[abk] kontrolka oleju
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Chwile pogrzebałem ładnie schowany w opaskę i gdzieś się zawinął "niebiesko-czarny"
Dzisiaj może jeszcze z kolegą Delik coś podziałamy,jutro niestety wyjeżdżam więc robota stanie ale mam nadzieje że to tylko ten czujnik i będę mógł spokojnie spać. Tak gdybam że może teraz po ustawieniu zapłonu i rozrządu coś tam się poprzestawiało i zaczęło świrować bez czujnika no ale nie wiem takie moje małe gdybania..
Jeszcze tak myślałem o tych uszkodzonych panewkach ale one raczej też będą dobre bo zaczęły by mi stukać..
Tematu na razie proszę nie zamykać
Edit: no to ja już teraz kompletnie zgłupiałem który jest który czujnik :roll:
Dzisiaj może jeszcze z kolegą Delik coś podziałamy,jutro niestety wyjeżdżam więc robota stanie ale mam nadzieje że to tylko ten czujnik i będę mógł spokojnie spać. Tak gdybam że może teraz po ustawieniu zapłonu i rozrządu coś tam się poprzestawiało i zaczęło świrować bez czujnika no ale nie wiem takie moje małe gdybania..
Jeszcze tak myślałem o tych uszkodzonych panewkach ale one raczej też będą dobre bo zaczęły by mi stukać..
Tematu na razie proszę nie zamykać
Edit: no to ja już teraz kompletnie zgłupiałem który jest który czujnik :roll:
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Fajnie masz namieszane i dziwne ,że w ogóle to działało. Spodziewam się ,że masz pozmieniane w MC w liczniku .Może sam MC był walnięty i ktoś pozmieniał.Przypuszczam ,że masz czujnik od niskiego ciśnienia który się rozwiera po osiągnięciu ciśnienia.Ten drugi ma się zwierać przy tym większym ciśnieniu(po ok. 2000 obr).To wszystko czyta ten MC i przetwarza.Z tego co wiem to przy braku sygnału z tego o więkrzym ciśnienu powiniemn włączyć się brzęczyk.Jeśli chodzi o pozycje tych czujników to ten o małym ciśnieniu powienien być na górze ale to nie ma znaczenia w praktyce. Jeśli zawory ci nie klekoczą to z ciśnieniem jest OK.
problemy z kontrolką oleju to podobno standard w tych silnikach, u mnie tez się pojawił, a winny okazał się biały czujnik który tak jak manfred19 pisał jest na 1,8 bara i jest brany pod uwagę powyżej 2000 obrotów, gdy wykryje spadek nieuciszenia poniżej 1,8 bara na dłużej niż 1 sekunda wysyła sygnał i kontrolka się zapala.
obejrzyj dokładnie ten biały czujnik, często po samej wsuwce sączy się olej co od razu świadczy o jego uszkodzeniu, nowy kosztuje ok 15zł wiec dla świętego spokoju możesz i tak go zmienić.
Co do niebieskiego czujnika od niskiego ciśnienia popieram kolegów radzących aby go zamontować tak jak to powinno być.
Jeśli wymiana czujnika nie pomoże szukaj w MC, podejrzewałbym nawet o celowe odłączenie układu kontroli ciśnienia oleju, jak rozwiązywałem swój jak później się okazało dość błahy problem i szukałem porad u różnych magików nie jeden z nich proponował mi wymontowanie tego układu kontroli lub jego obchodzenie, "żeby mnie kontrolka nie drażniła"
obejrzyj dokładnie ten biały czujnik, często po samej wsuwce sączy się olej co od razu świadczy o jego uszkodzeniu, nowy kosztuje ok 15zł wiec dla świętego spokoju możesz i tak go zmienić.
Co do niebieskiego czujnika od niskiego ciśnienia popieram kolegów radzących aby go zamontować tak jak to powinno być.
Jeśli wymiana czujnika nie pomoże szukaj w MC, podejrzewałbym nawet o celowe odłączenie układu kontroli ciśnienia oleju, jak rozwiązywałem swój jak później się okazało dość błahy problem i szukałem porad u różnych magików nie jeden z nich proponował mi wymontowanie tego układu kontroli lub jego obchodzenie, "żeby mnie kontrolka nie drażniła"
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt: