Przejrzałem forum, trochę poczytałem i niestety dalej mam problem. Otóż muszę wymienić pasek alternatora a żeby to zrobić, to muszę również ściągnąć pasek z pompy wspomagania. I tu jest problem. Poluzowałem 3 śruby (tak wyczytałem na forum), tj.:
- na szczycie pompy (u góry)
- niżej (ta do regulacji naciągu)
- i trzecia jeszcze niżej (pod tą do naciągu)
Problem polega na tym, że w dalszym ciągu nie mogę przesunąć pompy. Czy jest coś jeszcze, co muszę zrobić aby pompa się ruszyła?
Z góry dziękuje za podpowiedzi. PS. to moja pierwsza próba wymiana pasków klinowych

Poluzowałem śruby zaznaczone na czerwono. Teoretycznie chyba, to powinno się już przesuwać....

 
							








 żeby sobie zrobić przy tym krzywdę.
 żeby sobie zrobić przy tym krzywdę.



 
