problem z klekotaniem silnika zaczął się pogłębiać. Po wymianie szklanek praca silnika jest jeszcze głośniejsza, klekocze jak stary diesel. Co jeszcze ma wpływ na klekotanie? Zastanawiam się nad remontem silnika ale słyszałem, że to się mija z celem bo wyjdzie za drogo. Poza tym nie mogę sobie poradzić z wysokim spalaniem LPG - 16L po mieście. Gazownik regulował, wymienił co się dało ale bez zmian. Benzyny pali mniej ok. 13l. Ale to chyba i tak dużo jak na ten silnik. Czy motor się po prostu skończył? Oleju praktycznie nie bierze, moc ma bo na 2 biegu można pojechać prawie 100km/h, na innych biegach także przyspiesza do 170km/h. Nie wiem co robić?
Proszę stosować prawidłowe tagi i tytułować wątki zgodnie z regulaminem.
Nie pisz WIELKIMI LITERAMI w tytułach
 regulamin
 regulaminZapoznaj się z regulaminem i zasadami tytułowania wątków.
 
							













 Po wymianie popychacza trzeba zaczekać z zapalaniem min 30 min, najlepiej godzinę. (może komuś ta informacja się przyda.
  Po wymianie popychacza trzeba zaczekać z zapalaniem min 30 min, najlepiej godzinę. (może komuś ta informacja się przyda.
 ) jestem z zamiłowania. Staram się nie wypisywać bzdur, pisze jeżeli miałem z czymś wcześniej styczność i może to komuś pomóc
) jestem z zamiłowania. Staram się nie wypisywać bzdur, pisze jeżeli miałem z czymś wcześniej styczność i może to komuś pomóc  



 
