Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 2,0 ABT] Falujace obroty i szarpanie(long)

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

[80 2,0 ABT] Falujace obroty i szarpanie(long)

Post autor: homer » 10 kwie 2007, 13:48

witam mam takowy problem ze moj samochodzik sie strasznie zamulil a wrecz nie chce jezdzic :-/ :cry: zauwazylem ze faluja obroty obojetnie czy zimny czy cieply silnik na biegu jalowym jest w miare spokojnie miedzy 800 900 alej ak dodam gazu to np wkreca sie na 1800-2100 i tak w kolko czy to wina silnika krokowego czy cos innego moze byc przyczyna?? owocuje to tym ze podczas jazdy po gwaltownym nacisnieciu gazy np podczas wyprzedzania samochodem zaczyna szarpac badz go "dlawic" i zamiast przyspieszac zwalnia :evil: :-? brak mi juz sil bo wymienilem swiece kable rozdzielacz czujnik temp zasysanego powietrza czyjniki w kroccu filtry paliwa i powietrza zostal mi wlansie krokowiec badz moze czujnik polozenia przepustnicy :-? z tym ze nie mam juz ochoty ladowac kasy na marne a moze to cos innego (sonda raczej odpada bo na badaniu VAG nie wykrylo) dzieki z gory za pomoc

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 10 kwie 2007, 14:36

elektryk niech sprawdzi potencjometr przepustnicy czy daje prawidłowe wskazania a falowanie obrotów to bardzo mozliwe że źle działa reg. wolnych obrotów. W ABT jest przy module wtryskowym. Moze byc tez przyczyna moduł zapłonowy z cewką

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 10 kwie 2007, 15:57

WOJTEK26 pisze:elektryk niech sprawdzi potencjometr przepustnicy czy daje prawidłowe wskazania a falowanie obrotów to bardzo mozliwe że źle działa reg. wolnych obrotów. W ABT jest przy module wtryskowym. Moze byc tez przyczyna moduł zapłonowy z cewką
ten modul tez wymienialem wlansie :( i powiem szczeze ze mam powoli dosc bo jazda jest coraz gorsza nie da sie juz normalnie jezdzicbo na swiatlach ciagle telepie bo jest w granicach 700 800 900obr/min a jak dodam gaz zeby ruszyc to wyglada jak jak na filmie i skaczejak zaba :evil: :-/

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 10 kwie 2007, 20:39

odłaćz sonde i zobacz czy będzie poprawa. Ja w swojej prawie trzy miechy szukałem podobnego zachowania. Sprawdziłem wszystko a okazało się że to sonda. Natomiast jak ci to robi tylko na gazie to w parowniku kanał przejściowy jest zapchany.

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 10 kwie 2007, 21:10

kokolino1 pisze:odłaćz sonde i zobacz czy będzie poprawa. Ja w swojej prawie trzy miechy szukałem podobnego zachowania. Sprawdziłem wszystko a okazało się że to sonda. Natomiast jak ci to robi tylko na gazie to w parowniku kanał przejściowy jest zapchany.
nie mam lpg a o "gaz" to chodzilo mi o pedal przyspieszenia a jak odlaczyc ta sonde?? czy wystarczy ta "wtyczka" czy najlepiej ja wykrecic cala?? bo jezeli wystarczy ta wtyczka to odlaczylem i bez poprawy :cry:

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 10 kwie 2007, 21:27

Wtyczka z dwoma przewodami jest od grzałki. Natomiast trzeba odłączyć przewód sygnałowy czarny.

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 10 kwie 2007, 21:37

kokolino1 pisze:Wtyczka z dwoma przewodami jest od grzałki. Natomiast trzeba odłączyć przewód sygnałowy czarny.
mhmm ago sie wypina odkreca odcina co sie z nim robi??;> bo sobie sprawdze jutro :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl