Z tego katalogu https://volkswagen.7zap.com/pl/rdw/pass ... 105015/#5A wynika, że jest tam zamontowane takie koło https://www.volkswagen-classic-parts.de ... rring.html więc było by całkiem miło
W sumie masz rację. MICRO dałby radę wysterować pracą silnika. Nie wiem czemu mam wrażenie że jest w nim za mało wejść/wyjść. Choć swoją drogą mógłby mieć 4 wyjścia na wtryskiwacze.
[B3/B4 ABF] Czy silnik ABF pasuje na skrzynię biegów z B3 RU
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [B3/B4 ABF] Czy silnik ABF pasuje na skrzynię biegów z B3 RU
Z drugiej strony jakby chcieć później dokładać np. kontroler sondy szerokopasmowej czy sondę EGT czy sterowanie klimą to już ecumaster zaczyna bardziej się opłacać.
Jeszcze ekonomiczną opcją mogłoby być wsadzenie wiązki i sterownika z silników 1.8 20V (z turbo lub bez i najlepiej z wczesnych bez zmiennej fazy rozrządu) też może on pracować bez czujnika wałka i można by to za grosze kupić. Choć dodając cewki czy przepływomierz to się już nazbiera pewnie.
ECUmaster EMU chyba bez czujnika wałka też pomimo 6 wyjść wtryskiwaczy będzie mógł sterować co najwyżej parami te wtryskiwacze (oraz cewki). Choć można by wkręcić jakiś czujnik halla w osłonę paska rozrządu naprzeciw koła rozrządu i na koła dać jakiś magnes.
Jeszcze ekonomiczną opcją mogłoby być wsadzenie wiązki i sterownika z silników 1.8 20V (z turbo lub bez i najlepiej z wczesnych bez zmiennej fazy rozrządu) też może on pracować bez czujnika wałka i można by to za grosze kupić. Choć dodając cewki czy przepływomierz to się już nazbiera pewnie.
Re: [B3/B4 ABF] Czy silnik ABF pasuje na skrzynię biegów z B3 RU
EMU do max 6 wtrysków działa na pełnej sekwencji
Poza tym dołożenie czujnika położenia wałka rozrządu to nie problem bo będzie dziura po rozdzielaczu zapłonu. Dorabiając zaślepkę mogę zrobić mocowanie na czujnik.
No właśnie. Mieć tylko jedno wolne wejście to jest pewne ryzyko. I tak będę musiał wyspawać cały wydech więc można by od razu wstawić sondę szerokopasmową. i już nie mam żadnego wolnego wejścia.
Poza tym dołożenie czujnika położenia wałka rozrządu to nie problem bo będzie dziura po rozdzielaczu zapłonu. Dorabiając zaślepkę mogę zrobić mocowanie na czujnik.
No właśnie. Mieć tylko jedno wolne wejście to jest pewne ryzyko. I tak będę musiał wyspawać cały wydech więc można by od razu wstawić sondę szerokopasmową. i już nie mam żadnego wolnego wejścia.