Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 RU keihen 2] do czego jest ta śruba regulacyjna ?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
adam247

[B3 1.8 RU keihen 2] do czego jest ta śruba regulacyjna ?

Post autor: adam247 » 08 paź 2008, 18:05

Witam mam pytanie, do czego służy śruba regulacyja przy gazniku koło linki od gazu jest ona kontrowana nakrętą nr 6 i ta śruba opiera się o taki dzyndzel :),pytam sie dlatego ze mam uszkodzony elektrozawór podciśnieniowy i poprostu wyjąłem z niego te 3 przewody podciśnieniowe i połączyłem je 3-zaworkiem i wszystko ok ale obroty mi wzrosły ok 300 więcej na paliwie i gazie a tą srubką do regulacji wolnych obrotów kręcenie nic nie dało zaznaczam ze przed zmostkowaniem tych przewodów podciśnieniowych działało wiec zmniejszyłem tą śrubą z nakętką kontrującą ale wątpie żebym dobrze zrobił
Pozdrawiam

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 09 paź 2008, 10:37

Ta śrubka służy do regulacji przyspieszonego biegu jałowego na zimnym silniku, i o nia powinna sie opierac dżwignia sterowana tym elektrozaworkiem i to tylko na zimnym silniku. Na rozgrzanym nie powinna sie opierac a regulacje dokonuje sie srubka tą głebiej przy przepustnicy. Skoro połączyłeś te 3 przewody to dlatego wzroisły ci obroty bo ta dżwignia cały czas opiera sie o ta śrubke i podnosi wolne obroty, odłacz ten przewodzik od pompki z tą dżwigienka i bedzie OK

adam247

Post autor: adam247 » 09 paź 2008, 19:32

hmm no to teraz ciekawe bo regulowałem na goracym silniku i obroty spadły kurcze i wydaje mi sie ze niepowino to zadziałać w takim wypadku ? i zaczał cos wiecej palić

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 10 paź 2008, 10:32

Jak masz połączone przewody podcisnieniowe to dźwignia od przyspieszonego biegu jałowego sie podnosi co za tym idzie i lekko uchyla przepustnice, i zapewne reg tą srubką co opiera sie na tej dźwigni :?: to jest błąd. Na rozgrzanym silniku przepuistnica powinna sie opierac o śrubke ta głębiej i nia sie reguluje wolne obroty. Zrób porządek z podcisnieniami to będzie OK.

Henryk B
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 06 paź 2008, 19:41

Post autor: Henryk B » 11 paź 2008, 23:35

Sprawdz najpierw czy we wtyczce doprowadzajacej prąd do elektrozaworu jest prąd (miernik powinen wskazywać 10-12V przy wlączym silniku i zero przy wyłączonym) elektrozawór sprawdz przy pomocy dodatkowego przewodu podcisnieniowego podłącz go do pustego wyjścia i zaśśij ustami jeśli dzwignia zadziała to zawór jest sprawny)Potem podłącz ponownie wszystkie przewody i powinno być OK

adam247

Post autor: adam247 » 12 paź 2008, 07:19

no juz sprawdzalem ten zaworek napiecie jest na 2 wtykach na jednym mmocnijsze na 2 slabsze wiec pewnie cewka poszła

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl