Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT + LPG] gaśnie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 06 paź 2007, 13:55

Sterownik gazu mam Landi L.S.E. 98A. Dzisiaj rano myślałem, że mnie trafi jasny szlag, a po południu już było normalnie.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 06 paź 2007, 14:14

Bastek, Coś mi tak świta, że to może być przycinający się elektrozawór gazu. Jeśli jest zintegrowany z reduktorem to ten, albo jeśli nie zintegrowany to ten przed reduktorem. Sprawdź go podając mu na chwilę zasilanie z aku bezpośrednio na cewkę i zobacz czy dość głośno i zdecydowanie "pstryknie" (tak ma być) czy może np. będzie lekko brzęczał i drżał. Przy tej operacji zapłon ma być wyłączony, a dla bezpieczeństwa możesz zakręcić wielozawór w zbiorniku.

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 07 paź 2007, 10:54

A może to być wina temperatury silnika? Zauważyłem, że jak go troszkę rozgrzeję, czyli zapalam na benzynie i chodzi sobie przez ok 5 min i dopiero później ruszam, przełączam na gaz to jedzie już normalnie.

msr123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 31 mar 2007, 22:29
Lokalizacja: Łomża

Post autor: msr123 » 07 paź 2007, 12:07

Bastek u mnie jest dokładnie tak samo.
Tej pianki nigdzie nie zakupiłem :-P

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 07 paź 2007, 12:39

A może to być wina temperatury silnika?
Jeśli już to jak wcześniej pisałem regulacji reduktora, który jak jest zimny źle odparowuje gaz i zalewa silnik. Wspominałem o elektrozaworze bo pisałeś, że jak zgaśnie i odpalasz ponownie to już jest ok. A to mogłoby świadczyć o przycinającym się elektrozaworze. Ale teraz jak napisałeś, że po 5 minutach grzania też jest dobrze to wskazuje to na regulację, a konkretnie na zbyt mocno odkręcony bypas.
Tej pianki nigdzie nie zakupiłem
No kurcze, niemożliwe. W Ostrołęce widziałem ją co najmniej w 3 sklepach :-) . Ostatecznie możesz poszukać w sklepach internetowych.

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 17 paź 2007, 18:06

Nie wiem co się stało ale samochód zaczął znowu normalnie się zachowywać. Wyjeździłem do końca gaz (oczywiście nieumyślnie). Zatankowałem po sam korek i... działa. Naprawił się :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl