Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 RU] Duże ciśnienie.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
PapaSmurf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 14 sie 2012, 21:18

[B3 RU] Duże ciśnienie.

Post autor: PapaSmurf » 25 cze 2013, 23:45

Witam wszystkich forumowiczów .
Wiem ,że zaraz powiecie ,że jest dużo tego typu tematów , ale obiecuje przeczytałem wszystkie . ;d

Więc tak mój problem polega na tym ,że któregoś pieknego dnia zerwało mi górny przewód z chłodnicy , spojrzałem na opaske wydawała sie nie za ciekawa , załozyłem nową opaskę , nalałem płynu i było ok . Na drugi dzien powtóreczka z rozrywki znowu zerwany przewód .
Nalałem wody , i zauważyłem bombelki w zbiorniczku i nadmuchiwający sie górny przewód.
Byłem u mechanika uznał ze uszczelka ale nie powiedział na 100 % .
a objawy są takie , że po przejechaniu 20-30 km po odkecemiu korka strasznie syczy i wylatuje woda po chwili .
Samochód temp trzyma , wentylator sie załącza , Tylko ciekawi mnie kwestia tych bombelków ,że tak powiem spalin nie czuje ze zbiorniczka :lol:
Olej ok i oleju w wodzie też nie mam .

Koledzy doradźcie , robic uszczelke czy jest szansa ,że to korek lub coś innego ?
Z góry dziękuję i pozdrawiam ;-)

Awatar użytkownika
tomek83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 303
Rejestracja: 04 lis 2011, 09:53
Lokalizacja: Toruń

Post autor: tomek83 » 26 cze 2013, 09:09

Na sam pierw wymień korek w zbiorniczku wyrównawczym.

Bąbelki będą też wtedy, kiedy do układu dostaje się powietrze - wylatujące bąbelki to oznaka odpowietrzania układu chłodzenia.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 26 cze 2013, 13:17

Obawiam się , że to jednak głowica .
Poszukaj mechanika który ma tester zawartości CO2 w płynie chłodzącym , wkłada takie ustrojstwo do zbiornika wyrównawczego i podczas pracy silnika sprawdza , czy z płynu uwalnia się dwutlenek węla , jeżeli tak to płyn w tym istrojstwie zmienia barwę . U mnie w ten sposób stwierdzili przedmuch na głowicy .

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 26 cze 2013, 17:36

sprawdź czy jak jest zimny i na odpalonym zatkasz ręką zbiorniczek płynu czy po chwili będzie ciśnienie ?

[ Dodano: 2013-06-26, 17:39 ]
jak tak to znaczy głowica w górę , można też bez płynu ze zdjętym wężem z króćca od głowicy zatkać go ręką jak dmucha to napewno remont

Awatar użytkownika
PapaSmurf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 14 sie 2012, 21:18

Post autor: PapaSmurf » 26 cze 2013, 22:34

Jutro postaram się zobaczyć to na zimnym silniku . Jak bedzie syczec to bedzie trzeba prowadzic do mechanika .

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 27 cze 2013, 16:19

Nie zaszkodzi badanie kompresji a da 100% pewności co i jak.

Awatar użytkownika
PapaSmurf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 14 sie 2012, 21:18

Post autor: PapaSmurf » 27 cze 2013, 22:29

Powiem wam ,że jest ok . Może układ sie po założeniu nowego korka odpowietrzył . Jest ok , przewody nie puchną.
Jakby sie coś działo to będę sie odzywał .

Dziękuje za pomoc <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl