Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C4 ABK] Dodatkowa wtyczka przy przepustnicy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Bahir
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 21 sty 2018, 18:45

[C4 ABK] Dodatkowa wtyczka przy przepustnicy

Post autor: Bahir » 06 paź 2018, 10:26

Witam, chciałbym się dowiedzieć za co odpowiedzialna jest dodatkowa dwupinowa wtyczka w przepustnicy z C4. Jaki jest tego schemat elektryczny? Wchodzi tam plus i minus czy może jeszcze inaczej?

Obrazek
zdjęcie z neta

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 08 paź 2018, 07:47

czujnik zamknięcia przepustnicy, pomaga regulować komputerowi wolne obroty, sterowaniem zaworu od wolnych obrotów, i mieszankę.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 08 paź 2018, 09:23

Żadne abk ECU nie ma takiego czujnika. Więc albo przepustnicy nie od abk albo czujnik do skrzyni automatycznej. Ale znów jak były skrzynie automat to był podwójny tps chyba że w c4 inaczej do automatu zrobili.

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 22 paź 2018, 21:11

Przykro mi bardzo ale my w C4 mamy ABK z taka wtyczką. Tez u siebie mam i mam manualna skrzynie.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 22 paź 2018, 22:02

A masz tempomat??

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 23 paź 2018, 20:56

Nie ;p Ale w waszych przepustnicach nie ma takiego pstryczka przy całkowitym zamknięciu przepustnicy i u nas zawsze w VCDS jest na 0% po zamknięciu, a u was trzeba regulować gdy ktoś coś ruszy ;p Chyba to od tego ;)

h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1064
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 26 paź 2018, 23:20

Zib3l pisze:u nas zawsze w VCDS jest na 0% po zamknięciu, a u was trzeba regulować gdy ktoś coś ruszy ;p Chyba to od tego ;)
Adoptuje się jak zrobiony jest reset ECU po stacyjce, czyli chwila wyłączonego zapłonu i ponowne uruchomienie. Przynajmniej w moim 05/1993. Bodajże dopiero po przekroczeniu 1V na TPS trzeba kombinować, ale nie wiem czy to nie jest już bardzo przesadne otwarcie przepustnicy jak na bieg jałowy. ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl