[80b3.1.8]Duzo pali czasem sie dlawi podczas dodawania gazu
niestety nie znalazlem u siebie a sprzatalem garaz ale w poniedzialek bede u kumpla to wezme od niego i ci wysle!! daj mi adres do siebie na pw!! a s prawdzales swoj?? naloz wezyk i zaciagnij powietrze (musi odrazu stanac) bez zbereznych mysli!!
[ Dodano: 2011-10-29, 17:14 ]
<nono> <nono> <nono> <nono> <nono> <nono> <nono> <nono> <:P>
[ Dodano: 2011-10-29, 17:14 ]
<nono> <nono> <nono> <nono> <nono> <nono> <nono> <nono> <:P>
popsuty!!!!!! na banktomeklup pisze:jak zaciagam powietrze slychac syk i jak dmucham tez gdzies powietrze uchodzi.
[ Dodano: 2011-10-30, 11:18 ]
rozrusznik na tulejce lub akumulator sie konczy!!! potrzebuje pobudzenia i dopiero daje proad!!!! tak akumulatory czasem majatomeklup pisze:pojawil sie dziwny problem przy odpalaniu silnika jakby niemoze obrucic walu korbowego.
tzn zzrobi obrot i zdechnie a gdy sproboje drugi raz to zakreci i odrazu zapali idealnie
tak mysle ale ja sie uicze
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
a czy ten regulator ma coś do jazdy na gazie?? czy on działa tylko na benzynce?? U mnie jak mu dodaje gaz to go muli. Musze mu powoli dodawać gaz żeby przyspieszał albo wyciągam ssanie o jeden stopień i wtedy nie ma problemu?? Na gaźniku mam mikser, może on to powoduje bo na gazie równo przyśpiesza.
jesli masz mechaniczny aparat zaplonowy to masz w nim dwa regulatory.
ktore zmieniaja kąt wyprzedzenia zaplonu wraz ze wzrostem predkosci obrotowej silnika jesli tego nierobia moze go zamulic czasem.
regulator odsrdokowy dziala caly czas na wiekszych obrotach od 3tys
a regulator podcisnieniowy podczas dodawania gazu np jak masz 1tys obrotow i dac tzw ognia. kąt zaplonu powienien sie zmienic i jesli regulator podcisnieniowy go niezmieni samochod moze miec zaplon nie wtym momencie i troche zamuli zanim sie rozkreci z malych obrotow.
eventualnie sprawdz czy regulator dziala tak jak to opisalismy czy jest szczelny. a skoro masz gaz mozesz jeszcze jechac na ustawienie zaplonu bo podbno na lpg kat wyprzedzenia jest wiekszy bo na benzynke ponoc 6stopni a na gaz ok 8-12 (chyba)
a regulato dziala niezaleznie od paliwa tylko predkosci obrotowej silnika.
dziala na podcisnienie czyli zasysanie powietrza. a skoro masz gaz tego podcisnienia moze brakwoac bo lpg w dolocie tez ma jakies cisnienie.
ktore zmieniaja kąt wyprzedzenia zaplonu wraz ze wzrostem predkosci obrotowej silnika jesli tego nierobia moze go zamulic czasem.
regulator odsrdokowy dziala caly czas na wiekszych obrotach od 3tys
a regulator podcisnieniowy podczas dodawania gazu np jak masz 1tys obrotow i dac tzw ognia. kąt zaplonu powienien sie zmienic i jesli regulator podcisnieniowy go niezmieni samochod moze miec zaplon nie wtym momencie i troche zamuli zanim sie rozkreci z malych obrotow.
eventualnie sprawdz czy regulator dziala tak jak to opisalismy czy jest szczelny. a skoro masz gaz mozesz jeszcze jechac na ustawienie zaplonu bo podbno na lpg kat wyprzedzenia jest wiekszy bo na benzynke ponoc 6stopni a na gaz ok 8-12 (chyba)
a regulato dziala niezaleznie od paliwa tylko predkosci obrotowej silnika.
dziala na podcisnienie czyli zasysanie powietrza. a skoro masz gaz tego podcisnienia moze brakwoac bo lpg w dolocie tez ma jakies cisnienie.
wychodzi nato ze po tym ustawieniu rozrzadu i zaplonu silnik lepiiej chodzi wczesniej mialem ustawiony bieg jalowy na 1tys obrotow a po tym chodzil leciutko na 2tys czyli ustawienie faz i zaplonu sa teraz lepsze pozostalo tylko zmienic regulator i bedzie cacy moze nawet spali tylko z 8L na 100km hehe