się w naprawę wskazania termometru. Termostat rzecz tania a zarazem niezmiernie istotna.

bombel48
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 11 sie 2007, 09:35

Post autor: bombel48 » 12 sie 2007, 00:14

Witaj.Spróbuj jeszcze może odpowietrzyc przy samej pompie.Zasada ta sama.Ale od razu będziesz wiedział czy pompa daje podciśnienie czy tylko tak sobie psiuka.Obserwuj też czy podczas jazdy i parokrotnym hamowaniu nie ubywa Ci płynu.Może przewód któryś jest przetarty i płyn ucieka i przez to hamulce są słabe.Ale z tym odpowietrzaniem przy pompie to szczera rada.Moje hamowniki też były słabe,pedał wpadał prawie do podłogi.Przy odpowietrznikach nie było pęcherzyków ale jak spróbowałem przy samej pompie to powietrze wylazło i jest ok.Powodzenia.
P.S Jeżeli masz nieszczelną pompę to hamulce też słabną ciśnienie ucieka z płynem a autko jedzie.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 12 sie 2007, 14:29

Bombel pomyliłeś wątki :?:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl