Witam.
W moim Audi zawsze trzeba było chwilkę pokręcić aby odpaliło, ale od jakiegoś czasu jest znacznie gorzej. Poniżej zamieszczam film jak to mniej więcej wygląda, ale nie jest to regularne. Czasem potrafi kręcić dłużej, a czasem jest całkiem nie źle.
Auto odpalam na benzynie i jak podkręcę do 2500 obrotów to przełącza mi się na gaz.
Pozdrawiam
[B3 1.8 PM] Długo kręci zanim odpali.
Ciśnienie paliwa możesz sprawdzić wpinając się trójnikiem z manometrem pomiędzy wtrysk a przewód zasilający paliwa, ciśnienie powinno być od 0.9 do 1.2 bara. Czujnik temperatury możesz sprawdzić miernikiem, wartości rezystancji znajdziesz na forum. A czy parownik podaje dalej gaz to po zgaszeniu posłuchaj czy nie syczy parownik, jeszcze możesz zakręcić zawór na butli wieczorem i odpalić go niech wypali resztki gazu z przewodu, rano zobacz czy będzie tak samo czy szybciej załapie.
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4737
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Co do ciśnienia paliwa to jeśli nie masz manometru i odpowiedniego trójnika to odkręć przewód powrotny paliwa z wtrysku (ten ze strzałką skierowaną na zewnątrz). Najlepiej podłącz w jego miejsce inny przewód i włóż do butelki aby paliwo nie lało się po silniku. Jeśli z wtrysku nie będzie wylatywało paliwo podczas odpalania albo chwilę po włączeniu zapłonu albo podczas pracy silnika to znaczy że ciśnienia paliwa jest za małe (choć ten test nie wyklucza uszkodzenia regulatora ciśnienia paliwa we wtrysku).