maciek889 pisze:A przy wyższych obrotach też tak pyrka?
Tak jak pisalem wczesniej po lekkim dodaniu gazu rowniez pyrka a przy naprawde wysokich obrotach nie bylo slyszalne ale to moglo byc spowodowane glosna praca silnika ktora zagluszyla to.
maciek889 pisze:Dolot masz szczelny?
na 98% tak gdyz wymienialem uszczelke pod kolektorem ssacym
Podstawa gaznika rowniez zostala wymieniona jakies 2 miesiace temu bo bylo podejrzenie ze jest dziura.
Podczas remontu silnika wymienilem tez palec.
A jeszcze jedno mi przyszlo do glowy - wyzej opisywalem jak ustawilem palec. czy mogloby to byc to ze przestawilem palec o jeden zabek - tzn zamiast srodek palca na lewo od kreski - dalem na prawo? bo przeciez palek kreci sie w prawo czyli to ustawienie ktore opisywalem wyzej jest zle.
Czyli teraz moj silnik prawdopodobnie pracuje tylko na 3 garach? - bo wg ciebie moze nie podawac iskry jedna swieca. kiedys slyszalem ze silnik ktory nie pracuje na wszystkie cylindry charakteryzuje sie nierowna praca - co niby by sie zgadzalo poniewaz obroty faluja ale silnik nie ma jakichs strasznych drgan...
[ Dodano: 2015-10-10, 13:53 ]
Wrobilem wlasnie z garazu. Poodkrecalem wszystkie swiece i przeszyscilem szczotka druciana i szmatka. Na wszyskich swiecach byl jednakowy bialo-szary nalot co wykluczaloby niedzialanie jednej ze swiec - ktoras bylaby pewnie zalana.
Odpalilem i chodzil rowniutko do 90 stopni oczywiscie co jakis czas go przegazowalem, gdy osiagnal 90 stopni znowu zaczal pyrkac. Oslona filtra rowniez kolysalem ale bz efektu - tak jak mowilem gumowe gniazdo pod gaznik bylo niedawno wymieniane.
Droga dedukcji dochodze do wniosku ze problem jest w dawce paliwa albo w "mechanicznej usterce" (nie wiem co masz na mysli).
Chcialbym rozebrac gaznik i poczyscic go gdyz moze znajduje sie tam jakis paproch. Potrzebuje od was informacji na temat rozbiorki gaznika oraz jak wyciagnac i wyczyscic iglice we wtryskiwaczu.
Czy moge cos rozregulowac (czy moge wogole wykrecic) wykrecajac te 4 srubki na torx na zdjeciu?
zdjecie